Hop til indhold

Gæt en blanding


NannaSoko
 Share

Recommended Posts

  • Svar 284
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

se lige den her basset/rotte:

 

images?q=tbn:ANd9GcR4EaPtBn4QASIGPpqw_WGWgKKAtJY6UYHe_GRlzm4tTMIbwQG_YQ

 

der er godt nok ikke noget at tage fejl af :lol:

 

Hmmm spøjs fætter:hmm: det er jo nærmest synd for ham..:lol: Så engang en grand danois/rottweiler blanding til salg - den var altså oss ret spøjs, den havde GD krop og rottweiler hoved(dog i GD farver) men hold da op det så helt forkert ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
Nå folks, gæt den dejlige prinsesse her :blink: Og her skal I altså op på 4 hunderacer.

 

Jeg kan sige at hun var blevet en "stor" hund på omkring de 30-35kg.

 

Som hjælp (eller forvirring :slem:) får I også et billede af de 3 andre hvalpe fra kuldet.

 

(og jer der ved hvad Nike var blanding af må selvfølgelig ikke gætte med ;-))

 

Altså Labrador, Border Colli og ruhåret hønsehund var rigtige.

Så mangler vi bare den sidste.

 

Måske noget hyrdehund af en art?:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den sorte hyrdehunde-blanding kunne der også godt være noget Groenendael i tænker jeg :hmm:

 

Blandingen der ligner Ninja kunne måske være noget labrador - grosser eller kleiner münsterländer ?

 

Synes bare på det ene billede at hun er forholdsvis bred over brystpartiet, men det kan jo godt være fra labradoren. :hmm: Ellers havde mit bud også været Gammel Dansk Hønsehund, men den blev jo nedlagt :lol:

 

 

Nemlig kleiner münsterländer:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

I kan da gætte Hugo:-) De SIGER mor: Kleiner Munsterlænder, Far: Samojede spids.... meeeeen..... mon ikke der er lidt mere i også:-)

 

Jeg har givet op. Han er meget lydhør - måske en hyrde af en slags i? Men jeg er begyndt at sige hund, når folk spørger:-) For ingen tror på den blanding jeg har fået oplyst alligevel:-)

 

LOL

 

Collie er han for kortsnudet til - tror jeg. Islandsk fårehund måske? (men ørerne hænger...) Eurasier? (de er så sjældne..), Lapphund (farven passer bedre)... Aussie? (for lidt bredde)... ja måske er der en af hver i:-)

 

Det er rigtig sjovt med sådan en hund, som man aldrig helt finder ud af hvad er bortset fra en hund:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

I kan da gætte Hugo:-) De SIGER mor: Kleiner Munsterlænder, Far: Samojede spids.... meeeeen..... mon ikke der er lidt mere i også:-)

 

Jeg har givet op. Han er meget lydhør - måske en hyrde af en slags i? Men jeg er begyndt at sige hund, når folk spørger:-) For ingen tror på den blanding jeg har fået oplyst alligevel:-)

 

LOL

 

Collie er han for kortsnudet til - tror jeg. Islandsk fårehund måske? (men ørerne hænger...) Eurasier? (de er så sjældne..), Lapphund (farven passer bedre)... Aussie? (for lidt bredde)... ja måske er der en af hver i:-)

 

Det er rigtig sjovt med sådan en hund, som man aldrig helt finder ud af hvad er bortset fra en hund:-)

 

Der kan jo være ALT muligt i Hugo :lun:

 

Jeg tror nu godt på Collie. Kan jo være han har fået snuden fra en anden race. Men synes bare hans pels over nakken og ned ad det forreste stykke af ryggen minder om Colliens :blink:

 

Og hvad med noget Schæfer måske ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
Ja vi nærmer os :blink:

 

 

 

Der kan jo være ALT muligt i Hugo :lun:

 

Jeg tror nu godt på Collie. Kan jo være han har fået snuden fra en anden race. Men synes bare hans pels over nakken og ned ad det forreste stykke af ryggen minder om Colliens :blink:

 

Og hvad med noget Schæfer måske ?

 

Inspireret af dig, gætter jeg på Collie :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...