Hop til indhold

Vinterdækken til lille hund


Gæst Mais og hunden
 Share

Recommended Posts

Hvis man nu ikke har 400 kr der står dækken på, og det stadig skal være til små hunde, kender i så nogle gode nogle?

 

Hvor små er små? Jeg har et vinterdækken og et overgangsdækken til salg str 40 cm 150 kr styk :mrgreen: de kan ses på min profil på hg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvilken størrelse har i til jeres löwchen i dækkener? For jeg er altså ret meget i tvivl om, hvilken størrelse Charlie skal have:vedikke: Har lige prøvet at måle ham, efter hurrtas måletabel, der er han 33 cm i ryglængde.. Men jeg har sådan en Buster Softshell til ham i str. S, hvilket de påstår er 32 cm, og det er altså for kort..:hmm:

 

min softshell og vinterjakke er begge str. M - softshellen er lidt for stor, men vinterdækkenet passer perfekt og når ham lige præcis til haleroden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
Hvis nogen er interesseret, sælger jeg det her dækken i mørkeblå til 100 kr. (jeg købte det lige inden jeg fandt det der vilde Hurrta-tilbud).

 

Hööks Danmark, Hundedækken Warmer Showmaster®

 

Det ligger stadig oppe på posthuset, så jeg kan ikke måle det. Har købt det i str. 35, men ved ikke helt hvad det svarer til.

Lurer bare om str. 35 ikke liiige er en tand for stort til Bella :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mangler du stadigvæk et dækken? vi sælger et fra buster med pelskrave inden så længe...str. medium, huller sele til sele og halsbånd.

 

Buster Vinterjakke, Hvid/Vanilje - Vinterdkken - Camillas dyrecenter

 

Forbliver den sådan nogenlunde hvid, når den bliver vasket jævnligt? Eller er det svært at holde? Har nemlig kigget på det flere gange til Boris..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, hvad ville i gætte på en medium i Buster størrelse, er i Hurrta størrelse?

 

pas, men kan du ikke bare måle charlie? og vær lige obs på, at de sætter en del krop, så jeg ville hellere købe liiiidt stort. halfdans regndækken hang helt vildt sidste år, da han var omkring 1 års tid gammel, i år, 2 år gammel, sidder det perfekt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit råd er, hellere at købe det lidt for langt i ryggen end lidt for kort.. Et par af Dexters dækkenet er krympet lidt i længden efter nogle vaske og så dækker de jo pludselig ikke særligt godt på rumpen længere.

Det dækken Boris har, er også lige lovligt for kort.. det er lidt træls..

Til gengæld synes jeg ikke at det generer så meget, når det er en lille smule for langt. hunden kan sagtens få halen op alligevel:D og jeg rykker bare dækkenet lidt længere frem på kroppen af kræet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...