Hop til indhold

Agilitykonkurrencer - fælles: Efterår 2011


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 950
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Karla og jeg løb 3. del af centerhop igår aftes og havde sådan en hyggelig aften på farmen... Først gik vi lige lidt rally, hvor Karla var glad og på - det gad hun godt igår :5up: Hun gad det faktisk så meget, at da hun så keglerne til spiralen skyndte hun sig at vise, at hun godt vidste at kegler = slalom :lol: så den måtte vi lave om = minus 3 point. Derudover fik vi lavet en liiiige stor nok bue i vores dobbeltslalom, så snoren kom ud i stram = minus 1 point. Så vi endte på 96 point, hvilket jeg er godt tilfreds med, for hunden var glad og på og gav superkontakt hele banen rundt... Det gav os en 3. plads i rally konkurrencen og sammenlagt betød det desværre, at vi måtte se os slået af Super seje Misse med 2 point (hun tog rent 100 på banen denne gang)... Det var helt fortjent, da Misse bare går SÅ fin rally... Men eftersom vi ikke træner rally og Karla ikke har gået rally siden sidste del af turneringen, så vil jeg gerne være stolt af vores samlede 2. plads :mrgreen:

 

Agilitydelen løb hun også fint - desværre med en enkelt slalomfejl - praktikanten sad og filmede lige ved siden af slalom og det gav åbenbart Karla lidt sceneskræk :lol: så hun måtte lige stoppe op og glo på hende :vedikke: meget sær opførsel... men derudover løb hun fint og tog sejren hjem :5up: Sammenlagt vandt hun suverænt :banan: og blev derfor årets agility mellemhund på farmen!

 

Derudover havde Sanne lavet de fineste vandrepokaler:

- den kl1 hund der havde opnået flest oprykninger i år (her var vi 2 der var på lige mange point, men pokalen gik fuldt fortjent til Janni & Nanna - for jeg havde jo "snydt" med hele mit rykken op og ned fra og til kl2 :lol: )

- den ekvipage der var hurtigst kvalificeret til DM

- den ekvipage der havde klaret sig bedst til DM

 

Så fine præmier, masser af sjov og ballade og larm larm larm (altså kursisterne på centeret larmer værre end 100 sheltier i en ridehal :lol: )og gode hotdogs :5up: Ih altså! Jeg har det bedste træningssted i verden og har faktisk ret ondt af alle jer der ikke træner på farmen :mrgreen:

 

Hundepigerne opførte sig eksemplarisk og Karla åbnede ikke sit bur mens jeg var inde at spise! yay! Hun lå ligeså fint ved siden af Johna ude i hallen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi været til stævne! DGI holdt julestævne i Nr. Aaby her på Fyn, heldigvis en dag hvor jeg kunne være med. Stævnet blev holdt i et ridehus, og det var temmelig iskoldt. Men humøret var højt, det var som altid et rigtig hyggeligt stævne! Amocca og Karla var også med, og vi fik filmet hinandens løb. Jeg snød dog lidt, og kørte så snart jeg var færdig, så jeg har ikke deres sidste løb på video - og ved heller ikke hvordan det gik? :vedikke:

 

Jeg var lidt spændt på hvad Iso ville sige til det... Hun kører jo ret højt op til stævner, og når det nu var i et lille ridehus kunne det jo bli' endnu værre. Men det gjorde det søreme ikke! Iso opførte sig faktisk rigtig pænt, og vi havde rigtig fin kontakt hele dagen.

 

Vi lagde ud med et AG1-løb, hvor vi faktisk løb fejlfrit!!! Sandsynligvis fordi kamerabatteriet stod af midt i løbet, så halvdelen kom ikke med... :lol: Det går jo altid bedst når man ikke bli'r filmet! I resten af løbene blev vi disket.... I AGÅ misforstod Iso mig, og endte med at ta' et spring fra den forkerte side - hændeligt uheld. I SPÅ fandt hun lige en tunnel hun bare blev nødt til at ta, nu hun alligevel var i nærheden! :roll: Og i SP1 gjorde hun noget der var fuldstændigt uforståeligt. Til sidst i banen vender hun lige pludselig væk fra mig, og løber i helt modsat retning af mig!!?? Vildt underligt, men det var da meget sjovt for publikum! :mrgreen:

 

Alt i alt er jeg faktisk meget tilfreds, jeg synes Iso gjorde det rigtig godt! Alle felter sad som de skulle, og hun lavede nogle fine slalom'er. Hun var lydhør og fokuseret. Ja, med undtagelse for slutningen i SP1, så... :lol:

 

Videos kommer her:

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for videoer :5up: jeg må tilnat nærstudere, for Karla og jeg havde en dag med 1 disk i ag3 (min fejl) og 3 løb med 5 fejl... Alle på slalomindgangene :vedikke: og hun fejler aldrig sine indgange til trænng, så det er mig der fucker dem op på en eller anden måde i konkurrence øjemed.... Men hun løb fint og tog alle sine felter og tyvstartede ikke, så jeg bør vel ikke klage :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for videoer :5up: jeg må tilnat nærstudere, for Karla og jeg havde en dag med 1 disk i ag3 (min fejl) og 3 løb med 5 fejl... Alle på slalomindgangene :vedikke: og hun fejler aldrig sine indgange til trænng, så det er mig der fucker dem op på en eller anden måde i konkurrence øjemed.... Men hun løb fint og tog alle sine felter og tyvstartede ikke, så jeg bør vel ikke klage :hmm:

 

Tak til dig, for at du gad filme! :5up: Det er supergod hjælp, at man kan sidde og begrunde sine fejl bagefter... :stupid: Synes det var en hyggelig dag, selv om man var ved at fryse r**en af..!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...