Hop til indhold

Leverings tid?


Shii
 Share

Recommended Posts

Jeg købte en regnfrakke d. 10 til Dexter, som skulle sendes hjem til min mor... Det er jo 7 dage siden nu, og de siger at bestiller man inden 13 sender de samme dag, så jeg ville jo mene den skulle være her for et par dage siden :vedikke:

 

Der står hvis varen er udsolgt kan der gå op til 9 dage, men den står ikke som udsolgt derinde :vedikke:

 

Er der andre der har købt fra Alt til hund og kat, og kender til deres leverings tider :vedikke: Jeg har lige skrevet en mail til dem...

 

Men det ser ud som om at vi ikke når at få det før vi tager til Holland, og så er det jo lidt "ligemeget" :megaked: (værdimæssigt er det ikke værd at få den sendt videre til Holland, så kan jeg ligeså godt købe en anden dernede)

Link til indlæg
Del på andre sites

De siger de har sendt d 12... Men vi har ikke engang modtaget en pakkeslip halloej til at afhente paa posthus eller noget... Det er da vildt underligt.. Men alt hun kunne sige var at jeg skulle ringe til posthuset for saa maatte den jo ligge der... Men synes faktisk det er lidt ringe.. Hun maa da have et trackntrace nr paa pakken og kunne se hvor den befinder sig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke alle butikker der har tracking numre, det er en service man skal bestille hos Post Danmark, og det kunne jo være, at den lille pakke seddel er røget ud med reklamerne, eller endt hos naboen, en mulighed, så prøv at høre, om den ligger nede på posthuset, inden de sender den tilbage.

 

Der hvor vores pakker bliver afleveret er sådan en døgnpost dims, hvor man skal scanne sin sedel og så lukker boksen op... Uden sedel kan jeg altså ikke tjekke om jeg har en pakke liggende der :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har overvejet at bestille en ny, og så bare "sende den anden tilbage", så er jeg sikker på at få det inden jeg tager til Holland, og mister kun de 29 kr i forsendelse:hmm:

 

Vi er i DK til onsdag, måske endda helt til lørdag (Vi blev ringet op igår at hvis vi havde lyst kunne vi da blive i DK et par dage til, de skulle dog lige finde ud af om de skulle bruge bilen torsdag!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Den ER sendt som brev, saa ingen maade at finde ud af hvor den befinder sig paa :evil: Det er bare saa typisk...

 

Nu har jeg skrevet til dem om hun, inden 13 kan afkraefte om de har faaet den sendt tilbage... Har de ikke det bestiller jeg en ny.. Maaske man skulle proeve et andet sted fra og saa betale lidt mere.... Gider i hvvertfald ikke det her skal ske igen.. Nu er det jo rimelig knapt med tiden efterhaanden :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

kan du ikke bare køre til en dyrehandel og købe en? :vedikke:

 

Jeg har ikke kunne finde en nogen steder :vedikke: Ved ikke om det er normalt i danske dyrehandler? Jeg har aldrig set en i Holland...

 

Regner med at skulle i Pet world i dag, og der skal vi kigge efter en ny sele, da han er vokset ud af alle sine :lol: Måske de har?

Link til indlæg
Del på andre sites

yay nu fik vi den! :banan:

 

Desv;rre synes jeg den er en aaanelse for lille.. Men Dexter var nu af en anden menign for i det jeg vender mig om for at kalde paa Olivier og hoere hans mening bider Dexter maerket af :lol::lol:

 

Oh well! Den passer ham NU! Saa maa vi haabe han ikke vokser helt vildt:lol::lol:

 

(Synes stadig det er vildt at en hund paa 20+ kg skal have en XXL!)

Link til indlæg
Del på andre sites

yay nu fik vi den! :banan:

 

Desv;rre synes jeg den er en aaanelse for lille.. Men Dexter var nu af en anden menign for i det jeg vender mig om for at kalde paa Olivier og hoere hans mening bider Dexter maerket af :lol::lol:

 

Oh well! Den passer ham NU! Saa maa vi haabe han ikke vokser helt vildt:lol::lol:

 

(Synes stadig det er vildt at en hund paa 20+ kg skal have en XXL!)

 

Det er vel ligesom i Veromoda, hvor man skal lægge en eller to størrelser til før tøjet passer. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

yay nu fik vi den! :banan:

 

Desv;rre synes jeg den er en aaanelse for lille.. Men Dexter var nu af en anden menign for i det jeg vender mig om for at kalde paa Olivier og hoere hans mening bider Dexter maerket af :lol::lol:

 

Oh well! Den passer ham NU! Saa maa vi haabe han ikke vokser helt vildt:lol::lol:

 

(Synes stadig det er vildt at en hund paa 20+ kg skal have en XXL!)

 

Ninja vejer 30kg og passer en XXL fint :-D Det må være alt det pels :blink:

 

EDIT: Har iøvrigt aldrig selv oplevet problemer med leveringen fra Alttilhundogkat. Deres pakker kommer altid 1-2 dage efter jeg har bestilt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...