Hop til indhold

November billeder


msici
 Share

Recommended Posts

ja og deres porto er dybt latterlig, 110 kr hvis jeg vil have det leveret inden for en uge, ellers tager det 21 dage og koster stadig 45 kr at levere 20 julekort :roll:

 

jeg skal lige se om jeg kan finde det :genert:

 

Vi skal heldigvis bestille meget = fri fragt, men ja, det er sørme dyrt at få sendt noget papir nu til dags! Nogle gange har de gratis 7 dages levering, men pt er det kun for køb over 400kr.

 

nå jeg kan ikke finde ud af at få billedet væk fra vistaprint :vedikke: jeg må scanne det ind når det engang dukker op i postkassen.

 

 

Buddha må jeg snuppe julebilledet til min avatar?

 

 

Ja det jo dit billede :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 197
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chocolate Labrador

foto (6).jpg

 

Hmmm... er der nogle kloge hoveder, der kan fortælle mig, hvorfor billederne vender rigtigt i Picasa, men "forkert" her?? Anyway, lidt billeder fra en dejlig tur i i super hemmelig hundeskov - uden andre hunde men med mange spændende fulge :slem: Det var bare skønne skønt med skønt på, syntes Berta. Selv efter turen, hvor vi lige tager en slapper i bagagerummet og bliver vandet lidt, er det vigtigt at holde øje med fuglene. Sådan en spændende dag. Der var meget, der skulle undersøges. Og så var man træt, da man kom hjem. :lun:

 

Ps. beklager den dårlige kvalitet. Taget med tlf.

foto (1).jpg

foto (2).jpg

foto (3).jpg

foto (4).jpg

foto (5).jpg

foto (7).jpg

foto.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

^Hvor er hun skøn og sød. Det er sjovt med navnet Berta. Jeg bliver altid helt fjollet, når jeg møder en labrador, som hedder Berta/Bertha. :lun: Min nabo havde nemlig en Bertha-lab, da jeg var barn, og hun stod altid med poterne oppe på lågen til deres have, når jeg kom fra skole. Så vi havde laaaange nussesessions, når jeg kom hjem. Hun var så sød.

 

For ikke så længe siden, der mødte jeg en Berta-lab. Hun var så glad og legesyg og sprang op ad mig (efter jeg havde sagt til ejeren, at det ikke gjorde noget), og jeg fjollede og snakkede og nussede med hende, så både Charlie og Bertas ejer var helt trætte af det til sidst. Hun var så sjov, og så skulle jeg liiiige ekstranusle med hende til farvel, så jeg var dum nok til at sætte mig på hug overfor hende, så hun ikke behøvede hoppe op for lissom at mysse på mig. Haha, hun blev megaglad og synes da bare, at hun alligevel skulle hoppe op og kramme om mig med poterne på skuldrene, og bong - så havde hun væltet mig, så jeg lå og rodede med benene i vejret. Og jeg var bare færdig af grin - så kan jeg da lære at styre min entusiasme. :lun:

Nå, nevermind, men dejlige billeder af Berta - godt man nemt kan tippe en bærbar, så man kan se dem "oprejste". :mrgreen: (ved ikke hvordan man fikser det der med Picasa.)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Tidligere på dagen kinnede solen, men så vendte det pludselig til tæt tåge, der dryppede fra træerne, så det lød som stille regn.

Det jeg først synes var et trist vejr at skulle ud i, var pludselig smukt og stemningsfuldt, lidt som et eventyr.

 

376895_2408812133603_1050189828_2602544_1907741726_n.jpg

 

Beklager kvaliteten. Det er taget med mobil.

 

Nuiijj - det er helt Twilight-agtigt med de høje træer og den fugtige skovstemning rundt om Gracie! Flot. Jeg synes faktisk, det fungerer meget godt med det lidt uskarpe ... den mystiske skov, som alligevel er åben og luftig.

Anton Corbijn f.eks. har da også skabt sig en glorværdig fotografkarriere på kornet uskarphed på den fede måde, hehe. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nuiijj - det er helt Twilight-agtigt med de høje træer og den fugtige skovstemning rundt om Gracie! Flot. Jeg synes faktisk, det fungerer meget godt med det lidt uskarpe ... den mystiske skov, som alligevel er åben og luftig.

Anton Corbijn f.eks. har da også skabt sig en glorværdig fotografkarriere på kornet uskarphed på den fede måde, hehe. :mrgreen:

 

Helt enig, synes det er et super billede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Har desværre ingen helt nye billeder af C & C.. Men faldt lige over disse.. og så smelter ens hjerte altså bare..:lun:

 

Ja, jeg smeltede ogsaa. Super skonne billeder af nogle yderst flotte eksemplarer af deres racer. Dem maa du gerne flashe lidt oftere!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ja, jeg smeltede ogsaa. Super skonne billeder af nogle yderst flotte eksemplarer af deres racer. Dem maa du gerne flashe lidt oftere!!

 

Det var sødt skrevet...:bighug: Desværre ejer jeg ikke noget ordenligt kamera, så de fleste af de her billeder er taget af venner som har et spejlrefleks. Men ja det er egentlig for dårligt at jeg ikke flasher lidt flere billeder af dem :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ja når den lille må sidde på skødet så skal den store da også:lol:

 

Selvf. skal han da det:lun: Hvor er Alma bare ikke en lille bitte baby længere... Det er jo helt vildt som tiden den går.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Har desværre ingen helt nye billeder af C & C.. Men faldt lige over disse.. og så smelter ens hjerte altså bare..:lun:

 

Det er helt fantastiske billeder af de to glade bedstevenner :lun:. Elsker det hvor Chili står og bliver lige så høj som Caia. Og Caia, som nutter lille babyrullende Chili på hovedet. De er i det hele taget bare så skønne. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...