Hop til indhold

Bedste vind og vandtætte dækken?


Bagge
 Share

Recommended Posts

  • Svar 367
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Dét lyder godt :5up: synes stoffet ser dejlig blødt ud som om det følger hundens krop. Hvor jeg synes Hurtta måske er lidt for regnjakke agtigt :genert:

 

Det er nemlig et rigtig godt dækken, det sidder perfekt og dækker maven og lårene, det er blødt og let og så holder det hunden varm og tør i al slags vejr. Jeg har en Løwchen og selv da han var løveklippet kunne han holde varmen på trods af den bare numse, selv ved meget lave temperaturer.

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: Nej! :shock: Slet ikke!

 

 

 

 

Næ! :fornaermet::genert:

 

:lol: *host* hurtta hore *host*

 

 

 

:drille:

 

 

Det er nemlig et rigtig godt dækken, det sidder perfekt og dækker maven og lårene, det er blødt og let og så holder det hunden varm og tør i al slags vejr. Jeg har en Løwchen og selv da han var løveklippet kunne han holde varmen på trods af den bare numse, selv ved meget lave temperaturer.

 

:5up: Super duper! Så er det er skrylle vi køber! Det vigtigste er også mavsen den er jo helt bar :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: *host* hurtta hore *host*

 

 

 

:drille:

 

Lidt måske :engel:

 

:5up: Super duper! Så er det er skrylle vi køber! Det vigtigste er også mavsen den er jo helt bar :lun:

 

Du vil så meget fortryde det! :fornaermet: Hvis det har samme pasform som Obtrack dækkenet, er det altså begrænset hvad det varmer på maven og lårene :???:

Kan du ikke komme til Glamsbjerg og prøve dækkener? :genert: Du kan også prøve Obtrack her :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt måske :engel:

 

 

 

Du vil så meget fortryde det! :fornaermet: Hvis det har samme pasform som Obtrack dækkenet, er det altså begrænset hvad det varmer på maven og lårene :???:

Kan du ikke komme til Glamsbjerg og prøve dækkener? :genert: Du kan også prøve Obtrack her :engel:

 

 

:lol: Du er altså sjov Lise :klap::lol: hvorfor? må jeg ikke købe et Skrylle? Får du penge af Hurtta for hver solgte dækken? :slem::drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Du er altså sjov Lise :klap::lol: hvorfor? må jeg ikke købe et Skrylle? Får du penge af Hurtta for hver solgte dækken? :slem::drille:

 

Nej desværre ikke endnu :genert:

 

Hurtta er bare så meget bedre! :genert: Har jo selv pelsløs hund så ved hvor og hvordan hun frysser :drille:

 

Nå, men du ser det når du får det prøvet på hende :drille: du har jo vinterdækkenet og ved hvordan det sidder :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej desværre ikke endnu :genert:

 

Hurtta er bare så meget bedre! :genert: Har jo selv pelsløs hund så ved hvor og hvordan hun frysser :drille:

 

Nå, men du ser det når du får det prøvet på hende :drille: du har jo vinterdækkenet og ved hvordan det sidder :blink:

 

jaaa men det har altså også nogle mangler :engel: sneen kommer ned foran på brystet og sidder fast i foret :genert: og hun får ikke varme på mavsen som er meget udsat for den høje sne. hvis hun nu havde skrylle inden under så tror jeg at hun ville kunne holder varmen :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

jaaa men det har altså også nogle mangler :engel: sneen kommer ned foran på brystet og sidder fast i foret :genert: og hun får ikke varme på mavsen som er meget udsat for den høje sne. hvis hun nu havde skrylle inden under så tror jeg at hun ville kunne holder varmen :hmm:

 

Jamen så er det jo noget helt andet end regn og blæst du vil beskytte mod :mrgreen:

 

Så hedder det overall! :5up::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen så er det jo noget helt andet end regn og blæst du vil beskytte mod :mrgreen:

 

Så hedder det overall! :5up::mrgreen:

 

:sjov: LOOOOOL!!! Gad godt se dig proppe izzie i en heldragt og få hende til at bevæge sig en milimeter :lol::lol::lol:

 

Jamn Lise Lise Lise :kys: hun kan jo bruge Skrylle når det regner og det er køligt og bruge det sammen med Hurtta vinterfrakken når det fryser og der er sne :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov:LOOOOOL!!! Gad godt se dig proppe izzie i en heldragt og få hende til at bevæge sig en milimeter :lol::lol::lol:

 

Jamn Lise Lise Lise :kys: hun kan jo bruge Skrylle når det regner og det er køligt og bruge det sammen med Hurtta vinterfrakken når det fryser og der er sne :blink:

 

Det kommer du ikke til, for du er jo ligesom død, når jeg overtager hende! :mrgreen::drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

jaaa men det har altså også nogle mangler :engel: sneen kommer ned foran på brystet og sidder fast i foret :genert: og hun får ikke varme på mavsen som er meget udsat for den høje sne. hvis hun nu havde skrylle inden under så tror jeg at hun ville kunne holder varmen :hmm:

 

 

Tror ikke det er en god idé med skrylle indenunder noget. Det synes jeg det er for stift til. Det er jo altså softshell med et ganske tyndt lag fleece-foer. Så skal du hellere vælge et ekstra fleecedækken alla det her til under vinterdækkenet. (Det bruger jeg og det hindrer ikke bevægelsesfriheden. Sidder skidegodt. Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

 

Du kan bruge Skrylle som 100% regndækken, men det er ikke et varmt dækken.

 

Smilla har hurttas fleece heldragt til i bilen og hun har en anden overall fra hurtta med bare forben i. Den er helt lukket forsan og god elastisk i det. (Softshell) Den kunne du også overveje. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej :megaked:

 

Så opfør dig pænt! :fyfy: ellers blir du taget af listen :fornaermet:

 

 

Tror ikke det er en god idé med skrylle indenunder noget. Det synes jeg det er for stift til. Det er jo altså softshell med et ganske tyndt lag fleece-foer. Så skal du hellere vælge et ekstra fleecedækken alla det her til under vinterdækkenet. (Det bruger jeg og det hindrer ikke bevægelsesfriheden. Sidder skidegodt. Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

 

Du kan bruge Skrylle som 100% regndækken, men det er ikke et varmt dækken.

 

Smilla har hurttas fleece heldragt til i bilen og hun har en anden overall fra hurtta med bare forben i. Den er helt lukket forsan og god elastisk i det. (Softshell) Den kunne du også overveje. :hmm:

 

ja det tænkte jeg godt nok :hmm: men hun har en trøje til at have indenunder i forvejen så tror det går.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skrylle dækkenet fungerer ikke så godt i høj sne, da der kommer sne ind på brystet. Men i et let snelag er der ingen problemer, det er primært hvis sneen er så høj at den når op til maven eller højere. Jeg har selv en fleece overall fra Ninna´s Hundkläder til hård frost med meget sne, hvor tyk fleece er fint da det jo ikke bliver vådt når det er så koldt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg kunne give dig karma, havde du fået antikarma! :evil::fornaermet:

 

INTET er bedre end Hurtta! :fornaermet:

 

Da jeg var i praktik i Dalum dyrehandel, sagde butiksejeren at Hurtta er Roylls Roysen (staves?) inden for dækner :cool:

 

Du skal regne med at regndæknet ikke har for, og derfor sidder tættere til kroppen :5up:

 

Obtracks dækner er ikke 100% vind og vandtætte, og bør derfor ikke bruges i det vejr, som beskyttelse mod det, men som beskyttelse mod let kulde :blink:

 

Da jeg var i dalum i sidste uge sagde hun at BOT-dækkenerne er meget bedre end hurtta :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har mistet overblikket, er det kun buster som har dækkener med åbning til sele?

 

Edit: Er lige begyndt at google og har bla. fundet det her: Hundedækken med indbygget sele Nogen der kender det? Ved bare ikke om det er varmt nok...

 

Jeg har haft et vinterdækken fra hooks, der var også hul til selen og det var faktisk ok godt, meget bedre end busters efter min mening hvert fald.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...