Hop til indhold

Mudderhunden....


P*Alma
 Share

Recommended Posts

Gæst Afganskmynde

Naaaaa, jeg ELSKER goldens som den du har. Lys og godmodig og med masser af mudder!:hjerte:

 

Alle mine hunde er ogsaa til mudder og ser de deres snit til det ligger de sig helt ned i det (og mor her er lige ved at graede ved udsigten til flere timers rengoring). Havde ellers haabet paa at mynderne var forfinede snobber paa det omraade.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak. Jeg ville nu også ha' troet at mynder holdt sig fra den "slags". Men jeg havde nu heller ingen anelse om, at en

Golden var så glad for mudder. Hun lægger sig, og så kører hun hovedet gennem mudderet:damn:. Og da jeg har et badeværelse,

jeg nærmest skal bakke ind i, er det noget af en opgave at skylle hende. Så vi vil ha' sne som sidste år:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Tak. Jeg ville nu også ha' troet at mynder holdt sig fra den "slags". Men jeg havde nu heller ingen anelse om, at en

Golden var så glad for mudder. Hun lægger sig, og så kører hun hovedet gennem mudderet:damn:. Og da jeg har et badeværelse,

jeg nærmest skal bakke ind i, er det noget af en opgave at skylle hende. Så vi vil ha' sne som sidste år:blink:

 

Med en Golden kan jeg nu bedre forstaa dette mudderprojekt. De er jo vandhunde og apporterende i alle elementer:-D. Mynderne er fra bjergene og orkenen. Har rent faktisk overvejet saadan en sag. Mon de ogsaa laver dem til Goldens:lol:

thumbnail[1].jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...