Hop til indhold

Woody's helt egen tråd


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Ja, Sausie er hendes 7 år gamle staffie. Hun er sød og meget rolig, men bare ikke vild med hunde hun ikke kender. Så nu prøver vi at lære hinanden at kende :mrgreen:

p.s. Sausie har en lille smule gigt, og damen elsker at træne, og vil gerne have en hund der kunne lide lidt agility osv, mest for sjov, så Woody er jo oplagt! Han bliver hlet vild i varmen når han ser klikkeren :banan:

 

Jaja men.........

 

 

[video=youtube;edtHg2-udxI]

 

:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 134
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Han er altså så fin, den lille "ko" :lun:

 

Bare sådan helt praktisk. Hvis I beholder ham, hvad så når I tager på besøg i DK med de andre - skal han så passes?

 

den største grund til at jeg ikke vil beholde ham, er Danmarkssituationen. Jeg tør ikke tage ham med hjem. Det er ikke et problem i ferier etc, jeg kender jo en udmærket pension, men hvis vi flytter hjem?? :(

Link til indlæg
Del på andre sites

den største grund til at jeg ikke vil beholde ham, er Danmarkssituationen. Jeg tør ikke tage ham med hjem. Det er ikke et problem i ferier etc, jeg kender jo en udmærket pension, men hvis vi flytter hjem?? :(

 

:bighug: Undskyld jeg presser for at du skal beholde ham. Ikke for at holde dig væk fra DK.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, vi mødtes igen lørdag, til en skovtur, og så igen i dag til en hurtig skovtur, og så hjem i hendes hus. Saus så helt glad ud for at se ham i dag, i skoven, og de legede, og der var slet ingen ting i dag. I lørdags væltede hun ham et par gange, men til sidst på turen var det bare ligebyrdig leg.

I huset i dag legede de rigtig fint, indtil de havde en enkelt lille tur, hvor de var smuttet udenfor synsvidde, og Saus desværre fik ramt Woody lige ved øjet. Men der var ingenting bagefter, og vi har stadig en god mavefornemmelse.

Hun (Gill) er så nervøs for det hele!! Men på den gode måde.. hun har allerede lagt en masse planer for hvordan hun vil gøre ditten og datten osv.

Saus er en sød hund, hun er bare ikke vild med fremmede hunde, så vi har jo gjort hvad vi kan for at Woody ikke længere er "fremmed" når han flytter ind. Han får et liv en hund kun kan drømme om. Han skal med hende på arbejde hver dag, masser af træning (jeg kender hende hun træner hos, og det er GOD hundetræning! Træneren har allerede planer for hans kommende agilitykarriere :blink:), han må være i møblerne, og sove i sengen hvis Saus vil lade ham. Hun er single og bruger al sin fritid på hundene, og der er masser af børn på vejen, som elsker at komme og hilse på hundene.

Hun har allerede planlagt at hundene skal lave en masse hver for sig osv.

 

Men jeg kommer til at stortude!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Åhh hvor er det dog en fantastisk (og utrolig trist) opdatering!!

 

Han fortjener jo sit helt eget hjem, hvor han kan blive knuselsket.

Og når den nye ejer, lægger sådan et arbejde og sådan en tid i, at hundene skal få en god start sammen, så er det svært at forstille sig at det er andet end et fantastisk hjem :lun:

 

Men hvor kommer jeg dog til at savne billeder, videoer og fortællinger om skønne, skønne Woody :megaked:

Lidt egoist må man altså godt være :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Woodys mor har givet mig lov til at stjæle alt jeg vil fra hendes facebook, så jeg kan holde jer opdateret. So far so good!! Han er da ikke blevet sat af her midt om natten endnu, og der har ikke været nogen grædende tlf opkald eller noget, og det lyder som om der er fremskridt hver dag :mrgreen:

 

fra første dag, Saus siger øhhhh det er altså MIN mor du har taget! :fornaermet: (Woody ser dog svært tilfreds ud med sig selv :lol:)

Untitled3.jpg

 

Woody med på arbejde om søndagen :blink:

Untitled2.jpg

 

I aftes i Gills seng, endelig... efter et væltet glas vand, en fjernbetjening der forsvandt og vist nok en del larm :lol:

Untitled1.jpg

 

og en lille video

[video=youtube_share;qu5vvnOAFPI]

Link til indlæg
Del på andre sites

Woody blev kastreret i dag (det var ved at være på tide), og han har lidt ondt af sig selv her til aften:ae:... han lå i bilen og sov rusen ud, da han ikke ville komme ud da de kom hjem. Og så græder han. Men han har selvfølgelig spist en dejlig portion vådfoder, og selvom han stadig piver og klynker, ligger han lige nu og tygger i gnaveben på skødet af sin mor :lol: Mon ikke han snart er sig selv igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...