Hop til indhold

hunde-træf Sjælland med Doberfan


FOX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 152
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Klüssendorf
Jeg vil smadder gerne med, men Mitter passer rigtig meget på Molly så jeg ved ikke om jeg tør :confused:

Molly ville ellers have rigtig godt af at møde alle de supervenlige hunde der plejer at komme og lære noget hundesprog :-)

På hvilken af strandene foregår hundelegen denne gang?

 

Hvad så med at lade Mitter blive hjemme og så komme alene med Molly ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil smadder gerne med, men Mitter passer rigtig meget på Molly så jeg ved ikke om jeg tør :confused:

Molly ville ellers have rigtig godt af at møde alle de supervenlige hunde der plejer at komme og lære noget hundesprog :-)

På hvilken af strandene foregår hundelegen denne gang?

 

Er vi virkelig der ude, hvor det er blevet min tur til at bikse noget sammen :mrgreen:

 

Hvor på Ishøj strand er det egentligt at vi mødes ?

 

Det bliver på "vinter-stranden" :mrgreen: Vi mødes for enden af Skovvej på grusparkeringen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåmen, desværre er den 9. den dag jeg starter træning med begge hunde, og det er fra 11-13.30, samtidigt passer vi hund den weekend. Så jeg kan desværre ikke komme :cry::cry:

 

God idé BlackGSD :5up: Jeg kommer med begge "tøser" og så finder jeg / vi ud af, hvordan det bedst kan gøres :-)

Glæder mig rigtig meget til at se Jer alle igen - og ikke mindst alle Jeres dejlige hunde :blink:

 

Motor gør det samme, det er allerede meget mindre nu, men det har virket for os at Motor fik lov at hilse først og jeg holdt Voodoo lidt væk, så kan Motor ligesom få lov tjekke hunden ud i fred og når hilse er ovre, kan Voodoo få lov, evt. tager jeg så Motor lidt væk så den fremmede hund heller ikke bliver most :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Det er ikke ualmindeligt, tværtimod, at de voksne beskytter hvalpene i gruppen indtil hvalpen er ca 6 måneder, ved selv at gå forest og undersøge ting, inden hvalpen får lov at snuse. Det er sket for alle af vores hvalpe, når de er kommet ind i gruppen. Om det så har været når posten kom igennem døren, en mus der skulle jages i køkkenet eller en fremmed mand der skulle hilses på i gågaden, så er hvalpen blevet gænget bag ud, af en voksen hund.

 

Vores lille Frigg er nu blevet blevet 7 måneder, så den lille bølle skal absolut med på stranden :banan: Berta og Citrus kommer også og måske Cirkeline, alt efter hvordan hun har det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke ualmindeligt, tværtimod, at de voksne beskytter hvalpene i gruppen indtil hvalpen er ca 6 måneder, ved selv at gå forest og undersøge ting, inden hvalpen får lov at snuse. Det er sket for alle af vores hvalpe, når de er kommet ind i gruppen. Om det så har været når posten kom igennem døren, en mus der skulle jages i køkkenet eller en fremmed mand der skulle hilses på i gågaden, så er hvalpen blevet gænget bag ud, af en voksen hund.

 

Vores lille Frigg er nu blevet blevet 7 måneder, så den lille bølle skal absolut med på stranden :banan: Berta og Citrus kommer også og måske Cirkeline, alt efter hvordan hun har det.

 

6 måneder :shock::shock::shock: Nøj, hvor er der lang tid tilbage så :mrgreen:

 

Emma er hvalp nr. 4 og 3. hvalp, hvor jeg har haft voksne hunde og jeg har aldrig oplevet det før mod hverken fremmede mennesker eller hunde.

 

Jessie formåede at skælde min mor hæder og ære fra, da hun formastede til at gå ind af vores hoveddør 3 dage efter Emma var flyttet ind......

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Jo ca. 6 måneder har været almindeligt her og vi har da trods alt fået mange hvalpe ind efter hånden. Men måske det er den første hund der har sat standarten. Hun var i hvertfald meget obs på hvalpen der kom ind efter hende, ikke skulle komme ud i alt for farlige situationer, for eks. måtte hvalpen ikke gå ud i gangen når der kom post igennem døren. Da den hvalp blev voksen, passede hun så på den næste hvalp. Vi har også oplevet at vores søsters hanhund, ikke måtte snakke med fremmed mennesker på gåture for hendes ældre tæve, med det resultat, at han nu aldrig vil tale med fremmed mennesker. Så vi tænker meget over hvem vores hvalpe går tur sammen med. Vi har så også oplevet den hvalp, der inorerede alle formaninger og bare løb foran, men hun er også en skrapsak :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sjovt så forskellige de voksne hunde reagerer, når de får et nyt 4-benet medlem ind i familien. Ling er meget sådan "skal vi virkelig beholde den :roll:", og vil andre hunde have kontakt med hvalpen så er det som om at Ling tænker "JUBIII fred for den lille hæmoride... Vil du beholde den - PLEASE :engel:"

 

Når han så først lærer den at kende og acceptere den, så er han mere "skrid fra min lillebror/søster, han/hun er min og jeg er den eneste som må opdrage på ham/hende :cool:"

Og alligevel så er han stadig nogle gange sådan "Yes yes yes, den er underholdt, så kan jeg grave et hul i fred... FEEEDT :banan:"

 

:blink: Sorry OT :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...