Hop til indhold

Agilitytræning fælles - Vinter 2012


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Første træning siden før jul, og Sally trængte bare så meget til at komme afsted! Hun var faktisk ret god. Hun var lidt blond med sine slalomindgange, dvs hun så dem slet ikke :lol: men når hun først kom rigtigt ind, så gik det bare derudaf! rigtig gode felter, god kontrol rundt på springene, og en dejlig glæde ved at arbejde.. iiihhh hvor jeg elsker min schæfercollie :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Pst, husk at bede en admin om at bytte rundt på sticky, når der bliver oprettet en ny tråd. ;-)

 

Sakset fra Facebook:

 

Thursday, April 5, 2012 at 9:00am until Saturday, April 7, 2012 at 5:00pm..

Where InDog Hallen, Hobro Landevej 2B, 8830 Tjele (10 km. udenfor Viborg)

 

Description FOR FØRSTE GANG I JYLLAND UNDERVISER NATASHA GJERULFF.

 

Der er ganske få pladser tilbage !

 

Kurset forløber over 3 dage i påsken, torsdag, fredag og lørdag.

...

Torsdag/fredag: 2 dags kursus for klasse 3 hunde

Kr. 1.200,- incl. morgenmad

Max 10 deltagere.

Få pladser tilbage.

 

Lørdag: 1 dags kursus for klasse 1 og klasse 2 hunde

Kr. 650 incl. morgenmad.

max 10 deltagere.

1 plads tilbage.

 

InDog Hallen er på 600m2 med Danmarks bedste tæpper som hundene står FAST på. Tæppet er stødabsorberende.

Banen er med Smart 99 redskaber, tunneller og aluspring m.m.

 

Overnatning kan anbefales på Motel Viborg - Velkommen

1 overnatning koster kr.475,- inkl morgenmad. Hund er tilladt.

Stedet ligger 15 km fra kursussted.

Husk at nævne du skal på kursus i InDog Hallen ;-)

 

Kontakt Gitta Gravgaard / Lene Simonsen

 

NB. Starttidspunkt er ikke helt fastlagt endnu, men alle kursister får nærmere besked.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal han starte direkte på øvet hold, selvom han ikke har løbet ag før? :vedikke: Altså, jeg betvivler naturligvis ikke Dolphs evner udi... alting. :mrgreen:

 

Kun fordi theresa selv har hold når begynderholdet er der ;-) og nu har hun jo truet med det i årevis uden at gøre det, så nu røg hun på... Synes så måske også at øvet er et forkert udtryk. De andre har løbet en sæson, dvs. 20 træningsgange... Jeg kalder dem ag-fortsætter... ;-) og har grundet bedre plads på dette hold + folks præferencer for tdispunkt, blevet nødt til at smide et par begyndere på holdet under alle omstændigheder... Så smed jeg T på som straf :drille:

 

Men nu har frosten jo sat ind, så med mindre det begynder at blive mildt igen, så varer det jo pludselig lidt inden vi kan starte alligevel...

Link til indlæg
Del på andre sites

Kun fordi theresa selv har hold når begynderholdet er der ;-) og nu har hun jo truet med det i årevis uden at gøre det, så nu røg hun på... Synes så måske også at øvet er et forkert udtryk. De andre har løbet en sæson, dvs. 20 træningsgange... Jeg kalder dem ag-fortsætter... ;-) og har grundet bedre plads på dette hold + folks præferencer for tdispunkt, blevet nødt til at smide et par begyndere på holdet under alle omstændigheder... Så smed jeg T på som straf :drille:

 

Men nu har frosten jo sat ind, så med mindre det begynder at blive mildt igen, så varer det jo pludselig lidt inden vi kan starte alligevel...

 

 

Har du overtaget undervisningen i Sabro?????

 

Kunne virkelig være et godt argument for at bruge en time hver vej på at komme til træning :-)

 

Altså til efteråret når jeg ikke længere skal bruge hver anden weekend på træner uddannelsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, efter adskillige mennesker tiggede og bad på grædende knæ (sådan ca :lol:) Overtog jeg træningen i efteråret. Ikke at der var meget at overtage :roll: 4 kursister. Men hey, jeg har firdoblet antallet og har 16 kursister til start denne sæson... så det er jo en rar ting... Har en enkelt fra sidste år, som ikke fortsætter, fordi hun fik plads på et hold i Randers hvor hun bor, men hun har sendt mig den sødeste sms om, at hvis undervisningen var bare halvt så god deroppe, så skulle hun nok klare sig :genert: så bliver man jo helt varm indeni...

 

Men altså Linda, jeg ved ikke hvor gode dig og øglen er, om jeg kan give dig nok til at det er turen værd :vedikke:... jeg er nok bedst til begyndere / letøvede... man skal jo ligesom tage mine egne evner med i ligningen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha... Næste lørdag skulle vi vist gerne starte op på agilitytræningen igen... Glæææææææder mig... Og tror endda Joy glæder sig endnu mere... Måtte have fat i min far i søndags, for han er altså ved at være for rund(hvilket min far godt selv kunne se, så han får mindre mad nu).

 

I går fik jeg så sedlen med datoer for agilitydelen af træner uddannelsen... Er spændt på om jeg den anden weekend i april får kulder, da jeg afslutter lydighedsdelen om lørdagen(med en god gang rundering, hvis jeg husker korrekt) og så skal afsted på anden del af handling på agilitydelen... men bagefter er der også pause hvad angår træneruddannelsen helt frem til oktober... Og så skal der bare deltages i konkurrencer med hundene...

 

Nå, det var jo en helt anden sag... Men ser frem til om halvanden uge, så står den på agilitytræning igen:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, efter adskillige mennesker tiggede og bad på grædende knæ (sådan ca :lol:) Overtog jeg træningen i efteråret. Ikke at der var meget at overtage :roll: 4 kursister. Men hey, jeg har firdoblet antallet og har 16 kursister til start denne sæson... så det er jo en rar ting... Har en enkelt fra sidste år, som ikke fortsætter, fordi hun fik plads på et hold i Randers hvor hun bor, men hun har sendt mig den sødeste sms om, at hvis undervisningen var bare halvt så god deroppe, så skulle hun nok klare sig :genert: så bliver man jo helt varm indeni...

 

Men altså Linda, jeg ved ikke hvor gode dig og øglen er, om jeg kan give dig nok til at det er turen værd :vedikke:... jeg er nok bedst til begyndere / letøvede... man skal jo ligesom tage mine egne evner med i ligningen :lol:

 

Vi løber jo stadig begynder klasse og kommer ikke videre før Tacco holder op med at stikke af. Og det tror jeg aldrig han gør

 

Dine evner er jeg overhovedet ikke bekymret for, jeg er sikker på jeg kan lære en del af dig :5up:

 

 

Uansr hvad bliver det tidligst til efteråret for vores første halvår af 2012 er godt nok fyldt helt op. hader det skal være sådan men alle grundmodulerne på trænerkursus ligger fra februar til juni. Når jannik så også gerne vil løbe marathon, helst et par gange om måneden, så er der dælme ikke meget tid til andet. Skal jo også helst passe min egen træning og stadig gå føl på begynderholdet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var kun 2 på mit hold i aftes, så jeg var lidt smadret da jeg kom hjem :lol: Sally var vist en anelse træt efter al det her hvalpepasning, så selvom hun løb ganske udmærket de første 1-0 minutter, hev hun et par pinde ned, og det plejer hun slet ikke, så da den anden hund kun springer medium, sagde jeg at Sally bare kunne tage resten af timen på medium højde. Det fungerede fint, for hun var stadig ok på, og ville gerne. Vi lavede en masse slalom, og hun var så dygtig! virkelig få slalomfejl nu. Lavede endda et enkelt bagkryds ind i slalom :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har altså den skæggeste lille hundehvalp. Hun vil egentlig gerne og er ret dygtig, når hun er frisk... men efter en halv times tid, så kan hjernen på INGEN måde længere holde fokus - og så er det eneste i hendes hoved: "Ballade!!!!!!!!!!!!!!" Så hver gang hun ser sit snit til det, så fiser hun på sejrsrunder rundt i hallen, ned og forstyrre hvalpeholdet, hen og forstyrre de andre kursister :roll::lol: for fanden lille møghvalp...

 

Jeg husker ikke, at Karla havde samme problem med at holde fokus? :vedikke: jeg synes det ikke... men hvem ved hvilke synder af hendes jeg har fortrængt i de sidste 2,5 år :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har altså den skæggeste lille hundehvalp. Hun vil egentlig gerne og er ret dygtig, når hun er frisk... men efter en halv times tid, så kan hjernen på INGEN måde længere holde fokus - og så er det eneste i hendes hoved: "Ballade!!!!!!!!!!!!!!" Så hver gang hun ser sit snit til det, så fiser hun på sejrsrunder rundt i hallen, ned og forstyrre hvalpeholdet, hen og forstyrre de andre kursister :roll::lol: for fanden lille møghvalp...

 

Jeg husker ikke, at Karla havde samme problem med at holde fokus? :vedikke: jeg synes det ikke... men hvem ved hvilke synder af hendes jeg har fortrængt i de sidste 2,5 år :lol:

 

Hun er rigtig sød og meget dygtig når det lige tager hende:hjerte: Og hvor meget var det nu du trænede med Karla??????????????????

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er rigtig sød og meget dygtig når det lige tager hende:hjerte: Og hvor meget var det nu du trænede med Karla??????????????????

 

jajaja.... selvfølgelig skulle du komme og blande dig :drille: jeg ved det godt... Jeg burde arbejde mere med det stakkels lille kræ, for hun vil jo egentlig så gerne.....

Link til indlæg
Del på andre sites

kan ikke huske om jeg skrev det den anden dag :hmm: men min træner oplyste mig om et "for sjov" stævne om en lille måneds tid, hvor hun synes jeg skal prøve at tage Sally med :shock: Det er ikke et anerkendt stævne, så jeg behøver ikke få hende registreret i kennel club endnu osv. Man møder bare op, og melder i de klasser man vil.

Det er vistnok en søndag, og Tina har sagt at hvis hun ikke skal arbejde vil hun gerne med, så kan vi tage Agnes med og lave en hyggelig dag ud af det (så hyggelig som det nu kan blive med Sally, (undskyld søde Sally, men jeg forventer på forhånd at du bliver ulidelig :lol:).

Link til indlæg
Del på andre sites

kan ikke huske om jeg skrev det den anden dag :hmm: men min træner oplyste mig om et "for sjov" stævne om en lille måneds tid, hvor hun synes jeg skal prøve at tage Sally med :shock: Det er ikke et anerkendt stævne, så jeg behøver ikke få hende registreret i kennel club endnu osv. Man møder bare op, og melder i de klasser man vil.

Det er vistnok en søndag, og Tina har sagt at hvis hun ikke skal arbejde vil hun gerne med, så kan vi tage Agnes med og lave en hyggelig dag ud af det (så hyggelig som det nu kan blive med Sally, (undskyld søde Sally, men jeg forventer på forhånd at du bliver ulidelig :lol:).

 

 

:klap:

 

Sally bliver ikke ulidelig, hun bliver dygtig. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...