Hop til indhold

Lidt billeder af tosserne


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Årh nogle skønne billeder :hjerte:

Og må lige sige, at jeg er helt vild med navnet Katla! :lun:

 

Tak :-D

 

Det hedder hun på stambogen. Vi havde lææænge ledt efter et andet navn, men ku bare IKKE blive enige og så måtte vi beholde Katla :mrgreen: Hun bliver også kaldet KitKat, Kattekismus, Pus og Kat-Skat :hjerte:

Åååååh :lun: Er hel vild med hvalpeklippede/knapt-så-meget-numsen-bar Ace!

Og hvor er Katla vokset, det er dælme også længe siden jeg sidst har set hende! :-)

 

 

Ja han er SÅ fin og håret på numsen er nok 1 cm lang nu, mindst! Glæder mig til at se ham når han er helt fuldpelset...

Ja Katla vokser som ukrudt!! Nu får hun ikke mere højde på, muligvis 1-2 cm, men nu kommer bredden, som jeg længe har ventet på :mrgreen:

 

Fuck jeg elsker det her billede:

[ATTACH=CONFIG]74837[/ATTACH]

 

:lol: :lol:

 

Ja det har vi også grinet meget af :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :-D

 

Det hedder hun på stambogen. Vi havde lææænge ledt efter et andet navn, men ku bare IKKE blive enige og så måtte vi beholde Katla :mrgreen: Hun bliver også kaldet KitKat, Kattekismus, Pus og Kat-Skat :hjerte:

 

 

 

Ja han er SÅ fin og håret på numsen er nok 1 cm lang nu, mindst! Glæder mig til at se ham når han er helt fuldpelset...

Ja Katla vokser som ukrudt!! Nu får hun ikke mere højde på, muligvis 1-2 cm, men nu kommer bredden, som jeg længe har ventet på :mrgreen:

 

 

 

Ja det har vi også grinet meget af :lol:

 

Jeg tror han bliver SÅ fin! Elsker kortklippede løver :lun: Må fandme finde en dag, jeg kan møde ham og nusse Katlapigen igen...

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor er de bare skønne sammen! og jeg er vildt imponeret over din ansigtsklipning af ace, han ser super fin ud!

 

Ja de er bare SÅ gode sammen :hjerte:

Taaaak, havde sådan håbet du ville se tråden og kommenterer hans klipning:lol: Han sgu så nem. Stillede ham bare på bordet og dér stod han heeelt stille mens jeg gik amok med saksen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Marie ;-);-) . Det er super herlige, skønne, dejlige, åh så skønne billeder :blink: :lun:. De to skønne vovser er da bare så glade for hinanden :hjerte:... Fnis, Ace lille frække tunge :engel:

 

Det er sjovt med den tunge, for når de leger kan vi ikke se, at han sådan stikker tungen ud, det er kun på billeder :lol:

 

 

enig søster lagkage, Marie har godt nok tag på det med at klippe Ace´s kære hoved. :-D

 

Taaaak for det. Det er jo første gang jeg nogensinde har prøvet at klippe andet end mine barbiedukker, så synes egentlig selv det gik okay-godt :5up:

 

:lun: Hvor er de skønne sammen..og hver for sig :mrgreen:

 

Enig.... og enig... :mrgreen:

 

Janni forresten, da mine forældre kom på besøg i fredags gik tosserne og jeg ud og hentede dem i indkørslen. Ace gøede lidt af min far, men da han så min mor piskede hans hale og det var juuubiiii-vov der kom ud :lun: :banan:

Forældrene gik så ind, smed jakkerne og så gik vi ind. Ikke et eneste vov af gæsterne :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Janni forresten, da mine forældre kom på besøg i fredags gik tosserne og jeg ud og hentede dem i indkørslen. Ace gøede lidt af min far, men da han så min mor piskede hans hale og det var juuubiiii-vov der kom ud :lun: :banan:

Forældrene gik så ind, smed jakkerne og så gik vi ind. Ikke et eneste vov af gæsterne :banan:

Åh hvor dejligt at høre... Jeg er sikker på at han nok skal blive god.. Bare sørgeligt at der skal så "lidt" til at en hund bliver ødelagt i tilliden til mennesker..Og så meget arbejde der skal til at rette det op.. Godt han er kommet til jer.. Har branmanden vænnet sig til hans størrelse :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Åh hvor dejligt at høre... Jeg er sikker på at han nok skal blive god.. Bare sørgeligt at der skal så "lidt" til at en hund bliver ødelagt i tilliden til mennesker..Og så meget arbejde der skal til at rette det op.. Godt han er kommet til jer.. Har branmanden vænnet sig til hans størrelse :mrgreen:

 

Der er meeeeget arbejde i ham, specielt i det med gæster og fremmede mennesker. Det er tydeligt at han ikk har tiltro til nogen andre end os. Faktisk har Ace valgt brandmanden som hans number one :genert: og brandmanden sagde forleden, at hvis gik hen og blev meget syg eller døde, så ville han give Katla tilbage til opdrætter og beholde Ace :lun: Ace sover og putter ved hans farmand og ikke mig :fornaermet: Og hvis Ace og jeg putter i sofaen og brandmanden smider sig i den anden ende, kigger Ace op på mig og trisser over til farmand...-forræder!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er meeeeget arbejde i ham, specielt i det med gæster og fremmede mennesker. Det er tydeligt at han ikk har tiltro til nogen andre end os. Faktisk har Ace valgt brandmanden som hans number one :genert: og brandmanden sagde forleden, at hvis gik hen og blev meget syg eller døde, så ville han give Katla tilbage til opdrætter og beholde Ace :lun: Ace sover og putter ved hans farmand og ikke mig :fornaermet: Og hvis Ace og jeg putter i sofaen og brandmanden smider sig i den anden ende, kigger Ace op på mig og trisser over til farmand...-forræder!!

 

:shock: møghund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...