Hop til indhold

Dygtig Voodoo!


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Fra at skrige i et længere tidsrum når bare han troede vi måske skulle til at lave mad til ham, så kan han nu sidde/stå/ligge og vente pænt, uden en eneste lyd! Der var lige en periode hvor han kunne vente et vist stykke tid, så måtte han lige skrige og kaste sig lidt rundt, men så satte han sig igen og ventede videre :mrgreen:

 

Og fra decideret at holde ham fast mens han sprællede og hvinede, kan man nu bare stå mellem ham og Motors madskål og når vi siger "naaaj", opgiver Voodoo at springe hovedkuls over og stjæle fra Motor som stadig står og spiser! Men han er god til at vide hvornår det er om 2 sekunder Motor er færdig, og SÅ står han klar til at springe, for så skal han slikke rester.

 

Er meget, meget stolt af min lille selvkontrols stjerne :lun:

 

 

Men derudover er de så mærkelige som altid, f.eks. vil Motor ikke med ud og gå tur, eller, det vil han jo gerne og han bliver super glad når vi finder snoren, så spæææner han ud i haven og begynder at lege med Voodoo og hører slet ikke at jeg står og siger skal vi gå??, jeg må nogle gange gå helt ud gennem havelågen før han kommer :rolleyes: Og om morgenen stikker Motor af fra Anders og løber ind til mig, så må jeg følge ham ud til havelågen og SÅ vil han da gerne gå.

 

IMG_5259.jpg

 

IMG_5193.jpg

 

IMG_5172.jpg

 

IMG_5163.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne billeder, er især vild med det sidste, hvor stor og lille går side om side - kommer sådan til at tænke på Disney filmen "Bjørne-brødre", hvor en lille bjørn er SÅ vild med en voksen bjørn :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Motor-bølle-uldtotten, nu som nyfriseret storebror?? :mrgreen: Synes han bare var en lille hvalp for ingen tid siden.. som tiden dog flyver.. :)

 

Men hvor er de bare kære de to, især sammen :lun:

Og tillykke med at I ikke længere behøver høreværn ved spisetid.. :lol::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Vi burde altså have en video af den skrigende Voodoo :klap:

 

Men hvor er han dygtig, tænk sig at han allerede har lært selvkontrol i den alder :5up:

Hehe. Skal se om jeg har en derhjemme, men tror aldrig jeg har fanget ham for fuldt blus (for så tænker man altså ikke på kamera!)

 

Og ja! SÅ dygtig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Synes jeg kan genkende den stemmeføring hvis jeg liige skal ud med skraldet og simba ikke må komme med... :mrgreen:

 

Ja??

 

Jeg synes den er forfærdelig :oops: Det er jo helt så hårene rejser sig i nakken.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker altså billeder af de to hvide bamser :hjerte:, jeg kan både se og høre alle deres samtaler som talebobler :mrsgreen: Jaja min fantasi fejler ikke noget, men billeder af de to kalder ligefrem på det :lol:

 

Jeg har det på fuldstændig samme måde..... men mine børn synes også jeg er knald i låvet, jeg går og lægger stemmer til katten herhjemme - siger det jeg tænker han ville sige, hvis han kunne snakke.....og det bliver nok ikke anderledes med den nye vaps :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...