Hop til indhold

Woody's helt egen tråd


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 134
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Han er altså lidt uimodståelig er han:lun: kan da virkelig ikke forstå at nogen ikke ville ha ham:fornaermet: bare han havde været/måtte være i Danmark, for så kendte jeg et sted han godt måtte bo:engel: og tror næppe du har lyst at beholde ham til jeg vinder i lotto og kan flytte til spanien:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

På tide med en opdatering herfra. Tirsdagsbesøget måtte vi aflyse pga tidsnød. Martin stod for introen om torsdagen, og det gik okay. Sausie var ikke videre imponeret, og Woody blev "lagt ned" (uden drama) et par gange.. den ene gang, da Saus selv var gået op til ham, det var Martin ikke voldsomt imponeret af, men vi blev enige om at det stadig var værd at fortsætte.

Jeg overtog gangen efter, og der blev sat lidt mere proaktivt ind, med MASSER af ros til Saus, når hun så meget som kiggede på ham, og det så ud til at virke bedre. De var begge i lange liner (også første gang), og der blev uddelt verbalt ros til store guldmedalje + guffer da hun endelig ville tage dem. Woody synes bare det hele er så herligt. Jeg lader ham lige snuse til hende, og kalder ham væk inden hun bliver irriteret, og hun får masser af ros.

I tirsdags var 3. møde, med mig som støttepædagog igen, og denne gang pressede vi lidt på for interaktion, og Saus fandt sig i noget mere. Hun var nu helt ligeglad/fortrolig med at have ham travende op tæt forbi hende, og snuste gerne til ham, og viste ingen dæmpende signaler når han var tæt omkring hende. Woody blev sluppet fri, fordi han hele tiden var ved at vikle hende ind i lang line :lol:

Et par gange, var han helt hende i hovedet af hende, og mysse-mysse-mysse hende på munden, og det gad hun i ca 3 sekunder, derefter sagde hun skrid grønært. holdt ham bare lige i jorden, med åben mund, og jeg kunne kalde ham væk, og hun gik tilbage til sin mor. Derfter lod Woody hende være i 5-10 minutter, og sneg sig så tættere på igen. De kan sagtens gå tæt sammen, og snuse til de samme ting osv.

Håber vi kan få planlagt noget til weekenden!

 

Sagde for sjov i dag at hvis det her falder igennem, så beholder vi ham da bare, hvortil Martin svarer "ja, det kan vi da lige så godt" :damn: Det var jo ikke det jeg ville høre!! :stupid::lol: Nu er han jo ved at være en nem hund!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, Sausie er hendes 7 år gamle staffie. Hun er sød og meget rolig, men bare ikke vild med hunde hun ikke kender. Så nu prøver vi at lære hinanden at kende :mrgreen:

p.s. Sausie har en lille smule gigt, og damen elsker at træne, og vil gerne have en hund der kunne lide lidt agility osv, mest for sjov, så Woody er jo oplagt! Han bliver hlet vild i varmen når han ser klikkeren :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...