Hop til indhold

Pænt goddag


Gæst Bernerfan
 Share

Recommended Posts

Gæst Bernerfan

Som helt nyindmeldt medlem på dette forum finder jeg det passende lige at starte ud med at sige "pænt goddag" og fortælle lidt om, hvad jeg er for en fisk. ;-)

 

Navnet er Louise, og jeg er årgang '82. Dyr har været en stor del af mit liv, lige siden jeg var helt lille, og jeg bor sammen med min dejlige kæreste på et lille landsted, hvor vi har både katte, heste, kanin, fugle og fisk... og om ca. 8 uger også en pragtfuld lille Berner Sennen bamse (som bliver en STOR bamse, før vi får set os om :lol:). :hjerte:

 

Det er første gang, jeg skal have hund, og opfyldelsen af en stor, stor drøm gennem de sidste 10 år, der endelig langt om længe går i opfyldelse. Jeg er så priviligeret at få lov til at være "med på sidelinjen" helt fra starten, og det er super spændende. :yeah:

 

Jeg glæder mig til at få set mig lidt omkring her på forum... i starten vil jeg nok være mere læsende end skrivende, men forhåbentlig vil jeg få en masse sjove historier at dele med jer, når min hvalp kommer hjem. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bernerfan

Tusind tak skal I have. :-)

 

Og jeg kan forsikre for, at der nok skal komme billeder af vidunderet... jeg kan slet ikke lade være. :mrgreen: Men der går jo lige et par uger eller tre endnu, minimum, før jeg kan få lov til at besøge hvalpen første gang, og selv om jeg så tager kameraet med, tvivler jeg på, jeg når at få det brugt ret meget. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...