Hop til indhold

Gal i skralden!!


Claudia2500
 Share

Recommended Posts

Det er dog utroligt hvor triste nogle mennesker er!

 

Havde oprettet min nye dejlige hvalp på hundegalleri, en old english bulldog, og havde haft lidt diskussioner med dem derinde om den nu VAR en old english bulldog..

 

Der var så mange der skrev at jeg burde have stamtavle for at bevise at min lille pige nu VAR en OEB, at jeg til sidst fik nok, og sagde at det var mit valg, og at de skulle blande sig uden om hvis de ikke havde noget pænt at sige... Nu har de fandme slettet profilen! :o Med begrundelsen: "Hunde der er ulovlige iflg. dansk lovgivning kan ikke oprettes på HundeGalleri.dk." :S

 

Nu skal jeg sende et billede af stamtavlen, før at jeg kan oprette hende igen..

 

 

Er det kun mig som synes det er latterligt? :S

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, jeg gad personligt ikke være på et forum med så lavt til loftet. Det er lidt utroligt nogle gange, hvad folk kan gå amok over og hidse sig op over. Tag en dyb indånding og husk, at de sikkert bare har for meget fritid. :-) Jeg mener, det er et internetforum, ikke frimurerlogen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sted er spild af serverplads :lol:

Da jeg havde min DdB uden tavle oprettet derinde, gik der stort set ikke en dag hvor jeg ikke fik modbydelige kommentarer om hvor grim og forkert han var. For slet ikke at tale om hvor snotdumme folk er på deres forum, og hvor meget misinformation, der cirkulerer derinde :stupid: Det gider man da ikke spilde sin tid på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Hvis du har forsøgt, at oprette hende som engelsk bulldog, så forstår jeg godt, at der har været nogle, der har undret sig - for selvom hun ser ekstremt nuttet ud, så ligner hun, i mine øjne, på ingen måde en engelsk bulldog :vedikke:

 

Men uanset hvad hun er, så ser hun jo dejlig ud.

 

Mht det link du har lagt ind, så syntes jeg heller ikke, at hun ligner - ører, snude og øjenomgivelser er 'forkerte' i forhold til de hunde du linker til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
En engelsk bulldog og en old english bulldog er jo ikke det samme.

 

Jeg kender til dem begge og syntes ikke der er megen lighed, men fint nok hvis du syntes - jeg skal nok blande mig udenom :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender til dem begge og syntes ikke der er megen lighed, men fint nok hvis du syntes - jeg skal nok blande mig udenom :-)

 

DOH!! Læs nu hvad jeg skriver! Det er IKKE den samme race!! Det var derimod dig, som skrev engelsk bulldog og TS startede med at skrive at hun havde en old english bulldog, så det var såmænd bare for at gøre dig obs på at det ikke var samme race, men det ved du jo åbenbart i forvejen, så bland dig bare alt det du vil, det er jo trods alt et forum!

Link til indlæg
Del på andre sites

Sød hund - og er det virkelig så vigtigt om det er det ene eller det andet, eller om den ligner det ene eller det andet? Jeg har nogle gange lidt svært ved at fatte den slags. :hmm:

 

det kan jo være et problem hvis hunden ligner en af de forbudte racer og ejeren ikke kan bevise at det ikke passer.

 

og så er der jo forskel på racer og det kan da være nyttigt at vide hvilke raceegenskaber der ligger gemt i hunden. Jeg mødte på et tidspunkt en nybagt hvalpeejer med en labrador/golden blanding. Eller det var hvad opdrætter havde sagt, enhver med lidt racekendskab kunne se at der var en hel del hyrdehund i den. Hvalpen kan jo vokse op med et enormt hyrdeinstinkt hvilket man ikke forventer ved at købe en retrieverblanding.

 

Bortset fra det så ser hunden sød ud og i er bestemt velkomne på hunde-forum :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
DOH!! Læs nu hvad jeg skriver! Det er IKKE den samme race!! Det var derimod dig, som skrev engelsk bulldog og TS startede med at skrive at hun havde en old english bulldog, så det var såmænd bare for at gøre dig obs på at det ikke var samme race, men det ved du jo åbenbart i forvejen, så bland dig bare alt det du vil, det er jo trods alt et forum!

 

:rolleyes: :rolleyes:

 

Tal pænt!

 

Hvorfor føler du dig nødsaget til, at bruge rullende øjne og diverse udråb?

 

Jeg skrev engelsk bulldog, ligesom jeg ofte skriver border om min egen race og jeg går ud fra, at dem der læser med, godt ved, at der er tale om en old engelsk bulldog, når det er den race som TS selv nævner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ro på i to :) Jeg må indrømme at jeg også troede du mente alm. engelsk bulldog Malene, så kan godt se

hvorfor Valhrona blev "forvirret" :)

 

Skipper-odense - Lige præcis, vil jo også gerne vide om hun bliver kæmpestor, for så er det synd at have hende i vores lejlighed.. Hun blev jo solgt som OEB, en race som ikke bliver så store og ikke har brug for timelange gåture.. Men hvis det viser sig at hun er Bullmastiff, kommer der jo helt andre boller på suppen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...