Hop til indhold

BestFriend trick challenge


Aina B
 Share

Recommended Posts

Så er der kommet ny challenge på facebook. Puha den ser svær ud!!! :shock: Men vi har helt til d. 31. december, så der er heldigvis god tid :engel:

 

Øvelse 1 – GEMME/HIDE

 

(Flere varianter)

 

Hunden skal gemme hoved under håndklædet når den ligger på jorden.

 

Hunden skal gemme hoved i håndklædet når føreren holder håndklædet.

 

Øvelse 2 – POTE OM/SHAKE

 

Hunden tager poten om håndklædet.

 

 

Øvelse 3 – RULLE UD/PUSH

 

Håndklædet er rullet sammen i et rør. Hunden skal med snuden puffe til håndklædet så det bliver rullet ud.

 

 

Øvelse 4 – UNDER

 

Håndklædet ligger på jorden. Hunden skal ( ligesom hoolahop ringen ) bevæge sig under håndklædet og helt fri for det.

 

Lettere – Håndklædet er rullet sammen og formet som en lille bro :-D

 

Svært – Håndklædet ligger helt fladt.

 

 

Øvelse 5 – Valgfri

 

Her skal DU være kreativ!!!!!!!!

 

 

 

 

Skal I lege med også? :-D

 

 

Tænker vi måske kan hjælpe hinanden med tips og videoer af hvordan vi indøver det? Vi HF'er må stå sammen jo :mrgreen:

 

 

Her er link til gruppen, så I kan melde jer ind, hvis I ikke allerede er med :-D

Aanmelden | Facebook

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 68
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ville ønske jeg havde en hund der kunne lære sådan nogle tricks :lun:

 

Jeg har meldt mig ind i gruppen, man kan jo altid for idéer til lidt træning! Selvom han ikke er jordens bedste!

 

Hvorfor skulle din hund ikke kunne lære 'den slags tricks'?

 

Det er bare at finde en håndklæde frem og komme i gang med træningen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu var jeg jo ikke med på hulahop-udfordringen i sommer og var egentlig lidt ærgerlig over det, da jeg så alle de gode videoer af deltagerne Det så ud til, at folk havde haft det super hyggeligt og sjovt med at træne udfordringerne. :-) Så måske deltager jeg denne gang. Vi skal dog lige have dogdancing-EM overstået, så jeg kan først træne udfordringerne fra sidst i oktober, hvis det er. Nu må vi se. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor skulle din hund ikke kunne lære 'den slags tricks'?

 

Det er bare at finde en håndklæde frem og komme i gang med træningen :mrgreen:

 

Jaah jeg tror bare det er fordi han er sådan en af de der, der mister interessen efter 3 sekunder... Og hvis man bruger godbidder der er for gode, bliver han for ivrig...

 

Men prøves skal det! Om ikke andet behøves man jo ikke "deltage" for at vinde! :-D Tror han kunne lære den med at rulle håndklædet ud! Det skal vi afgjort træne på!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu var jeg jo ikke med på hulahop-udfordringen i sommer og var egentlig lidt ærgerlig over det, da jeg så alle de gode videoer af deltagerne Det så ud til, at folk havde haft det super hyggeligt og sjovt med at træne udfordringerne. :-) Så måske deltager jeg denne gang. Vi skal dog lige have dogdancing-EM overstået, så jeg kan først træne udfordringerne fra sidst i oktober, hvis det er. Nu må vi se. :-D

 

Nu er der jo også masser af tid efter EM - selvom du og Tyson jo ikke behøver så meget tid :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaah jeg tror bare det er fordi han er sådan en af de der, der mister interessen efter 3 sekunder... Og hvis man bruger godbidder der er for gode, bliver han for ivrig...

 

Men prøves skal det! Om ikke andet behøves man jo ikke "deltage" for at vinde! :-D Tror han kunne lære den med at rulle håndklædet ud! Det skal vi afgjort træne på!

 

Ja da - sæt igang!

Og ekstra god træning for jer - hav det sjovt sammen og lav små træningssekvenser :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Lumi og jeg er gået igang!

 

Hun kan nu rulle et lille håndklæde ud :klap: Skal bare lige ha forstærket det lidt mere...men hun fangede den hurtigt - min dygtige lille vaps :lun:

 

Og så øver vi lidt med at gemme hovedet under håndklædet. Men nu tror hun lidt at hun skal tage snuden ind under og så kaste med hovedet, så håndklædet blir kastet op i luften :lol:

Kan ikke liiiiige lure hvordan jeg får hende med på at hun skal gemme hovedet... :hmm: Belønner hende ikke for at kaste håndklædet...men skal jeg måske belønne under håndklædet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Joh, men efter EM er planen, at jeg skal have lavet vores nye freestyle-program, og i den forbindelse er der nok nogle nye tricks, jeg skal have lært Tyson. Så nu må vi se. :blink:

 

Så må du lave et nyt program med håndklæde :slem: Eller os' så må jeg lave det for sjov nummer med lumi - med håndklæde og temaet fra Rocky :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lumi og jeg er gået igang!

 

Hun kan nu rulle et lille håndklæde ud :klap: Skal bare lige ha forstærket det lidt mere...men hun fangede den hurtigt - min dygtige lille vaps :lun:

 

Og så øver vi lidt med at gemme hovedet under håndklædet. Men nu tror hun lidt at hun skal tage snuden ind under og så kaste med hovedet, så håndklædet blir kastet op i luften :lol:

Kan ikke liiiiige lure hvordan jeg får hende med på at hun skal gemme hovedet... :hmm: Belønner hende ikke for at kaste håndklædet...men skal jeg måske belønne under håndklædet?

 

Ja, jeg ville belønne under håndklædet, inden hun når at kaste med det. :-)

 

Så må du lave et nyt program med håndklæde :slem: Eller os' så må jeg lave det for sjov nummer med lumi - med håndklæde og temaet fra Rocky :engel:

 

Vi skal lave Aladdin, så det bliver noget med en lampe, ikke med et håndklæde. :blink:

 

Men ja, synes du skal lave Rocky-program med Lumi og håndklæde. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg ville belønne under håndklædet, inden hun når at kaste med det. :-)

 

 

 

Vi skal lave Aladdin, så det bliver noget med en lampe, ikke med et håndklæde. :blink:

 

Men ja, synes du skal lave Rocky-program med Lumi og håndklæde. :klap:

 

Det vil jeg gøre - er sikker på hun lurer det hurtigt, min kloge lille hund :hjerte:

 

Aladdin lyder fint!!! :klap: Kate og Lisa (?) kan rigtigt gå amok med kostume til det :lol:

 

Rocky som ide er skrevet bag øret :mrgreen:

Har også Michael Jackson Man in the Mirror i tankerne...hvor jeg vil putte sølvpapir på hulahopringen og så skal hun hoppe igennem...og så kan jeg efterfølgende bruge hulahopringen til tricksne...som vi jo allerede kan lidt af :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aladdin lyder fint!!! :klap: Kate og Lisa (?) kan rigtigt gå amok med kostume til det :lol:

 

Lizza. :blink:

 

Kate har lavet det fineste piratkostume til mig til EM. :lun: Jeg havde det ikke på til konkurrencen i lørdags, så det bliver en overraskelse for de andre danske deltagere, hvordan det ser ud. :klap:

 

Håndklædet kan da være det flyvende tæppe :mrgreen:

 

Hmm... nej, tror ikke vil skal have et flyvende tæppe med i programmet. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...