Hop til indhold

Køb af hvalp


Petrine
 Share

Recommended Posts

Ja, jeg vil også sige knæ, øjne og allergi. Knæ og øjne bør man vel kunne se på hjemmesiden, allergi må man måske spørge om, ved det ikke. :vedikke: Og så er temperamentet selvfølgelig vigtigt, men det er vel igen noget, man må spørge om.

 

Karumski, der er bruger herinde, er vist formand for pudelklubben. :hmm: Hun er ikke så aktiv herinde, men Gryn kender hende privat. Måske kunne du spørge hende om, hvad man skal kigge efter hos pudler?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold

har selv en hvid puddel, dog ikke lige noget billed af hans numse.

 

Menf orstår ikke elt hvad det er du er bekymret for? Der er aldrig spor at afføring, hvis det er det... og kuglerne er mere eller mindre synlige afhængig af hvor meget han er klippet..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er hverken bæ eller kugler, men hvid pels har det med at blive rød/brun når den er våd og jeg synes det ser frygteligt ud :oops: så...er pelsen rundt om numme helt hvid eller misfarvet? Ved det lyder pjattet, men .... mine hunde trækker, så jeg går bagved og kigger på det på hver gåtur

 

Hvis du lader den have pels på numsen, så skal du i hvert fald vaske den ofte (i shampoo til hvid pels), hvis du ikke vil se misfarvet pels. Og ja, de ser ikke for kønne ud når de er våde. Men det afhænger meget af hvor lang pels du lader den få og hvilken type klipning du vælger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold

Nå..... ok

 

Min er slet ikke misfarvet. Ved ikke om det er anderledes med hun-hunde, hvis de dryper? har jo kun en han og kæresten har også kun hanner.

 

Han er lidt misfarvet under poterne og lidt under øjnene hvis han trænger til at blive klippet

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå..... ok

 

Min er slet ikke misfarvet. Ved ikke om det er anderledes med hun-hunde, hvis de dryper? har jo kun en han og kæresten har også kun hanner.

 

Han er lidt misfarvet under poterne og lidt under øjnene hvis han trænger til at blive klippet

 

Har du ikke nogle billeder du kan lægge op, han ser vildt sød ud på dit profilbillede :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå..... ok

 

Min er slet ikke misfarvet. Ved ikke om det er anderledes med hun-hunde, hvis de dryper? har jo kun en han og kæresten har også kun hanner.

 

Han er lidt misfarvet under poterne og lidt under øjnene hvis han trænger til at blive klippet

 

Det er mere - hvis der har siddet noget / været diarre, så er det på nogle, som om pelsen suger og efter grundig vask er pelsen sådan rødlig og ikke charmerende, så hvis du kan afsløre, at din han har fin hvid pels rundt om nummi, så er jeg helt glad :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er mere - hvis der har siddet noget / været diarre, så er det på nogle, som om pelsen suger og efter grundig vask er pelsen sådan rødlig og ikke charmerende, så hvis du kan afsløre, at din han har fin hvid pels rundt om nummi, så er jeg helt glad :oops:

 

Men er det ikke en af de små modeller du går efter? Hvis du så lader sindssygt meget pels stå på halen, kan du puffe en stor pelsbold op, der effektivt vil skjule nummeren for dit nedadgående blik :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...