Hop til indhold

Surprise surprise!


Umulia
 Share

Recommended Posts

:shock: Det bliver tydeligvis en frygtelig dag for jer Umulia.

 

:lol: Ja tak, den er allerede begyndt. Min fletning er blevet brugt som trækketov :megaked:

 

Hvad siger Vinnie til ham i dag?

 

Hun har ikke rigtig bestemt sig, tror jeg. Hun vil gerne snuse til ham, men vil ikke ret gerne have at han har initiativ til at komme tæt på hende.

Der har også været et par episoder, hvor de begge var oplagt til leg, men hvor den lille alligevel blev bange.

Han er ellers ikke bange for noget andet end Vinnie. I går væltede der et kosteskaft ned over ham - ingen reaktion, han gik bare videre :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Ja tak, den er allerede begyndt. Min fletning er blevet brugt som trækketov :megaked:

 

 

 

Hun har ikke rigtig bestemt sig, tror jeg. Hun vil gerne snuse til ham, men vil ikke ret gerne have at han har initiativ til at komme tæt på hende.

Der har også været et par episoder, hvor de begge var oplagt til leg, men hvor den lille alligevel blev bange.

Han er ellers ikke bange for noget andet end Vinnie. I går væltede der et kosteskaft ned over ham - ingen reaktion, han gik bare videre :lol:

 

Men det lyder til at Vinnie og ham nok skal ende med at finde ud af hvem der skal ligge hvor og hvem der må hvad.

 

Glæder mig så meget til fælles billeder af dem :lun::lun:

(så egentlig må de gerne lige skynde sig lidt :engel::engel: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Første tur på stranden - og vi bliver nok nødt til at bygge en sandkasse til ham derhjemme, for det var bare det bedste EVER! :klap:

 

img6093p.jpg

 

To drenge på stranden

img6095g.jpg

 

Udførelsen af dagens terroristaktioner starter, her taskekapring.

img6098m.jpg

 

- og selvfølgelig skokastning.

img6107in.jpg

 

Bestikkelse modtages.

img6099b.jpg

 

Da vi nåede bus-stationen var der lukket og slukket :lol:

img6111h.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Han er liiige til at spise! Sikke en laekkerbidsken er han ihvertfald, med al den hvalpe fedt og rynker. SAA kaer en lille gut.:lun:

 

Jeg kan godt forstaa du ville hive ham hjem hurtigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...