Hop til indhold

DUM


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

det mest hjernedøde er da, at hun så slet ikke vil se ham. tal om at totalt diskvalificere sig selv i forhold til at nogensinde få flere rettigheder. hun har altid virket virkelig umoden, egocentreret og ... dårligt fungerende på mig, helt tilbage i graviditeten.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvordan kan man ud fra en eller anden test som konkludere noget, afgøre af man ikke egner sig som mor feks ?

Hvordan kan man fjerne et barn meget brat midt om natten af to betjente, på baggrund af en anmeldes, der ikke er tjekket op på ??

Hvordan kan man gå fra at have sit barn 24 timer i døgnet, til kun at måtte besøget barnet 1 time hver anden uge ?

 

 

Hun virker både overrakset og ikke overrasket på en gang, og synes det var en mærkelig opførsel da hun flere gange sagde " ingen må rører mit barn " dengang hun kom ud fra kommunen, og så ville hun ikke se ham fordi han ikke forstod det,men nu flytter hun tættere på ham ?

 

det er også derfor jeg tror at der ligger mere bag end hun fortæller. Det er møgdyrt for kommunerne at tvangsfjerne så det er jo ikke bare noget de gør "for sjov"

Link til indlæg
Del på andre sites

det mest hjernedøde er da, at hun så slet ikke vil se ham. tal om at totalt diskvalificere sig selv i forhold til at nogensinde få flere rettigheder. hun har altid virket virkelig umoden, egocentreret og ... dårligt fungerende på mig, helt tilbage i graviditeten.

 

Ja, hun har altså været ret meget 'off' helt siden graviditeten.

Tror helt alvorligt at hun fejler noget. Det er som om, at hun har et forvrænget virkelighedssyn - og tror på det! Samtidig med, at hun har enormt svært ved at fornemme andres behov.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men, NN brillerede jo også som gravid, ved ikke at have råd til en barnevogn. Overhovedet!..

 

Og jo, en ny barnevogn er skidedyr, men en brugt kan fåes for 500-1000 kr. Jeg bor jo i samme område som hun gjorde oprindeligt, og min altanbarnevogn kostede 800 kr.

 

Men det havde hun ikke råd til, fordi hun jo slet ikke prioriterede det.

 

 

Men der er noget helt galt i forhold til hende og hendes søn. og så flytter hun tilbage til Albertslund?..

 

 

Et eller andet sted, så tror jeg hun er lettet, og jeg tror faktisk ikke at hun gider ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men, NN brillerede jo også som gravid, ved ikke at have råd til en barnevogn. Overhovedet!..

 

Og jo, en ny barnevogn er skidedyr, men en brugt kan fåes for 500-1000 kr. Jeg bor jo i samme område som hun gjorde oprindeligt, og min altanbarnevogn kostede 800 kr.

 

Men det havde hun ikke råd til, fordi hun jo slet ikke prioriterede det.

 

 

Men der er noget helt galt i forhold til hende og hendes søn. og så flytter hun tilbage til Albertslund?..

 

 

Et eller andet sted, så tror jeg hun er lettet, og jeg tror faktisk ikke at hun gider ham.

 

Tænk at have det sådan :cry: .

 

Ville aldrig kunne undværre Mikkel.

Øv, som jeg sad og snakkede med min veninde om igår.

Det er så unfair at folk (som ikke kan tage ansvar for deres børn) får børn, og folk som vil gøre alt for at få børn, ikke kan få dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan som jeg forstod det, så havde hun planlagt at flytte, før "politimenneskerne" kom.

JEG kan ikke lade være med at tænke, at hun ville flygte fra kommunen.. For, som jeg har forstået det, ret mig hvis jeg tager fejl, så startede alt det her med psykologen og undersøgelsen før hun planlagde at flytte. Jeg synes derfor det virker meget mistænkeligt, at hun pludselig vil flytte tilbage til sjælland :hmm:

 

 

Jeg tror også at hun har nogle seriøse, psykiske problemer. Jeg skal ikke kunne afgøre om hun faktisk fejler noget, men hvis psykologens undersøgelse taler sandt, at hun mangler empati osv., så må hun have det rigtig svært. Jeg er ikke i tvivl om at hun vil sin søn det bedste, holder af ham osv., men hvis hun ikke er i stand til at vise ham det og opføre sig sådan overfor ham? Puh, det må være hårdt :cry:

 

Jeg tror dog også der ligger mere bag, end det vi har hørt.

 

Og jeg tvivler på, at Katharinas indberetning er nok, til at få ham fjernet akut, udfra hvad vi har hørt :hmm:Altså jeg mener, uheld sker jo, hvis han virkelig har taget en tår af det vodka/kakao, og nok er det ubetænksomt at være så uopmærksom, men er det virkelig nok til en akut fjernelse af Remi?

 

Hun siger ordret at var hun flyttet lidt før, havde hun haft en måned mere, for så skulle den nye kommune starte en ny sag op.

Og ja, jeg tror ebstemt også hun flyttede af samme årsag! ALbertslunt kommune havde jo fokus på hende.

 

JEG var aldrig flyttet fra den kommune min søn boede i! Om jeg så skulle bo i et telt, ville jeg blive hvor han var, og forsøge at få en ny lejlighed hurtigt.

Det virker som om det er lettere at finde bolig i jylland?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun siger ordret at var hun flyttet lidt før, havde hun haft en måned mere, for så skulle den nye kommune starte en ny sag op.

Og ja, jeg tror ebstemt også hun flyttede af samme årsag! ALbertslunt kommune havde jo fokus på hende.

 

JEG var aldrig flyttet fra den kommune min søn boede i! Om jeg så skulle bo i et telt, ville jeg blive hvor han var, og forsøge at få en ny lejlighed hurtigt.

Det virker som om det er lettere at finde bolig i jylland?

 

hvis man ikke er kræsen og ikke har husdyr så tror jeg ikke det er noget problem at finde en lejlighed. Altså måske undtagen århus c osv, men i de mindre byer er det ikke noget problem. Og væsentligt billigere end i albertslund.

 

Jeg synes også hun skyder sig selv så meget i foden, både med sin opførsel overfor kommunens ansatte og ved at flytte derfra. Men mon ikke hun lidt har opgivet...

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis man ikke er kræsen og ikke har husdyr så tror jeg ikke det er noget problem at finde en lejlighed. Altså måske undtagen århus c osv, men i de mindre byer er det ikke noget problem. Og væsentligt billigere end i albertslund.

 

Jeg synes også hun skyder sig selv så meget i foden, både med sin opførsel overfor kommunens ansatte og ved at flytte derfra. Men mon ikke hun lidt har opgivet...

 

Ja, rigtig bizar opførsel. Hendes udtalelser, og hendes konstante trusler med at smadre deres ruder osv.

 

Altså, jeg ville sikkert også blive rigtig rigtig sur hvis nogen tog mit barn, men det er bare i DET præcise øjeblik at man skal oppe sig og samarbejde og vise hvor voksen man er!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker også at der har været noget alvorligt galt siden en VENINDE melder hende. Medmindre man ikke er rigtig rask, så melder man ikke sin veninde for den slags ting, medmindre der er noget alvorligt galt.

 

Jeg synes bare det hele er så underligt og NN forkommer mig så utroværdig at det er helt belastende at se på.

Link til indlæg
Del på andre sites

katherina har fået et barn med peter, har i set det? en alexzander - festlig stavemåde. hun ser da stadig ikke barn nummer to, gør hun?

 

Ja, han er vel knap to mdr nu?

 

Og såvidt jeg ved ser hun ikke Micas. Sidst jeg hørte noget, boede han stadig på fyn med sin far og hvis nok også i tæt kontakt med farmor og farfar.

Tror nu nok det var det bedste, selv da hun var gravid gad hun ham jo ikke, og var drønulykkelig da hun fik afslag på den sene abort :S

 

Og Peter Peter Peter altså.. han er bare VILD med de unge mødre! Endnu vildere end Simon!... :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, han er vel knap to mdr nu?

 

Og såvidt jeg ved ser hun ikke Micas. Sidst jeg hørte noget, boede han stadig på fyn med sin far og hvis nok også i tæt kontakt med farmor og farfar.

Tror nu nok det var det bedste, selv da hun var gravid gad hun ham jo ikke, og var drønulykkelig da hun fik afslag på den sene abort :S

 

Og Peter Peter Peter altså.. han er bare VILD med de unge mødre! Endnu vildere end Simon!... :roll:

 

ja nogle af dem gør mig sgu lidt træt i betrækket. katherina er en af dem. peter er bare ... peter. herlig type. og det var simpelthen bare tragisk fra ende til anden med ham micas, tal om et uønsket barn. jeg håber, at han har en god familie i sin far og den side.

Link til indlæg
Del på andre sites

er de sammen igen eller er hun alene med begge drenge? For de gik da fra hinanden under graviditeten :hmm:

 

pas. jeg troede, at de var sammen, men jeg er da ikke helt sikker. læste i se og hør hos kiropraktoren, at peter havde skrevet begejstret om fødslen af sin søn på facebook, men derfor behøver de selvfølgelig ikke være sammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja nogle af dem gør mig sgu lidt træt i betrækket. katherina er en af dem. peter er bare ... peter. herlig type. og det var simpelthen bare tragisk fra ende til anden med ham micas, tal om et uønsket barn. jeg håber, at han har en god familie i sin far og den side.

 

Katherina gør også mig meget meget træt!

 

Hun er en af dem som ikke evner at være mor. Man kan ikke pege helt direkte og sige "DET DER er fejlen" for det er et stort sammensurium af rod, men nøj hvor får jeg lange patter af hende!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er BG? :genert:

 

Og så er jeg ret sikker på, at Peter og Kath er sammen igen. De er desuden flyttet til Farum (mener jeg det var), for noget tid siden, hvis ikke i ved det. Kan ikke huske om det var i samme boligbyggeri, som.. Åh, hvad var det nu de hed, det der unge par der fik fjernet deres barn, ved fødslen?

 

BG = Babygalleri.

 

Og det er nok også i Midtpunktet ligesom Dea Louise og Rasmus.

Midtpunktet er ret nemt at komme ind i, og de store lejligheder (4 værelser og op) er der ingen ventetid på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er BG? :genert:

 

Og så er jeg ret sikker på, at Peter og Kath er sammen igen. De er desuden flyttet til Farum (mener jeg det var), for noget tid siden, hvis ikke i ved det. Kan ikke huske om det var i samme boligbyggeri, som.. Åh, hvad var det nu de hed, det der unge par der fik fjernet deres barn, ved fødslen?

 

Jeg ser dem jævnligt på Bytorvet i Farum og de går altid sammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...