Hop til indhold

Er helt knust


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Victoria virker en smule nedtrykt...men vi har haft flere gæster, og hun bliver ovenud lykkelig for at se dem...min familie og venner har været en stor støtte ved at kigge forbi...:engel:

 

Hun har haft en kraftig mælketilgang til brysterne, men det er på vej retur nu....så det er et stort plus...har været meget frustrerende for hende at gøre sig rent konstant...

 

Pakken fra Buddha er kommet, med lækkert til vufferne+hundefar+heksebryg...:engel:...godbidderne er et kæmpehit og vækker stor glæde hos de to...

 

Så jeg tror bestemt det går den rette vej...hunde er på nogen punkter ligesom os mænd: vejen til hjertet går gennem maven...(og masser af nus..:-D)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 354
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Victoria virker en smule nedtrykt...men vi har haft flere gæster, og hun bliver ovenud lykkelig for at se dem...min familie og venner har været en stor støtte ved at kigge forbi...:engel:

 

Hun har haft en kraftig mælketilgang til brysterne, men det er på vej retur nu....så det er et stort plus...har været meget frustrerende for hende at gøre sig rent konstant...

 

Pakken fra Buddha er kommet, med lækkert til vufferne+hundefar+heksebryg...:engel:...godbidderne er et kæmpehit og vækker stor glæde hos de to...

 

Så jeg tror bestemt det går den rette vej...hunde er på nogen punkter ligesom os mænd: vejen til hjertet går gennem maven...(og masser af nus..:-D)

 

Det glæder mig at det trods alt går fremad for Vic, da det har været en stor omvæltning for hende både mentalt og fysisk. Selvom der er en bid vej endnu :ae:

 

Hvad med dig, hvordan har du det, efter der er gået et par dage?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Det glæder mig at det trods alt går fremad for Vic, da det har været en stor omvæltning for hende både mentalt og fysisk. Selvom der er en bid vej endnu :ae:

 

Hvad med dig, hvordan har du det, efter der er gået et par dage?

 

 

Ja det går den rigtige vej...:-D

 

Puha...jamen jeg kom til at se et program om hundehvalpe i morges og så fik humøret lige en tand nedad...ville sgu gerne have haft en lille flok flødefarvede og røde hvalpe..:oops:...men jeg har fået uendelig meget støtte...og det har betydet meget for mit humør...

 

Hvis man kan snakke om det som noget positivt har den her omgang dog næret mit had til raceforbuddet og givet mig fornyet styrke til at kæmpe imod det...

 

Så alt i alt, overvejende positivt...tror bare jeg lige skal holde mig fra hundehvalpe i en periode...:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan sgu godt forstå der ikke skal så meget til at rykke dig ud af kurs, men synes du er SÅ sej og kan virkelig læse i dine indlæg, hvor meget du holder i dig selv for Victorias skyld.

 

Men lov mig nu, at du får det hele ud også, om du så skal gå alene ud i en skov og brøle som en vild abe mens du banker et stort træ med en kæp!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Ingen af de to har jo gavn af en nedtrykt hundefar...så vi arbejder på højtryk på at hverdagen bliver normal igen...:engel:

 

Har en kælder fuld af værktøj, haveredskaber og små projekter...så når jeg trænger til at stresse lidt af kan jeg nok finde noget dernede...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Har en kælder fuld af værktøj, haveredskaber og små projekter...så når jeg trænger til at stresse lidt af kan jeg nok finde noget dernede...:-D

 

Det lyder noget mere zen end min løsning :genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Det lyder noget mere zen end min løsning :genert::mrgreen:

 

Kan være fordi jeg glemte at nævne at jeg regner med at hænge en sandsæk op dernede...:mrgreen:...det er det bedste i verden at gennemtæve sådan en og så et laaang varmt bad...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Op med sandsækken og giv den nogle tæsk. :mrgreen:

 

Ej, det lyder som om det går den rigtige vej og altså hvor er du bare en fantastisk hundefar som du tager dig af Victoria (og Pablo selvfølgelig). :lun::lun:

 

Årh...tak...:kys:

 

Jeg kan huske at en bruger eller to ved tidligere lejligheder har givet udtryk for at det er helt skørt at sammenligne vores hunde med børn...men hvis man ser bort fra at jeg(forhåbentlig) overlever mine børn, så er Pablo og Victoria virkelig som børn for mig...

 

Når familen Father(:mrgreen:) er samlet, lyder det jo gerne "Brian får ikke børn, han får hvalpe"...og det er ikke engang pjat...de to hunde har vendt mit liv 180 grader...da Pablo kom ind i mit liv begyndte jeg endelig at tage ansvar, og tingene begyndte at give mening...jeg synes de to væsner jeg har taget til mig, er det smukkeste gud har skabt og hvis ikke det havde været for den lov havde jeg haft verdens smukkeste kuld hvalpe...

 

Vil være en Dogfather, til den dag jeg skal bæres ud af mit hundehus...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh...tak...:kys:

 

Jeg kan huske at en bruger eller to ved tidligere lejligheder har givet udtryk for at det er helt skørt at sammenligne vores hunde med børn...men hvis man ser bort fra at jeg(forhåbentlig) overlever mine børn, så er Pablo og Victoria virkelig som børn for mig...

 

Når familen Father(:mrgreen:) er samlet, lyder det jo gerne "Brian får ikke børn, han får hvalpe"...og det er ikke engang pjat...de to hunde har vendt mit liv 180 grader...da Pablo kom ind i mit liv begyndte jeg endelig at tage ansvar, og tingene begyndte at give mening...jeg synes de to væsner jeg har taget til mig, er det smukkeste gud har skabt og hvis ikke det havde været for den lov havde jeg haft verdens smukkeste kuld hvalpe...

 

Vil være en Dogfather, til den dag jeg skal bæres ud af mit hundehus...:engel:

 

Igen så kan jeg bare sige :lun: til dig! Hvor er du altså et dejligt menneske!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen Brian. så er det da forkert at vor aldersforskel nok er rigelig stor, for jeg fandt ikke en Dogfather, da jeg gerne ville.

Og nu er vort hundehold med mine hvalpe på 10 + dine 2 nok for stort til sammenføring.Hvilket spild af kærlighed til vovserne.

Rigtig god weekend fra Hundehuset i Tåstrup.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jamen Brian. så er det da forkert at vor aldersforskel nok er rigelig stor, for jeg fandt ikke en Dogfather, da jeg gerne ville.

Og nu er vort hundehold med mine hvalpe på 10 + dine 2 nok for stort til sammenføring.Hvilket spild af kærlighed til vovserne.

Rigtig god weekend fra Hundehuset i Tåstrup.

 

 

Men tanken er da meget sød...:-D

 

tror man skal være lidt speciel(på den tossede og meget tålmodige måde) for at være Dogmother...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh...tak...:kys:

 

Jeg kan huske at en bruger eller to ved tidligere lejligheder har givet udtryk for at det er helt skørt at sammenligne vores hunde med børn...men hvis man ser bort fra at jeg(forhåbentlig) overlever mine børn, så er Pablo og Victoria virkelig som børn for mig...

 

Når familen Father(:mrgreen:) er samlet, lyder det jo gerne "Brian får ikke børn, han får hvalpe"...og det er ikke engang pjat...de to hunde har vendt mit liv 180 grader...da Pablo kom ind i mit liv begyndte jeg endelig at tage ansvar, og tingene begyndte at give mening...jeg synes de to væsner jeg har taget til mig, er det smukkeste gud har skabt og hvis ikke det havde været for den lov havde jeg haft verdens smukkeste kuld hvalpe...

 

Vil være en Dogfather, til den dag jeg skal bæres ud af mit hundehus...:engel:

 

Jeg må ikke en skid give dig mere karma, men hvor er det godt, det du skriver... Hundefar 100%!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Det vil glæde dig at vide at kærligheden til ens hund hverken mindskes eller forandres fordi man får børn. Vi er stadig "mummy & daddy" til Charles og Sally :hjerte:

 

:lun:...regnede nu heller ikke med at kærligheden blev mindre...:-D...er vist bare mere en hunde-agtig kinda guy...det næste halve år har jeg jo også 140 børn...:mrgreen:

 

Jeg må ikke en skid give dig mere karma, men hvor er det godt, det du skriver... Hundefar 100%!

 

Dogfather 4 life...:5up:...og tak...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Det lysner...Victoria har været meget klistrende de sidste par dage, men i dag har hun flere gange søgt ned på gulvet og i den anden sofa, istedet for at ligge bag mig hele tiden når jeg er indenfor..

 

Hun har afvist godbidder(og hun er ellers altædende...)...men nu spiser hun lystigt igen...

 

Hun giver møs på sin møs-kommando og hendes hale kører som en vinduesvisker...:-D

 

De spændte mælkefyldte bryster er på retur...

 

Nu mangler vi bare at hun begynder at drille Pablo igen...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lysner...Victoria har været meget klistrende de sidste par dage, men i dag har hun flere gange søgt ned på gulvet og i den anden sofa, istedet for at ligge bag mig hele tiden når jeg er indenfor..

 

Hun har afvist godbidder(og hun er ellers altædende...)...men nu spiser hun lystigt igen...

 

Hun giver møs på sin møs-kommando og hendes hale kører som en vinduesvisker...:-D

 

De spændte mælkefyldte bryster er på retur...

 

Nu mangler vi bare at hun begynder at drille Pablo igen...:-D

 

 

Tak for update :kys:

 

Og dejligt det går fremad :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
årh, i er så meget i mine tanker hele døgnet.. mine små skattere...:hjerte: Håber bare hun bliver helt sig selv.

 

Du er så skøn...:engel:

 

Jamen hun er begyndt at drille Pablo igen, og det mindste blik man sender hende får halen til at logre i vildskab...så hun er ved at være sit skønne jeg igen...:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...