Hop til indhold

Bekymret for Sadie


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Nej hvor dejligt at du har købt en ny hovedpude til hende :drille:

 

Det er fedt at det går så godt. Jeg kan godt se at det er hævet, men jeg havde også forstillet mig at det ville være noget mere. Men du er jo vandt til at se hende, så du kan bedst bedømme hvor hævet det er/har været.

 

Da du pillede den der pad af, ikke... Så havde du sikkert ikke nogen smerte bagefter, når du nu glemte at bruge handsker :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 251
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nej hvor dejligt at du har købt en ny hovedpude til hende :drille:

 

Det er fedt at det går så godt. Jeg kan godt se at det er hævet, men jeg havde også forstillet mig at det ville være noget mere. Men du er jo vandt til at se hende, så du kan bedst bedømme hvor hævet det er/har været.

 

Da du pillede den der pad af, ikke... Så havde du sikkert ikke nogen smerte bagefter, når du nu glemte at bruge handsker :lol:

 

 

 

:lol:

 

Nemlig - det er jo lige før jeg skulle ringe til Todd og sige min skulder er helbredt pga. en brugt morfin patch.

 

Hendes ben er mindre hævet i dag - det er faktisk imponerende, hvor godt det går, hendes lader taget i betragtning. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hendes lader... Har du en oplader til hende, så kan jeg godt forstå at hun allerede er fit for fight :sjov:

 

Jep, Todd kan bare give dig nogle ekstra af de der pads, så skal I bare se...

 

 

:sjov:

 

Jeg er vist slem til at udpege folks sjove tyrkfejl - nok udmærket at få lidt igen. :mrgreen:

 

 

Naaah, vil nok hellere at Todd bruge sine hænder.... :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi, ja det kan godt høres når hun gør med den på!

 

Når hun ikke har skærmen på, kan hun godt finde på at slikke lidt i såret, så når jeg ikke kan holde øje med hende, er hun desværre nødt til at have den på. Men når jeg er hos hende, får hun den af, og så skal jeg bare lige sige "ahem" hvis hun begynder at vise interesse for det.

 

Det er blevet lidt køligere her de sidste dage, så hun har fået sit dækken på, og det er altså som om det har en beroligende virkning, for hun hviler og sover meget mere. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Vil bare sende jer et :kys: og sige god bedring til Sadie. Det er slemt, når det er en ældre hund, der skal igennem sådan noget, så bliver man jo endnu mere bekymret. Så håber, at det bliver helt godt igen og at hun får flere gode år. :blink::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil bare sende jer et :kys: og sige god bedring til Sadie. Det er slemt, når det er en ældre hund, der skal igennem sådan noget, så bliver man jo endnu mere bekymret. Så håber, at det bliver helt godt igen og at hun får flere gode år. :blink::lun:

 

Tak. Havde aldrig forestillet mig, at jeg ville lade så aldrende en hund gå igennem en så omfattende operation. Men der var ikke så mange valgmuligheder - det var enten stærkt smertestillende på livstid, hvilket sikker ville have slået maven i stykker, og sikkert alligevel ikke helt have dækket smerterne; aflivning eller operation. Det var røntgenbillederne af hofterne der gjorde udslaget for mig. Hofterne er faktisk bedre end sidst hun blev fotograferet, og det kan kun være akupunkturen der har hjulpet der. Og hun er absolut på andre områder sund, rask og livsglad, og så var beslutningen taget for mig. Og nu er jeg bare helt høj over hvor godt hun har det. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow, hvor hun er flot! Og hun ser ud som om hun er helt klar til at "nærlæse" naboens gæs...

 

Det er vist meget godt, at hun har snor på. Den skal jo nok blive på i lang tid endnu.

 

Men bare det, at hun kan bruge alle fire ben så flot allerede..... I er ikke engang begyndt på genoptræning endnu..

Og det er ikke 2 uger siden du forsøgte at blive klar til at sige farvel til hende..... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow, hvor hun er flot! Og hun ser ud som om hun er helt klar til at "nærlæse" naboens gæs...

 

Det er vist meget godt, at hun har snor på. Den skal jo nok blive på i lang tid endnu.

 

Men bare det, at hun kan bruge alle fire ben så flot allerede..... I er ikke engang begyndt på genoptræning endnu..

Og det er ikke 2 uger siden du forsøgte at blive klar til at sige farvel til hende..... :mrgreen:

 

Ja, det er lidt vildt at tænke på. Jeg er dybt overrasket over, hvor flot hun har klaret det. Seje Sadie! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...