Hop til indhold

Hundetræf med adopterede hunde fra udlandet?


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

Gæst Joey-Salome

Halløj - jeg kom til at tænke på, hvor mange herinde der har hunde, de har adopteret fra Grækenland, Spanien, Thailand, Polen eller hvor end?

Og om nogle fra Københavnsområdet havde lyst til at mødes til en hyggelig hundedag med gåtur og udveksling af historier eller erfaringer? Der er jo af og til træf, men det er som regel med udgangspunkt i det specifikke land eller initiativ fra foreningerne, og jeg tænkte, at vi hundeejere med vapsebasser fra udlandet da også selv kunne få gang i noget - gerne på tværs af landene?

 

Nogen, der er med på ideen? Jeg kender to søde kvinder med en dejlig hund fra Grækenland, jeg tror ikke, de er herinde, men dem vil jeg invitere, hvis der er andre, der bakker op herfra, så det kan blive til noget. :-D

 

Mht. mødested, så tænkte jeg, man måske kunne tage en tur i Dyrehaven el. lign. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
jeg tror faktisk ikke, at der lige er nogen adopterede hunde i københavnsområdet, i hvert fald ikke nogen jeg kan mindes :hmm:

 

Der er ellers masser i byen - kan det virkelig passe, at Charlie og jeg er de eneste, som har fundet vej herind? :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er formidlet masser, ok en del til Københavnsområdet fra Græske hunde.Nørrebro-Sydhavnen ,Valby osv.

Men mange er jo ikke herinde, en del på Facebook, og stadig nogle på græske hundes forum, men det er også blevet dødt efter facvebiook har overtaget en del.

Jeg har jo også 2 stk ,men den ene dur ikke til hunde, hun ikke kender godt. Så tror det er letter at følge Gh´s træf, hvis man altså har bil, hvad jeg ikke har.Der er masser af småtræf forskellige steder i hundeskove rundt i landet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Jeg har talt med de to piger, som har en hund fra Grækenland - de ville supergerne, og vi snakkede om det med græske hundes forum, fordi der vist ikke ser ud til at være ret mange herinde, hvis nogen overhovedet, fra københavnsområdet.

Så jeg må jo finde ud af det ad den vej, de fortalte, at der i forvejen kommer hunde fra andre lande, så det er jo helt fint. :-)

 

Så må vi "nøjes" med at arrangere generelle hundetræf herindefra. Hvilket også er helt fint med mig. Synes bare det kunne være sjovt, hvis der havde været nogle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...