Hop til indhold

Status: Splint


Gæst Pumle
 Share

Recommended Posts

Hej...

 

Jeg kan forstå at min hund har nogle venner herinde og er blevet anbefalet at give en lille status på

hendes tilværelse.

 

 

Splint er hverken kostbar eller billig(hun var gratis).

Splint bor i en lille by i Østjylland. Vi går tur hver aften på en asfalteret jernbane(som vel så ikke er

en jernbane længere). Det er altid mørkt, når vi går. Så jeg kan ikke fortælle jer hvad hun laver. Dog har jeg en formodning om at

hun bare løber i cirkler, for hun ender altid tilbage ved mig.

 

Splint er en fremragende jagthund. Når vi er på jagt, ved hun at der hviler et stort ansvar på hendes

skuldre og hun gør alt hvad der står i hendes magt, for at hyrde både Bambi, Faline, Stampe, Mikkel Ræv, Willy Rap og alle deres

venner ind på kornet... Ikke engang Cirkeline's venner Frederik og Ingolf for lov at snige sig forbi. Hendes mission en aldrig lykkedes

endnu. Men hun har det ok med at blive ”outsmarted” af netop disse dyr... De kan jo tale!!!

 

Splint elsker lange ture ved vandet og som noget nyt, korte ture i vandet.

 

Splint har haft noget med hoften. Men hun mærker ikke rigtigt noget til det mere. Det er nok fordi hun er blevet STÆRK af al den sport.

 

Splint er lydig... Det har hun ikke fra mig!!

 

Splint insisterer på at ligge i ske. Uanset om jeg står, sidder eller ligger.

 

Splint foretrækker at gemme sit blodige kødben i mit skød, indtil det er ordentligt mørt.

 

Splint byder tit op til dans. Jeg har tænkt mig at danse med, så snart jeg har lært Freestyle-no-rythem-no-purpose-non-rehearsed-dogdancing. Indtil videre er det eneste mønster jeg har sporet, i hendes dans, hendes pirouetter.

 

Splint snorker når hun sover. Heldigvis har jeg fundet en metode, hvorpå jeg kan regulere det.

Der er 3 niveauer:

 


  1. Når hendes snude peger lige frem,
    lyder det som en mild grad af asbestose.
     
  2. Peges snuden ca. 45 ned mod hendes
    poter, lyder hun som Darth Vader.
     
  3. Hvis snuden peger direkte mod
    hendes poter(ca. 90 grader fra ”Asbestose”), lyder hun som en
    Chevy 454cui V8-moter fra slutningen af 1960-erne.

Splint hjælper gerne til med renovering af huset. For eksempel har hun malet gulv med den maling,

som jeg har malet væg med.(Ja, den samme maling. Hun brugte sin pels til at ta' det af væggen og smøre det på gulvet).

 

 

Nå, det var hvad jeg kunne byde jer. Splint lever jo et simpelt liv i ”Nuet”... Det skulle være så moderne!!

 

 

 

Simon(Splint's uofficielle ejer)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...