Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Køb af hvalp

Featured Replies

Besvaret
  • Forfatter

Og er der nogen, der har et billede af en hvid pudel-numse :oops: kan ikke rigtigt finde billder bagfra og er jo lidt sippet.

Besvaret
  • Forfatter

Er kun på kigge-stadiet og stadig lidt blank mht pudel (men tror det skal være pudel og hvalp :shock:)

Besvaret

ååårh de ser søde ud Petrine :hjerte: gørdetgørdetgørdetgørdet! :ivrig:

Besvaret
  • Forfatter
gørdetgørdetgørdetgørdet! :ivrig:

Suk, det var jo ikke spørgsmålet, spørgsmålet er, hvad man skal kigge efter!

Besvaret

Allergi? Temperament? Problemer med øjnene.

Besvaret
  • Forfatter

Har de allergi? Hvor tjekker jeg det henne? (temperament tjekker vi ved besøg og de er pra-fri)

Besvaret

Ja, jeg vil også sige knæ, øjne og allergi. Knæ og øjne bør man vel kunne se på hjemmesiden, allergi må man måske spørge om, ved det ikke. :vedikke: Og så er temperamentet selvfølgelig vigtigt, men det er vel igen noget, man må spørge om.

Karumski, der er bruger herinde, er vist formand for pudelklubben. :hmm: Hun er ikke så aktiv herinde, men Gryn kender hende privat. Måske kunne du spørge hende om, hvad man skal kigge efter hos pudler?

Besvaret
  • Forfatter

Øv, ser ikke ud til patella-tjek er særligt udbredt.

Vi tager ned og kigger, om ikke andet på numserne :mrgreen:

Besvaret

Uh, hvor er det bare spændende!!!

Glæder mig allerede til at høre en masse nyt om hvide numser:mrgreen:

Besvaret
  • Forfatter

Bare lige sådan til info, manden ved intet (belastende, at han omgåes mine hf-venner)

Besvaret
Suk, det var jo ikke spørgsmålet, spørgsmålet er, hvad man skal kigge efter!

Jamn det ved jeg jo ikke noget om...kan kun lege opmuntrende cheerleader :banan::mrgreen:

Besvaret
Øv, ser ikke ud til patella-tjek er særligt udbredt.

Vi tager ned og kigger, om ikke andet på numserne :mrgreen:

Wee lille hvid krøllet Hvalp :banan:

Den kennel du har linket til står der da de er testet (bare ikke resultat :hmm:)

Besvaret

PL og øjne.

Efyer det jeg hører og kender til den opdrætter er hun OK.

Besvaret

Den der lille hvide pudel, der vinder alt på udstillingerne er der billeder af i det nye "hunden". De er sådan lidt mørkere i huden (i kontrast til den kridhvide pels) og ellers er måsen vist formet som hos en Løwchen.

Besvaret

har selv en hvid puddel, dog ikke lige noget billed af hans numse.

Menf orstår ikke elt hvad det er du er bekymret for? Der er aldrig spor at afføring, hvis det er det... og kuglerne er mere eller mindre synlige afhængig af hvor meget han er klippet..

Besvaret
  • Forfatter

Det er hverken bæ eller kugler, men hvid pels har det med at blive rød/brun når den er våd og jeg synes det ser frygteligt ud :oops: så...er pelsen rundt om numme helt hvid eller misfarvet? Ved det lyder pjattet, men .... mine hunde trækker, så jeg går bagved og kigger på det på hver gåtur

Besvaret
Det er hverken bæ eller kugler, men hvid pels har det med at blive rød/brun når den er våd og jeg synes det ser frygteligt ud :oops: så...er pelsen rundt om numme helt hvid eller misfarvet? Ved det lyder pjattet, men .... mine hunde trækker, så jeg går bagved og kigger på det på hver gåtur

Hvis du lader den have pels på numsen, så skal du i hvert fald vaske den ofte (i shampoo til hvid pels), hvis du ikke vil se misfarvet pels. Og ja, de ser ikke for kønne ud når de er våde. Men det afhænger meget af hvor lang pels du lader den få og hvilken type klipning du vælger.

Besvaret

Nå..... ok

Min er slet ikke misfarvet. Ved ikke om det er anderledes med hun-hunde, hvis de dryper? har jo kun en han og kæresten har også kun hanner.

Han er lidt misfarvet under poterne og lidt under øjnene hvis han trænger til at blive klippet

Besvaret
Nå..... ok

Min er slet ikke misfarvet. Ved ikke om det er anderledes med hun-hunde, hvis de dryper? har jo kun en han og kæresten har også kun hanner.

Han er lidt misfarvet under poterne og lidt under øjnene hvis han trænger til at blive klippet

Hvilken størrelse er din?

Besvaret
Nå..... ok

Har du ikke nogle billeder du kan lægge op, han ser vildt sød ud på dit profilbillede :hjerte:

Besvaret
  • Forfatter
Nå..... ok

Det er mere - hvis der har siddet noget / været diarre, så er det på nogle, som om pelsen suger og efter grundig vask er pelsen sådan rødlig og ikke charmerende, så hvis du kan afsløre, at din han har fin hvid pels rundt om nummi, så er jeg helt glad :oops:

Besvaret
Det er mere - hvis der har siddet noget / været diarre, så er det på nogle, som om pelsen suger og efter grundig vask er pelsen sådan rødlig og ikke charmerende, så hvis du kan afsløre, at din han har fin hvid pels rundt om nummi, så er jeg helt glad :oops:

Men er det ikke en af de små modeller du går efter? Hvis du så lader sindssygt meget pels stå på halen, kan du puffe en stor pelsbold op, der effektivt vil skjule nummeren for dit nedadgående blik :mrgreen: