Hop til indhold

Splinten Mor og Mig.... Vi vil ha en Haps tråd


Linda
 Share

Recommended Posts

Uhh, har slet ikke set denne tråd før. Hvor Hapsen dog sød og super opmærksom på dig. Sikke en fin kontakt. :lun: Og hvor er det sjovt at se DIG med en anden race. I mit hovede hænger du uløseligt sammen med en sort/ hvid border collie. :lol: Og så synes jeg jo bare det er super sejt med en atypisk hunderace til diciplinen. Kender ikke til racen overhovedet og den er sikkert rigtig god at arbejde med. (Og virkelig smuk) :hjerte:Men han ser så stor og stærk ud og nok også især sammen med lille slanke Trine.;-) Kan forestille mig at der kunne være nogle mænd ude på landet, der var nowe bekymret for om sån' bette pyyv kan styre så'n stur hund!

:lol:

 

Hvornår kan I starte konkurrence? :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 72
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er det bare skønt at se en ung rotweiler i perfekt stand! Ikke sådan en overfed, læsket en - dejligt!

 

Skal han kun gå IPO eller også LP?

Han arbejder da virkelig flot for alderen - glæder mig til at se ham i aktion en dag

:-D

 

Får måske også liiiidt hug for, at han er for tynd og spinkel rundt omkring :genert: Men vores massagedame siger, han er super muskuløs og jeg kan altså ikke lide dem fede - så tænker det er fint nok.

 

Moooon ikke der ryger en LP prøve ind engang til efteråret? Hvis han kan finde rundt i, hvad det er man skal med alle de der genstande, jeg præsenterer ham for... Nogen genstande skal man dække for... nogen skal man hente... nogen skal man træde på og nogen skal man snuse efter :vedikke::lol: Tror godt, jeg tør, nu der ikke er fællesdæk i LP1 mere.... havde ellers lidt mareridt over, at nogen skulle gå hen til ham og få startet noget - så ER han alligevel liiiidt meget større end en BC :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Får måske også liiiidt hug for, at han er for tynd og spinkel rundt omkring :genert: Men vores massagedame siger, han er super muskuløs og jeg kan altså ikke lide dem fede - så tænker det er fint nok.

 

Moooon ikke der ryger en LP prøve ind engang til efteråret? Hvis han kan finde rundt i, hvad det er man skal med alle de der genstande, jeg præsenterer ham for... Nogen genstande skal man dække for... nogen skal man hente... nogen skal man træde på og nogen skal man snuse efter :vedikke::lol: Tror godt, jeg tør, nu der ikke er fællesdæk i LP1 mere.... havde ellers lidt mareridt over, at nogen skulle gå hen til ham og få startet noget - så ER han alligevel liiiidt meget større end en BC :mrgreen:

 

Fællesdæk er også mit alltime mareridt! Og ja, lige med Haps der må man jo sige at han er en anelse større og tungere end den gennemsnitlige BC :blink: Tror han kan lægge Spot ned bare ved at sætte sig på ham!

 

Glæder mig til at se ham i arbejde - det bliver spændende at se ham når han er mere færdig i kroppen! Det tegner i hvert tilfælde vældig godt allerede nu!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Nå men..... der er ikke så meget BabyHaps tilbage :???: Han bliver 9 måneder i dag, så her er lidt af de seneste billeder - først lidt fra maj og så lidt træning i fredags.

 

545178_4054004231209_1371361134_n.jpg

 

543616_4054005351237_248692462_n.jpg

 

575073_4054005871250_290353696_n.jpg

 

Han er da stadig lidt sød, ikke?

 

Ruuunder (han er lige begyndt at rundere modsat skjul - dvs. figuranten står i et skjul, jeg sender ham omkring skjul på den anden side af banen og derefter over til bevogtning)

 

224981_4223238339091_1729416168_n.jpg

 

Flugt

 

598426_4223316021033_1805428779_n.jpg

 

401951_4223316381042_220739284_n.jpg

 

196099_4223316701050_2138057646_n.jpg

 

428570_4223317141061_2135875677_n.jpg

 

 

Han er en meget artig lille dreng, der er meget glad for sin moar - f.eks. ville Martin lege lidt med ham i haven i tirsdags, hvor jeg var syg. Jeg ville så kigge på gennem vinduet og kom så til at åbne vinduet - resultat? Stor glad hundehvalp, der sprang gennem vinduet og i hvert fald ikke ville lege mere med bidepøllen.

 

Træningsmæssigt er han skæg - jeg kan tage ham ud af bilen, ind på banen fyldt med andre hunde, bolde og apporter. Sige plads og så går vi fri ved fod.... lydigheden i gruppe c begynder at komme med, det betyder så godt nok, at han mister lidt selvstændighed, så skal nok beherske min kontroltrang lidt :genert: Nægter bare at være én af de der små damer, der står og brøler af 50 kg ligeglad rottweilerhanhund :mrgreen: Eneste problem pt. er apporten.... meeen, mon ikke det kommer? Han vil i hvert fald gerne hente den... kan bare ikke altid finde ud af at sætte sig pænt med den, suk...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Haps er bare det bedste navn og han er totaaaaalt haps lækker :hjerte: Hvor er det dejligt at det går så godt, men det regnede jeg da bestemt også med, mener, han bor jo ved jer.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
198664_4722126530984_1866645915_n.jpg

 

Lige et billede mere.... lidt mere naturel stå :mrgreen:

 

Han ER sød - meget sød og meget artig! I går trænede vi med forstyrrelser.... Løbetids Vilya løb rundt omkring os, mens vi gik fri ved fod... ok, hun er kun 5 dage inde i løbetiden - men alligevel :lun:

 

Han er bare så fin. :hjerte: Hvornår skal han op til noget prøveværk?

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er bare så fin. :hjerte: Hvornår skal han op til noget prøveværk?

 

Når jeg får tid til at træne - og det gør jeg snaaaart!!!! Nej - han kan stille til en færdselsprøve (skal beståes før man må stille i noget, der indeholder bidearbejde), når han er 15 måneder og i IPO1, når han er 18 måneder, så vi har lidt tid at løbe på... Han skulle egentlig have stillet i en Bpb (begynderprøve i lydighed) til kredsmesterskab d. 10. november - men der er jeg på Sjælland og dømme rally. Så lige nu overvejer jeg, om vi skal stille i en LP1 til klubmesterskabet i Sabro sidst i november. Han kan ikke lave næseprøve, men resten burde gå glat nok.... eller - han kan finde den rigtige næseprøve, men dækker for den - for det er det, han skal på sporet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hold nu kæft hvor er han bare fin :lun:

 

Det er præcis sådan en rotte skal se ud i min verden!

 

Dejligt han er så eksemplarisk - Glæder mig til at se jer rundt omkring i landet til prøver :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...