Hop til indhold

Ligner din hund sine forældre?


Audrey
 Share

Recommended Posts

  • Svar 98
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Æv jeg har desværre ikke noget godt billede af Ninjas mor, men hun lignede lidt en formel 1'er og havde et meget fint hoved. Kan godt være Ninja har arvet lidt af hovedfaconen fra sin mor.

 

 

Men synes nu at Ninja mest ligner sin far :blink:

 

[ATTACH]48635[/ATTACH]

 

[ATTACH]48636[/ATTACH]

 

Og Ninja

 

[ATTACH]48637[/ATTACH]

 

[ATTACH]48638[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Tia, UKC Grand Ch Komar's Krims'N Skye, JC (Jr. lurecoursing champion) er vores Tio's mor: Af temperament ligner han sin mor mest: blid, meget afbalanceret og roligt gemyt.

tiaukc[1].jpg.opt355x367o0,0s355x367.jpg

Tio's far er Tobi ogsaa kaldet AKC Champion Komer's Jokers 'R Wild JC (ogsaa lurecoursing champion) : Udadvendt, HER kommer jeg! I am THE man:cool: af temperament.

tobiface22[1].jpgtobistand[1].jpg

Tia + Tobi = Tio : "Komar's Fields Of Gold " i sin fortrukne position...

 

august2011.JPG.opt780x520o0,0s780x520.JPG:sove:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har desværre ikke rigtig nogle billeder af Luna's mor

 

Men her er et par stykker.

 

Det første er da hvalpene er 7 uger gamle:

 

Rikke.jpg

 

Og her er et af Luna, hendes mor og hendes søster Bella, da Luna og jeg gennemtrumfede et besøg i påsken 2005 (Luna til venstre, mor Rikke til højre og søster Bella bagerst):

 

trio.jpg

 

Jeg aner ikke hvordan Luna's far ser ud, desværre..

 

Men jeg er ret sikker på at Luna ligner ham, ihvertfald ansigtet..

 

Her er Luna i dag

 

DSC_2221.jpg

 

DSC_2868.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Duffys far

 

P1010896.JPG

 

Jeg ved ikke helt selv hvem hun mest ligner :hmm: Hun er vist bare en god blanding af dem begge :mrgreen:

 

 

super godt billede af danne! jeg har kun mødt ham én gang, og det var på tur, og der var han rimeligt halfdanagtigt ala :fornaermet: gider sgu da ikke gramses på af fremmede damer! jeg synes måske, at duffy ligner bounty en del :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

super godt billede af danne! jeg har kun mødt ham én gang, og det var på tur, og der var han rimeligt halfdanagtigt ala :fornaermet: gider sgu da ikke gramses på af fremmede damer! jeg synes måske, at duffy ligner bounty en del :hmm:

 

 

Åh, jeg elskede Danne da vi besøgte kennelen, han var min klare favorit, så kær og mega kontaktsøgende :hjerte: Ja, efter jeg lige har siddet og kigget, kan jeg også godt se lighederne mellem Duffy og Bounty, Duffy er bare mere sort, hvor Bounty er mere grålig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...