Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din hund? :-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

Hmm . Bot lyder dejligt - men hvad er det ? Jeg har nemlig også døje med nakken

 

BOT = Back On Track ;-) Læs mere om det her: WEBSHOP Hestenshelse - Back on Track produkter til mennesker og dyr

det er noget specielt keramisk pulver som er indvævet i stoffet, og som skaber en dybdegående varme som skulle hjælpe på diverse skavanker, og som forebyggende.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

BOT = Back On Track ;-) Læs mere om det her: WEBSHOP Hestenshelse - Back on Track produkter til mennesker og dyr

det er noget specielt keramisk pulver som er indvævet i stoffet, og som skaber en dybdegående varme som skulle hjælpe på diverse skavanker, og som forebyggende.

 

Ih mange tak .- vi smuttede lige forbi - min mand døjer med ryg - og jeg fik til skulder .Spændende hvordan det virker

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Flexiline til Buster - efter turen i skoven synes jeg, han skal have lov til at drøne lidt mere omkring mig end han kan i den almindelige hundesnor, nu han var så glad og tryg derude. Og jeg tør ikke slippe ham løs endnu, slet ikke her i fyrværkeritiden. Så fem meters løbeplads må hjælpe på det. Den lille Flexi jeg købte til Charlie inden jeg fik ham (som han aldrig bruger) er kun tre meter, og duer i virkeligheden kun til hunde under 12 kg. Så nu må vi have en større model. Valgte den mørkerøde, da jeg synes den er flot til hans halsbånd. Og kan ikke de der helt almindelige, kedelige, sorte plastkasse-nogle, de er så grimme. :-D

 

I øvrigt pænt vildt med de forskellige butikkers prisforskelle på dem - jeg købte den til 199,- på Design for Pets. Hos Alt til Hund og Kat koster den samme 449,- - wuuut :shock:?? Man skal søreme se sig for.

 

Flexi Elegance - Red-p.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

I øvrigt pænt vildt med de forskellige butikkers prisforskelle på dem - jeg købte den til 199,- på Design for Pets. Hos Alt til Hund og Kat koster den samme 449,- - wuuut :shock:?? Man skal søreme se sig for.

 

Ja det er helt vildt at de har så meget prisforskel, det kan næsten altid betale sig at tjekke forskellige hjemmesider inden man køber, for man kan ofte finde det billigere :-).

 

Jeg har lige bestilt 15kg nutra nuggets gold, en foderspand, 10 okseklove og noget lamme guf til Cookie:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Ja det er helt vildt at de har så meget prisforskel, det kan næsten altid betale sig at tjekke forskellige hjemmesider inden man køber, for man kan ofte finde det billigere :-).

 

Jeg har lige bestilt 15kg nutra nuggets gold, en foderspand, 10 okseklove og noget lamme guf til Cookie:blink:

 

Ja, det er helt crazy. Alligevel - fra 199,- til 449,-, det er over det dobbelte :shock:. Jeg plejer at synes, at en prisforskel er stor, hvis den er på 50-100 kr. Det der er helt absurd.

Jeg har så fået bestilt den månedlige pakke fra Zooplus med div. slags vådfoder til kat og hunde, foder til ørkenrotterne, tandrensende tyggeben, hjorteører, de der Lukullus-Gourmet-ben med tørret kylling på, hundespaghetti og andet godt. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er helt vildt at de har så meget prisforskel, det kan næsten altid betale sig at tjekke forskellige hjemmesider inden man køber, for man kan ofte finde det billigere :-).

 

Jeg har også lige bestilt fra Zooplus.de - sammenlignede så priserne med den danske Zooplus.dk side og bare inden for den samme butik sparede jeg 400,- på de samme varer.

 

men fik bestilt en hundeseng, kong wubba, tennisbolde med piv,og nogle kæmpe hundekiks :-D

så nu må pakken gerne dukke op snart....:vuf:

 

42484_flamingo_brownbay_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også lige bestilt fra Zooplus.de - sammenlignede så priserne med den danske Zooplus.dk side og bare inden for den samme butik sparede jeg 400,- på de samme varer.

 

men fik bestilt en hundeseng, kong wubba, tennisbolde med piv,og nogle kæmpe hundekiks :-D

så nu må pakken gerne dukke op snart....:vuf:

 

42484_flamingo_brownbay_1.jpg

Er du gal det var mange penge! :shock:

 

Jeg skal altså snart have overvundet min frygt for at købe fra udenlandske sider, men jeg bliver utryk når tingene ikke står på et skandinavisk sprog som jeg kam forstå og så ender jeg med ikke at turde købe :genert::oops: Men der er jo ofte vildt mange penge at spare, synes jeg altid at kunne høre fra jer andre..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Er du gal det var mange penge! :shock:

 

Jeg skal altså snart have overvundet min frygt for at købe fra udenlandske sider, men jeg bliver utryk når tingene ikke står på et skandinavisk sprog som jeg kam forstå og så ender jeg med ikke at turde købe :genert::oops: Men der er jo ofte vildt mange penge at spare, synes jeg altid at kunne høre fra jer andre..

 

Ja, det er værd at overvinde frygten. Da jeg købte Bowies kattemiljø hos Zooplus.de gav jeg lige knap 400,- for det. Herhjemme koster det mellem 850-1000,- :shock:. Og så har de jo gratis fragt, når man bestiller for over 69 euro (og det bliver det altid, når jeg køber månedligt stort ind), så der kommer ikke engang fragtomkostninger på, når jeg bestiller hos dem, som der gør på de danske sider. Elsker den side. :banan:

De havde så desværre ikke Flexi-elegance-linen, men så var det jo fedt, jeg fik en god pris herhjemme på den også. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal altså snart have overvundet min frygt for at købe fra udenlandske sider, men jeg bliver utryk når tingene ikke står på et skandinavisk sprog som jeg kam forstå og så ender jeg med ikke at turde købe

 

En hjælp kunne være google translate - eller som med zooplus der er i flere lande, kunne man evt kigge på den danske side men bestille fra den tyske ;O)

 

JA og så får man forskellige rabatter, alt efter hvor meget man køber eller hvis de har et dagens tilbud, så skal man skrive koden ind nederst på siden med indkøbskurven - jeg fik en samlerabat på 5% og self. gratis fragt - vi er også gerne flere der bestiller sammen ;O)

Redigeret af Hybrid
tilføjelse
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Ja, det er godt nok til min mors foxterrier Marx og ikke til mine egne, men altså ... :-D.

To terrier-bamser til at lege med - man skal ikke sige, at man ikke bliver forkælet af mig, nejnej :lun:.

 

$(KGrHqQOKjgE1tMeZ5u,BNon5w)Lo!~~_3.JPG$(KGrHqN,!h0E682SRfGWBO+Fy(YopQ~~60_12.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er godt nok til min mors foxterrier Marx og ikke til mine egne, men altså ... :-D.

To terrier-bamser til at lege med - man skal ikke sige, at man ikke bliver forkælet af mig, nejnej :lun:.

 

$(KGrHqQOKjgE1tMeZ5u,BNon5w)Lo!~~_3.JPG$(KGrHqN,!h0E682SRfGWBO+Fy(YopQ~~60_12.JPG

 

Har de glasøjne ? Er du ikke bange for at hunden sluger dem eller tygger på dem ?!? Eller det er måske bare mig, der kan forestille mig alt muligt...

 

Jeg har bare købt lidt knas med hjem til vovserne i dag. Det er fast tradition, når vi har været ude og handle ind til næste uge...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Har de glasøjne ? Er du ikke bange for at hunden sluger dem eller tygger på dem ?!? Eller det er måske bare mig, der kan forestille mig alt muligt...

 

Jeg har bare købt lidt knas med hjem til vovserne i dag. Det er fast tradition, når vi har været ude og handle ind til næste uge...

 

Kun den ene, den andens øjne er syede. Mine egne hunde får aldrig bamser med glasøjne, for de gnaver dem nemlig af og kan så komme til at sluge dem. Vi ved ikke med Marx endnu om han vil gøre det, han har kun leget lidt med de bamser, han har, og ikke gnavet specielt i dem, men jeg gør det på forhånd, at jeg tager glasøjnene af og syr et par øjne med broderitråd der hvor de oprindelige var. Vi vil ikke risikere noget, så det er der tænkt på. Kunne bare ikke stå for den lille foxterrier der med de fine farver og ekstra lang pels på benene. Som regel gider jeg ikke købe dem med glasøjne, fordi det netop lige tager lidt tid at lave det om, men jeg gjorde en undtagelse, fordi den var så fin. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...