Hop til indhold

Besøg i Løveland


ccmi
 Share

Recommended Posts

Billederne blev bare ikke liiige så klare. Men en rigtig hyggesnak fik vi. :mrgreen:

Billede00852.jpgOg mer Janni og hende smuksakken over alle smukkerter Maggic

Billede00842.jpg Mig og skønne lille Pokerface :lun:

Billede00882.jpg Mig og Lady Gaga og Pokerface :lun:. Pokerface og jeg var meget enige om at vi passede godt sammen:slem:

Billede00892.jpgSå var det lige noget vi skulle drøfte imens Maggic havde lange øre :mrgreen::engel:

Billede00872.jpg

Billede01962.jpg

Billede00822.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun blev sq også rystet inden hun gik :mrgreen: Og ud af hendes lommer røg 4 Löwchen, en kat, en Pokerface, 5 mandariner, 3 camilleteposer, 2 kopper, et juletræ MED pynt og en hvid Schæfer :shock: Kleptoman :slem:

 

Det anede mig nok! Men på den anden side kan man ikke rigtigt bebrejde hende det, hvem kan dog stå for de søde små fjæs. :lun: Men ok, mandariner und so weiter må bare tilskrives kleptomane tendenser. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun blev sq også rystet inden hun gik :mrgreen: Og ud af hendes lommer røg 4 Löwchen, en kat, en Pokerface, 5 mandariner, 3 camilleteposer, 2 kopper, et juletræ MED pynt og en hvid Schæfer :shock: Kleptoman :slem:

Og jeg kan lige tilføje,,,, hende løvemor, hun er godt hurtig i veningen da. Jeg blev bare helt tummelumsk i hovedet af det rysteri der :fornaermet: . Det lige før man får tøjet REVET af inden man når ud på vejen. Næste besøg kommer jeg bare i nul frakke med lommer, nå :drille: .

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååh hvor jeg glæder mig, til næste gang jeg får chancen for at omfavne, sådan nogle guldklumper igen :hjerte::banan:

 

Det kan jeg godt forstå du bare glæder dig til :-D .

Husk at man lige skiller løvepelsen ad og derinde på det lille så lækker skind skal man kysser kysser en løve

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...