Hop til indhold

Min labbe er ikke en kedelig hund!


Valhrona
 Share

Recommended Posts

Jeg er en af dem, som har synes en labrador var for kedelig og sådan en ville jeg aldrig have. I dag har jeg selv en og han bliver absolut ikke min sidste :mrgreen: Ja ja man har jo et standpunkt til man tager et nyt :blink:

 

Mange synes sikkert en labrador er kedelig, fordi de kender nogle som er kedelige, der findes jo så ufattelig mange labber, både rene og blandinger. Det er jo helt fair, at nogle synes de er kedelige, og det er jo det spændende, at vi tiltrækkes af forskellige racer :-D

 

Mit gule lyn :hjerte:

DSC_0242.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skulle du høre, hvad folk siger om en border! De er neurotiske, de kravler på væggene - og så kræver det desuden ikke ret meget at træne dem. Ja, de er faktisk født lydige. Og hvis man når langt med dem, så er det jo fordi det er en border collie (og ikke nødvendigvis på grund af det store arbejde, der er lagt i hunden). :shock:

 

Jeg er vokset på med lab og træningsmæssigt har de aldrig været mig. Men det betyder bestemt ikke, at jeg synes de er kedelige. Jeg synes bare ikke, at de egner sig til netop det jeg laver. For ikke så lang tid siden så jeg den smukkeste lab. jeg nogensinde har set i dyreklinikken. Den var nærmest dybt gylden og farven hed noget helt særligt, som jeg naturligvis ikke kan huske. Den havde fin stamtavle og var af jagtlinjer. Selvom det ikke er udseendet, det kommer an på, så blev jeg lidt forelsket der. Den så cirka sådan her ud:

 

Solo & Tilly9.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skulle du høre, hvad folk siger om en border! De er neurotiske, de kravler på væggene - og så kræver det desuden ikke ret meget at træne dem. Ja, de er faktisk født lydige. Og hvis man når langt med dem, så er det jo fordi det er en border collie (og ikke nødvendigvis på grund af det store arbejde, der er lagt i hunden). :shock:

 

Jeg er vokset på med lab og træningsmæssigt har de aldrig været mig. Men det betyder bestemt ikke, at jeg synes de er kedelige. Jeg synes bare ikke, at de egner sig til netop det jeg laver. For ikke så lang tid siden så jeg den smukkeste lab. jeg nogensinde har set i dyreklinikken. Den var nærmest dybt gylden og farven hed noget helt særligt, som jeg naturligvis ikke kan huske. Den havde fin stamtavle og var af jagtlinjer. Selvom det ikke er udseendet, det kommer an på, så blev jeg lidt forelsket der. Den så cirka sådan her ud:

 

[ATTACH=CONFIG]71107[/ATTACH]

 

Jeg har set, at nogle nævner farven som Fox red, men hedder dog stadig gul på tavlen :-D

 

 

Valhrona: Tak :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Smukke Cooper:lun::lun:

 

Så skulle du høre, hvad folk siger om en border! De er neurotiske, de kravler på væggene - og så kræver det desuden ikke ret meget at træne dem. Ja, de er faktisk født lydige. Og hvis man når langt med dem, så er det jo fordi det er en border collie (og ikke nødvendigvis på grund af det store arbejde, der er lagt i hunden). :shock:

 

Jeg er vokset på med lab og træningsmæssigt har de aldrig været mig. Men det betyder bestemt ikke, at jeg synes de er kedelige. Jeg synes bare ikke, at de egner sig til netop det jeg laver. For ikke så lang tid siden så jeg den smukkeste lab. jeg nogensinde har set i dyreklinikken. Den var nærmest dybt gylden og farven hed noget helt særligt, som jeg naturligvis ikke kan huske. Den havde fin stamtavle og var af jagtlinjer. Selvom det ikke er udseendet, det kommer an på, så blev jeg lidt forelsket der. Den så cirka sådan her ud:

 

[ATTACH=CONFIG]71107[/ATTACH]

 

Jeg har set, at nogle nævner farven som Fox red, men hedder dog stadig gul på tavlen :-D

 

 

Valhrona: Tak :-D

 

Jeps, som Nørby siger, så hedder det Fox Red og går under gul på tavlen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...