Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles - Vinter/forår 2012


Amocca
 Share

Recommended Posts

Så har vi sørme også taget os sammen og fået os meldt til. 1800 kr for to hunde. Godt vi kun skal bo hjemme. Kender jeg mig selv gider jeg nok hellere ikke komme til alle løbene, men det kan jeg jo ikke sortere i nu.

 

Er det ikke det tilmeldings-ID er til for, hvis man vil gå ind og ændre i sin tilmelding? :vedikke: Jeg endte btw med at melde til i både klasseløbene og de åbne... Så må vi se hvad der sker når vi kommer dertil.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

(null)

God plan med både klasse løb og åbne. Se om hun ikke falder lidt til ro i løbet af ugen. Tag en ting ud fra hvert åben klasse løb du gerne vil have til at lykkes og så skidt være med resten.

Link til indlæg
Del på andre sites

God plan med både klasse løb og åbne. Se om hun ikke falder lidt til ro i løbet af ugen. Tag en ting ud fra hvert åben klasse løb du gerne vil have til at lykkes og så skidt være med resten.

 

Til det markerede - det er sgida sådan jeg i forvejen tænker til ALLE klasser!! :lol:

 

Tænkte at jeg lige så godt kunne tilmelde til alle klasser, man ved jo aldrig hvad der er sket til den tid. Måske begynder det at gå bedre, det er jo trods alt et halvt år endnu... Og så kan man jo altid trække sig, hvis det er. Det er jo heller ikke sikkert at jeg selv orker at løbe alle klasser, en hel uge! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare rolig. Ligner jeg en der gør i det. Ved godt jeg er meget ung i forhold til dig:cool: regner dog med jeg kan løbe med flere hunde også når jeg bliver lige så gammel som dig

 

Bare vent og se, du... Lige pludselig kommer den snigende... Alderen!! Muhahaha!! :skraek: Fra 45 går det kun ned ad bakke...

 

 

Ej, spøg til side... Jeg er sq stadig lidt mærket af flere år med jernmangel. Der er godt nok stor forskel nu, og jeg orker meget mere. Men jeg kan stadig bli' træt, og kunne f.eks. mærke det lidt til to-dages-stævnet her i januar. Så en hel uge - det ku' godt være jeg går lidt kold på et tidspunkt. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg jo en af dem der er med til at afvikle konkurrencer i agility i vores klub. Når der står følgende i det "nye" reglement for 2012:

Længde på overliggere min/max 120/150 cm, diameter 30 – 50 mm.

Og de skal have kontrastfarver i mindst 3 segmenter.

Betyder det så at bommene fremover skal være malet og ikke må være hvide.

 

Og er der nogle der kender begrundelsen for at kontaktfelterne ikke længere må være hvide, sorte eller brune?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg jo en af dem der er med til at afvikle konkurrencer i agility i vores klub. Når der står følgende i det "nye" reglement for 2012:

 

Betyder det så at bommene fremover skal være malet og ikke må være hvide.

 

Og er der nogle der kender begrundelsen for at kontaktfelterne ikke længere må være hvide, sorte eller brune?

 

De nye regler mht. forhindringer træder ikke i kraft endnu, mener at de først skal være gennemført i løbet af 2013..? Men det står i reglerne. Grunden til at felterne ikke må være hvide, sorte eller brune er nok fordi det er svært at se hundepoter imod de farver, mange hunde har jo poter i netop de farver.

 

Hov, glemte det første spsm - ja, overliggerne skal være malede, eller hvis man har plasticoverliggere kan man sætte farvet tape/folie på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor bliver dagens resultater af:vedikke:

 

Uha det var en god dag for os. Boss nr 2 ag åben og nr 1 spring kl. 3. Joey, det lille dyr jeg fik for 6 mdr siden, fik sit første DM udtag i spring. Han havde såment også vundet spring klasse 1, hvis staklen ikke havde tage en fører med , som ikke kunne huske hvor sidste spring var. SIDSTE SPRING :mad:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så tager vi afsted til stævne. Karla har ikke løbet agility i 3 uger... Jeg forudser 4 disks :lol:

 

Jeg forudser en fest

 

Joey bliver nr. 17 i agility åben, til hans 2. officielle stævne og får sit alle første DM udtag

 

 

Boss bliver nr. 1 i spring kl. 3. Nem bane, men jeg synes han virker kraftfuld og overskudsagtigt til trods for at det er dagens sidste løb

Link til indlæg
Del på andre sites

HOLD NU K*** det var koldt! :D Men et fint stævne med rigtig god stemning.

 

2 disk og 2 skod placeringer. Jeg glemmer mine skift og så peger min overkrop i alverdens retninger, så hunden bliver helt forvirret :D

 

Jeg MÅ da snart blive bedre????? :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan trøste dig med, at jeg flere gange har lavet det trick... ikke på sidste spring, ganske vist, men bl.a. en gang, hvor Tyson havde klaret en ikke super nem bane til UG og bare skulle lave et fremadløb lige frem over de sidste tre spring, men hvor jeg så syntes, at han skulle tage en mølle rundt i den anden retning en ekstra gang. :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan trøste dig med, at jeg flere gange har lavet det trick... ikke på sidste spring, ganske vist, men bl.a. en gang, hvor Tyson havde klaret en ikke super nem bane til UG og bare skulle lave et fremadløb lige frem over de sidste tre spring, men hvor jeg så syntes, at han skulle tage en mølle rundt i den anden retning en ekstra gang. :stupid:

 

Åh ja - I remember...hahaha...det var simpelthen SÅ sjovt!! Hahahaha... (og pisseærgerligt selvfølgelig også!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jøp! Til sidste stævne manglede vi 3 nemme spring, men det næste vi skulle tage lå lidt til højre og der lå et andet og lokkede lige fremme...jeg når at sige fremad til Lumi og så slår dig mig at det var forkert...neeeeej...men det var forsent - min hurtige vaps var afsted som mor havde sagt til hende :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...