Hop til indhold

Woody's helt egen tråd


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

så følger 4 måneder i helvede :mrgreen:

 

Og så er han her forhåbentligt ikke om 4 mdr! :shock: Hvis han ikke kommer videre nu mens han er nuttet, slipper vi sgu aldrig af med ham :stupid: (der er ca en millionmilliard staffieblandinger der leder efter nye hjem herovre :().

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 134
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Et par hyggebilleder fra i dag

 

Sally var ikke helt sikker på det der hvalpekravleri... :hmm:

woodybob008.jpg

 

Men han flyttede sig jo ikke da hun sagde han skulle :rolleyes:

woodybob013.jpg

 

Så hun gav op, og overgav sig til rollen som varmepude :hjerte:

woodybob015.jpg

 

 

 

 

 

Nååå.....hvor er de søde :hjerte:

 

Han har godt nok lige adopteret Sally der , men hun ser nu ikke ud til, at have noget imod det :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom Woody til lægen i morges. Hun vurderede ham sund og rask :hjerte: Han vejer 7.5kg -bette pus, og han har fået sin første vaccine og en ormekur. Næste vaccine skal han have allerede om 2 uger. Så kan vi snart komme ud og lave en masse sjovt! :banan:

 

Nu ligger han og sover. Jeg har klippet et ærme af en gammel trøje, det er nemlig lidt koldt i dag (fordi det regner :fornaermet:). Men han var i hvertfald dygtig hos dyrlægen, og peb slet ikke da han blev stukket :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom Woody til lægen i morges. Hun vurderede ham sund og rask :hjerte: Han vejer 7.5kg -bette pus, og han har fået sin første vaccine og en ormekur. Næste vaccine skal han have allerede om 2 uger. Så kan vi snart komme ud og lave en masse sjovt! :banan:

 

Nu ligger han og sover. Jeg har klippet et ærme af en gammel trøje, det er nemlig lidt koldt i dag (fordi det regner :fornaermet:). Men han var i hvertfald dygtig hos dyrlægen, og peb slet ikke da han blev stukket :mrgreen:

 

Sikke dygtig , han har været, den lille hund.

Går ud fra, at du har brugt ærmet til et hjemmelavet dækken :blink: og her har det været koldt, men et fantastisk dejligt vejr, med solskin og blå himmel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Woody havde gæster i dag :banan::vuf: Det var Michelle (hendes hvis mor bager cup cakes ~jeg har spist 10 i dag :oops:) og Tina, min ex-manager, som var hende der arrangerede at Bullie SOS finder ham et nyt hjem.

 

Woody og Michelle

woodyhasvisitors023.jpg

 

mys mys mys :lun:

woodyhasvisitors022.jpg

 

Tina, Agnes og Woody

woodyhasvisitors049.jpg

 

For første gang siden Woody kom her, har Charles leget med ham. Det var ret sjovt, for Woody og Sally skal overvåges lidt når de leger, da han godt kan kamme lidt over. Men det problem var der slet ikke med Charles, som Woody har en helt anden respekt for.

woodyhasvisitors041.jpg

 

woodyhasvisitors039.jpg

 

woodyhasvisitors042.jpg

 

woodyhasvisitors043.jpg

 

Han fik dog også leget med Sally

woodyhasvisitors015.jpg

 

woodyhasvisitors012.jpg

 

woodyhasvisitors006.jpg

 

Al den spænding tærrer på kræfterne :hjerte:

woodyhasvisitors045.jpg

 

Her er han med sin trøje-ærme-trøje :lol: på billedet er den gledet lidt op, den dækker faktisk fint ned over hele ryggen

woodyhasvisitors018.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Woody havde gæster i dag :banan::vuf: Det var Michelle (hendes hvis mor bager cup cakes ~jeg har spist 10 i dag :oops:) og Tina, min ex-manager, som var hende der arrangerede at Bullie SOS finder ham et nyt hjem.

Han fik dog også leget med Sally

woodyhasvisitors015.jpg

 

Hvad gemmer du derinde? :lol:

 

:hjerte:

 

og tante Sally :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Agnes og woody havde leget i ca 5 minutter før jeg fik fundet kameraet frem. Og da jeg så endelig filmede dem, kom Sally og ødelagde det :rolleyes:

[video=youtube_share;1PonBIc22ak]

 

Woody og de store i haven heri formiddag. Charles legede vagthund fordi han kunne høre nogen om på den anden side af hegnet (havecentrets grund)

[video=youtube_share;lUdAgKuDehY]

 

[video=youtube_share;edtHg2-udxI]

 

[video=youtube_share;K5X4Kn34nhc]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Århhhh :lun:

 

Kæft hvor er de bedårende alle 3!

 

Sally er da den perfekte legemoster og hun ligner da en der har en fest, med den bold og så en bette tumling der ikke kan fange hende :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...