Hop til indhold

Zooomiiiie video - Dexter


Shii
 Share

Recommended Posts

 

Og ja.. Dexter bed næsten Olivier i næsen; Så kan han lære at lade være at gejle hunden op! :lol::lol:

 

Haha, herligt! Lige min stil leg, det der, sådan noget kunne jeg også finde på :mrgreen:

 

Og hvor ville jeg gerne se Dexter få frit løb på et ubegrænset areal... Hold da ferie, de bagben må kunne afsætte et kraftigt spurt! Synes han ser "hæmmet" ud, da der ikke er "plads" til at strække rigtig ud? :-D Med de "lange stænger", må han virkelig kunne sparke fra...

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, herligt! Lige min stil leg, det der, sådan noget kunne jeg også finde på :mrgreen:

 

Og hvor ville jeg gerne se Dexter få frit løb på et ubegrænset areal... Hold da ferie, de bagben må kunne afsætte et kraftigt spurt! Synes han ser "hæmmet" ud, da der ikke er "plads" til at strække rigtig ud? :-D Med de "lange stænger", må han virkelig kunne sparke fra...

 

Det kan han også.. Vi har en kæmpe græsplænen ca. 1 km herfra hvor han får lov at virkelig "krudte af" nok 5-6 gange om ugen... Og det første han gør når han høre "fri" er at lave en zoomie som denne gange 20! Jeg skal nok huske at filme det næste gang vi er der (måske i morgen hvis vejret er til det (filmer med telefonen, så skal helst ikke have den frem i regnvejr :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan han også.. Vi har en kæmpe græsplænen ca. 1 km herfra hvor han får lov at virkelig "krudte af" nok 5-6 gange om ugen... Og det første han gør når han høre "fri" er at lave en zoomie som denne gange 20! Jeg skal nok huske at filme det næste gang vi er der (måske i morgen hvis vejret er til det (filmer med telefonen, så skal helst ikke have den frem i regnvejr :lol:)

 

Uuuh, det glæder jeg mig til! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sødt, det ligner næsten slowmotion i forhold til hvad Vinnie laver, men han skal nok lære at lave "hjulspin" når han bliver ældre :lol:

 

:lol::lol: Ja, det tror jeg også.. Græsset var også meget glat, fordi det lige havde regnet, så han skvattede rundt :lol::lol:

 

Jeg har stadig husket at jeg nok skal filme når han løber på den store plæne i dag :lol::lol: (Og det regner ikke... i hvertfald ikke lige NU... Går derop om en times tid eller to!)

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol: Ja, det tror jeg også.. Græsset var også meget glat, fordi det lige havde regnet, så han skvattede rundt :lol::lol:

 

Jeg har stadig husket at jeg nok skal filme når han løber på den store plæne i dag :lol::lol: (Og det regner ikke... i hvertfald ikke lige NU... Går derop om en times tid eller to!)

 

:engel: nu er der gået 2 timer :engel::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ham behøver I da ikke tænke på at få motioneret, det klarer han jo helt selv :lol:

 

Det gør han! Når folk siger en husky kræver meget motion har de ret.. Men det kan altså gøres let.. Olivier hopper bare tre-fire gange og såååårh zooomie! Dagens motion overstået for Dexter :lol::lol:

 

(De kræver meget motion, og som det ses på den store græsplæne han løber på, så har de brug for virkelig at kunne "løbe til"... Det får Dexter lov til et par gange eller 5 om ugen.. Vi er dog ved at skære ned, så han ikke bliver vænnet til at han skal løbe hele tiden)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...