Hop til indhold

Agilitykonkurrencer - fælles: Efterår 2011


Amocca
 Share

Recommended Posts

Hvor er I bare seje!! Men sødt af dig at vente med din sidste DM-udtagelse til jeg er med... :engel:;-) Glæder mig til at se jer i Odense og Vejle - for du ta'r begge med, ikke?? Jeg kommer kun søndag i Odense...

 

Jeg kommer helt sikkert lørdag i Odense, men har desværre lige husket, at jeg skal arbejde søndag :stupid: jeg håber at kunne få fri, men tør ikke love at jeg er der...

Vejle regner jeg med at løbe begge dage. edit. øhm nej, for Vejle er kun en dag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 950
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har lige tegnet SPÅ banen, skal lige se om jeg også kan huske de andre :hmm:

 

[ATTACH]47435[/ATTACH]

 

Nå, kan se, at jeg har glemt et spring før flyvet og fået sat et spring for meget på, på fremadsendelsen hjem... Her er video - optaget af min søster på mobil, så ikke super...

 

En træningskammerat optog SP1, så den kommer senere

 

Link til indlæg
Del på andre sites

dagens resultater: 3 disk. Trak ham fra 4. klasse og har slet ikke lyst til konkurrencer mere!!!

 

Jo du har så!!! :fyfy: Tænk overhoved ikke på resultater endnu, og lad være med at konkurrere imod nogen andre end dig selv! Og husk at det er helt normalt at det går meget op og ned det første stykke tid. Og "det første stykke tid" kan godt vare et par år, for nogle. Selv blev jeg og Iso disket i 9 ud af 9 løb i Vejen, så du er ikke alene! ;-) Frisk mod, og op på hesten igen, det bli'r bedre!!! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej men øv da :???: Hvad gik galt? Hvis det kan trøste, så havde vi altså også 3 disks igår... sådan er det jo bare nogen gange...

 

 

For lidt søvn, en super umotiveret hund, der rystede af kulde, et par spydige bemærkninger fordi jeg trak ham fra sidste klasse.

 

 

I morgen når jeg har sovet mere end de 4 timer jeg har fået det sidste døgn, vil jeg kunne se det positive i de gode aspekter af banen og det faktum at vi klarede en super svær slalom indgang ( første gang vi ikke har fået fejl på slalom ) :5up:

 

men lille nu er jeg ved at brække mig af træthed og også lidt af bekymring for Tacco som fryser, har 15 allergipletter, der pludselig er kommet og som virker pænt ligeglad med livet lige nu.

 

 

I morgen bliver bedre :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var til vores første stævne i Varde i går. :D

 

En super nervøs hund, der aldrig havde stået i et telt før, aldrig har set SÅ mange hunde samlet et sted før, ikke forstod hvorfor han skulle stå i sit bur, når mor ikke var til stede og en mor der havde nerverne siddende udenpå....... Jo det gik skam godt!!!!!:-D

 

4 gange disset pga fører-fejl. Men det er ok.

Han tog ALLE felter, selv om jeg havde frygtet dem, som små børn frygter monsteret i natten.

Slalom...... Halleluja! Jeg sagde zig zag og han gik ind i den rigtige port og tog hele striben:-D

 

Så et godt stævne og jeg skal helt klart af sted igen :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo du har så!!! :fyfy: Tænk overhoved ikke på resultater endnu, og lad være med at konkurrere imod nogen andre end dig selv! Og husk at det er helt normalt at det går meget op og ned det første stykke tid. Og "det første stykke tid" kan godt vare et par år, for nogle. Selv blev jeg og Iso disket i 9 ud af 9 løb i Vejen, så du er ikke alene! ;-) Frisk mod, og op på hesten igen, det bli'r bedre!!! :5up:

 

jeg konkurrerer kun med mig selv, men når hunden ikke er på banen samtidig med mig så er det dælme svært at konkurrere!

 

Men i morgen er jeg mere positiv og kan det godt være jeg snupper et enkelt stævne mere :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var til vores første stævne i Varde i går. :D

 

En super nervøs hund, der aldrig havde stået i et telt før, aldrig har set SÅ mange hunde samlet et sted før, ikke forstod hvorfor han skulle stå i sit bur, når mor ikke var til stede og en mor der havde nerverne siddende udenpå....... Jo det gik skam godt!!!!!:-D

 

4 gange disset pga fører-fejl. Men det er ok.

Han tog ALLE felter, selv om jeg havde frygtet dem, som små børn frygter monsteret i natten.

Slalom...... Halleluja! Jeg sagde zig zag og han gik ind i den rigtige port og tog hele striben:-D

 

Så et godt stævne og jeg skal helt klart af sted igen :D

 

Det er da flot - både felter og slalom i orden! :klap: Tillykke med det, og dejligt at du har fået blod på tanden! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke til Camillese med pinden og til Amocca med oprykningen! :klap:

 

dagens resultater: 3 disk. Trak ham fra 4. klasse og har slet ikke lyst til konkurrencer mere!!!

 

Øv da, ikke sjovt at have det sådan. :ae: Men er da glad for at høre, at du nok ikke giver helt op alligevel!

 

Vi var til vores første stævne i Varde i går. :D

 

En super nervøs hund, der aldrig havde stået i et telt før, aldrig har set SÅ mange hunde samlet et sted før, ikke forstod hvorfor han skulle stå i sit bur, når mor ikke var til stede og en mor der havde nerverne siddende udenpå....... Jo det gik skam godt!!!!!:-D

 

4 gange disset pga fører-fejl. Men det er ok.

Han tog ALLE felter, selv om jeg havde frygtet dem, som små børn frygter monsteret i natten.

Slalom...... Halleluja! Jeg sagde zig zag og han gik ind i den rigtige port og tog hele striben:-D

 

Så et godt stævne og jeg skal helt klart af sted igen :D

 

Yay. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
jeg konkurrerer kun med mig selv, men når hunden ikke er på banen samtidig med mig så er det dælme svært at konkurrere!

 

Men i morgen er jeg mere positiv og kan det godt være jeg snupper et enkelt stævne mere :lol:

 

Muligheden er jo også, som jeg tidligere har nævnt, at komme ud og prøve andre baner uden at det er en konkurrence - det kan give en del, hvis man selv er usikker/nervøs og hunden måske er 'lidt ud over det hele' :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mht oprykningspinde, så mener jeg at man kan overføre fra dkk til dch og omvendt, men er ikke 100% sikker på det - mon ikke Spilop er inde i de regler eller manden er :-)

 

Man kan ikke overføre fra DcH til DKK, da DKK kun anerkender resultater opnået hos en FCI dommer ved et FCI anerkendt stævne. DcH anerkender dog DKK's resultater.

 

Jeg var nu egentlig klar over reglerne, men blev lidt i tvivl da der blev sagt noget andet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Muligheden er jo også, som jeg tidligere har nævnt, at komme ud og prøve andre baner uden at det er en konkurrence - det kan give en del, hvis man selv er usikker/nervøs og hunden måske er 'lidt ud over det hele' :-)

 

 

Jep og jeg har heller ikke glemt dig, vi kommer susende når vi lige har fået overstået de sidste stævner og såen. SÅ skal vinteren blandt andet bruges på at komme nye steder hen

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, så var de lige lidt flere videoer fra stævnet i Albertslund d. 6/7, hvis nogle keder sig :slem:

 

Sp. 1 - dag 1 - 3. plads :-D:

[media]

[/media]

 

Sp. 1 - dag 2 - 3. plads. Surt med slalomfejl. Derudover fejlfrit og det kørte ret godt: [media]

[/media]

 

Ag. 1 - dag 2 - disk pga. den dumme fører glemmer banen :stupid:

[media]

[/media]

 

Sp. Åben - dag 2 - jah, så dårligt kan han så også løbe...:

[media]

[/media]

 

Ag. Åben - dag 2 - 9. plads. første gang vi ikke bliver disket i en åben klasse :banan: Og ville have været fejlfrit, hvis nu græsset ved slalom havde været slået:

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, så var de lige lidt flere videoer fra stævnet i Albertslund d. 6/7, hvis nogle keder sig :slem:

 

Sp. 1 - dag 1 - 3. plads :-D:

 

[media]

[/media]

 

Sp. 1 - dag 2 - 3. plads. Surt med slalomfejl. Derudover fejlfrit og det kørte ret godt:

 

[media]

[/media]

 

Ag. 1 - dag 2 - disk pga. den dumme fører glemmer banen :stupid:

 

[media]

[/media]

 

Sp. Åben - dag 2 - jah, så dårligt kan han så også løbe...:

 

[media]

[/media]

 

Ag. Åben - dag 2 - 9. plads. første gang vi ikke bliver disket i en åben klasse :banan: Og ville have været fejlfrit, hvis nu græsset ved slalom havde været slået:

 

[media]

[/media]

 

Jeg kan ikke se linkene i dit oprindelige indlæg, måske kommer de frem, når jeg quoter? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, så var de lige lidt flere videoer fra stævnet i Albertslund d. 6/7, hvis nogle keder sig :slem:

 

Sp. 1 - dag 1 - 3. plads :-D:

[media]

[/media]

 

Sp. 1 - dag 2 - 3. plads. Surt med slalomfejl. Derudover fejlfrit og det kørte ret godt: [media]

[/media]

 

Ag. 1 - dag 2 - disk pga. den dumme fører glemmer banen :stupid:

[media]

[/media]

 

Sp. Åben - dag 2 - jah, så dårligt kan han så også løbe...:

[media]

[/media]

 

Ag. Åben - dag 2 - 9. plads. første gang vi ikke bliver disket i en åben klasse :banan: Og ville have været fejlfrit, hvis nu græsset ved slalom havde været slået:

[media]

[/media]

 

Hold nu da kæft en lang håret græsplæne, godt jeg ikke løb der med en lille hund

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...