Hop til indhold

Agilitytræning - fælles: Efterår 2011


Amocca
 Share

Recommended Posts

Vi er lige blevet rykket op på øvet hold i DAF. Så vi springer altså letøvet over og går direkte fra begynder til øvet (vi følger i vores store idoler, Sonja og Tysons, fodspor).

 

Men øvet hold træner mandag, og jeg har jo lige fået lov til at rykke fra onsdag til mandag i Lyngby.. Så jeg måtte finde mine bedste overtalelsesevner frem, og nu har jeg fået lov til at rykke tilbage til onsdagsholdet (med Petrine :banan:).

 

Hov hov - I sprang overhovedet ikke letøvet over, NÅ! I nåede da et par gange træning :slem: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 734
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jaja, okay...

 

:fornaermet: ligesom Sonja, der tror hun skal til VM hele tiden :lol:

 

Super træning i dag, største succes var dog 'hold kæft'-træningen, Petrine plejer at skriger hjerteskærende, når der er banegennemgang, så hentede træneren vandpistolen....og den var godt nok motiverende, jeg tog mig sammen og brugte den rigtige metode (to skridt væk, guffer, tre skridt væk, guffer) - til min store fornøjelse var Petrine næsten stille efter ret kort tid, mens pomeranien, der fik vandpistolen at føle fortsatte sit skrigeri :klap:

 

Er SÅ glad for Louie kommer tilbage!

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er lige blevet rykket op på øvet hold i DAF. Så vi springer altså letøvet over og går direkte fra begynder til øvet (vi følger i vores store idoler, Sonja og Tysons, fodspor).

 

Men øvet hold træner mandag, og jeg har jo lige fået lov til at rykke fra onsdag til mandag i Lyngby.. Så jeg måtte finde mine bedste overtalelsesevner frem, og nu har jeg fået lov til at rykke tilbage til onsdagsholdet (med Petrine :banan:).

 

Hehe... jeg var så "uheldig" at jeg startede på det øvede hold. Jeg måtte ikke være med på begynderholdet, fordi de mente det ville være for nemt for hunden(han vendte tilbage til agilityen efter en pause på 2 år). Så jeg kunne pænt følge begynderholdet på sidelinjen, for at få teorien med, og så kæmpe med de baner hunden skulle løbe på det øvede hold...

 

Det er ikke noget jeg er ked af i dag :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:fornaermet: ligesom Sonja, der tror hun skal til VM hele tiden :lol:

 

Super træning i dag, største succes var dog 'hold kæft'-træningen, Petrine plejer at skriger hjerteskærende, når der er banegennemgang, så hentede træneren vandpistolen....og den var godt nok motiverende, jeg tog mig sammen og brugte den rigtige metode (to skridt væk, guffer, tre skridt væk, guffer) - til min store fornøjelse var Petrine næsten stille efter ret kort tid, mens pomeranien, der fik vandpistolen at føle fortsatte sit skrigeri :klap:

 

Er SÅ glad for Louie kommer tilbage!

 

OMG :shock:

De er VIRKELIG gammeldags derude :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh gud, ikke vandpistolen! :shock: Det er vist på tide jeg kommer tilbage og får sat skik på tingene.

 

Sheltien, de ikke har kunne få skubbet over A-brættet, blev lokket over, da jeg gav ejeren nogle af Petrines guffer, så nu fiser sheltien over - derudover er det faktisk ikke sjovt at være den bedste på holdet, har brug for et idol at se op til!

Link til indlæg
Del på andre sites

Sheltien, de ikke har kunne få skubbet over A-brættet, blev lokket over, da jeg gav ejeren nogle af Petrines guffer, så nu fiser sheltien over - derudover er det faktisk ikke sjovt at være den bedste på holdet, har brug for et idol at se op til!

 

:lol::lol::lol:

 

Lone mente også jeg lige skulle overveje, om der var udfordringer nok. Men man kan jo altid lave sine egne udfordringer, og det er SÅ meget hyggeligere om onsdagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anne / Holly.
Vi er lige blevet rykket op på øvet hold i DAF. Så vi springer altså letøvet over og går direkte fra begynder til øvet (vi følger i vores store idoler, Sonja og Tysons, fodspor).

 

Men øvet hold træner mandag, og jeg har jo lige fået lov til at rykke fra onsdag til mandag i Lyngby.. Så jeg måtte finde mine bedste overtalelsesevner frem, og nu har jeg fået lov til at rykke tilbage til onsdagsholdet (med Petrine :banan:).

Øv... så skal vi ikke gå på hold sammen mere :megaked:

 

Men tillykke. Godt gået :klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er lige blevet rykket op på øvet hold i DAF. Så vi springer altså letøvet over og går direkte fra begynder til øvet (vi følger i vores store idoler, Sonja og Tysons, fodspor).

 

Men øvet hold træner mandag, og jeg har jo lige fået lov til at rykke fra onsdag til mandag i Lyngby.. Så jeg måtte finde mine bedste overtalelsesevner frem, og nu har jeg fået lov til at rykke tilbage til onsdagsholdet (med Petrine :banan:).

 

Er glad for at jeg fik dig tørret af på Rune, gider da ikke at have sådan en skodkursist på mit hold. :drille:

 

Ej, det bliver godt, I skal have flere udfordringer, og I er allerede bedre end flere af dem på øvet hold. ;-) Og så bliver det hyggeligt at træne på samme hold, Naja og Barbara går jo også på holdet, vi får en fest. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anne / Holly.
Nej. Men du/Holly får en lille farvel-gave i dag.

 

Næ. lad mig gætte. Wolfsblut ? :-)

 

Anne, du skylder mig for øvrigt kun 80 kr. for Amager Cup, ikke 130 kr.

 

Ok, super. Har hævet penge til dig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor var Petrine bare dygtig og super sej til træning her til aften! :shock: Og Petrinemor var også god. :klap:

 

 

Og der kom fart på Holly! :banan::banan::banan:

 

Ja Petrine og Holly var KLART stjerner idag :klap:

Super gode moduler som sagt! De fik det bedste frem i hundene - og os :slem: Og masser af udfordringer :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja Petrine og Holly var KLART stjerner idag :klap:

Super gode moduler som sagt! De fik det bedste frem i hundene - og os :slem: Og masser af udfordringer :-D

 

Tak. :kys:

 

Jeg ville dog gerne have haft et føl stående ved slalommodulet - dumt ikke at have føl. :fornaermet:

 

På Betinas hold, som jeg jo tog i aften, var det til gengæld ikke noget problem, de kom kun to, så de fulgtes bare ad rundt på modulerne ét for ét. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anne / Holly.
Hvor var Petrine bare dygtig og super sej til træning her til aften! :shock: Og Petrinemor var også god. :klap:

 

 

Og der kom fart på Holly! :banan::banan::banan:

 

Yeah... :klap:

Er godt tilfreds. i dag var hun ikke min mormor-hund :lol:

Det var dejligt, at se hende spurte afsted :-) der er håb forude. jeg gir ikke op endnu.

 

Ja Petrine og Holly var KLART stjerner idag :klap:

Super gode moduler som sagt! De fik det bedste frem i hundene - og os :slem: Og masser af udfordringer :-D

 

Ja, du har ret, det var rigtig god træning i dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Louie :hjerte:

 

Han var mega sej og tog alle mulige vilde slalomindgange i dag!

 

Og bagkryds ved slalom, som vi aldrig har prøvet før. Og det var ikke engang sådan lige på slalommen. Har vedhæftet et billede, for kan ikke forklare det. Den stiplede er mig.

 

2f0cc31a.jpg

 

I starten lavede han et twist i den første port, men fortsatte så sin slalom. Efter et par gange kiggede han lige hurtigt tilbage og efter 3 gange kørte han bare uden at se sig tilbage :5up:

 

Og så har vi også haft lidt problemer med at ramme den første port til stævner, når vinklen har været meget skarp. Så det fik vi også lige trænet lidt uden problemer.

 

e691e9d2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det var superfedt at øve at Lumi skal skifte ind foran mig - og så ind i tunnelen. Vil virkelig gerne have at hun skal lære at skifte side midt i et løb, så det var super godt!! :banan:

 

Ja, det kunne være super sejt, hvis hun kunne det i løbene, det ville virkelig være en stor fordel for jer. :-D Og hun kunne jo godt, når hun koncentrerede sig og ikke prøvede at løbe direkte ned og få gufferne fra madskålen. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det kunne være super sejt, hvis hun kunne det i løbene, det ville virkelig være en stor fordel for jer. :-D Og hun kunne jo godt, når hun koncentrerede sig og ikke prøvede at løbe direkte ned og få gufferne fra madskålen. :mrgreen:

 

Ja det ville være SÅ fedt!

 

Hahaha ja - hvorfor ikke tage genvejen hen til madskålen :slem::slem::slem::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold kæft, hvor var Iso bare en RØV til træning her til aften!!! :evil: Jeg var SÅ sur på hende, og hun er billigt til salg!!! Hun lavede da også nogle gode ting, bl.a. var hendes felter helt suveræne (havde dog ikke vippen ude i dag...), og hun var rigtig dygtig til hjulet, som hun ellers ikke helt kan endnu. Men hvad hjælper det, når møghunden ikke kan hverken springe eller dreje???!!! Jeg var liiige ved at miste tålmodigheden helt, især fordi hun også teede sig udenfor banen. Men vi holdt ud, og fik forhåbentlig en smule godt ud af det... Men hvis hun er lige så dum næste gang, så opgi'r jeg sq!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...