Hop til indhold

DUM


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Synes det er tosset vi skal høre om alt det mellem Camilla og Christian, synes virkelig hun bliver mere og mere irriterende.....øv altså.

 

Enig, Line ser frisk ud.

 

ja jeg synes godt nok også hun malker situationen, selv hvis det altsammen passer, hvorfor skal det så udbasuneres for hele danmark ikke bare i 1 afsnit men nu hvad 3-4 stykker. Stakkels børn at deres kammeraters forældre sidder og følger med i det :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig.

 

Jeg tvivler ikke på at hun vil hendes børn det bedste, men jeg kan tvivle på om hun kan opfylde deres behov på ret vis.

 

Nemlig.

 

Det ses jo tydeligt, da hun impulsivt opgav dem go flyttede ind til en ny fyr, som ikke rigtig var forberedt på det.

og nu står hun og er hjemløs, og er derfor havnet på et krisecenter. Uden at have set sin søn i 5 mdr?

Samværsforælderen kan altid søge om at få fastsat samvær, og har altid ret til det, medmindre der er særlige omstændigheder, så hvad han skriver er helt korrekt.

Man KAN ikke holde et barn væk fra en forælder, for sådan er loven slet ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella
ja jeg ved da ikke hvad pokker hun tænkte på under graviditeten, men hun er da pludselig rigtig pæn

 

Det var sikkert hormonerne der gjorde hendes selvindsigt svækket :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

Jeg har lige købt ude og hjemme i dag og læste det med glennie. Helt ærlig så tror jeg Glennie har alvorlig mangel på overskud, måske en depression. Men hun har dog overskud til at flytte sig selv væk fra en dårlig situation og det er da godt. Mange ville måske været blevet i det voldlige forhold pga mangel på overskud eller et håb om at det nok skulle gå. At hun er på krisecenter ville jeg ikke dømme hende på.

 

Jeg tror hun er en ung kvinde der har et rigtig svært liv og måske mangler nogle til at holde hende i hånden og få styr på det omkring hendes børn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

Det med Camille og Christian er virkelig virkelig trættende at høre på. De er ikke de eneste i dk der har problemer i forhold og ægteskab og omkring børn og det blive ikke bedre af at det kommer ud på landsdækkende tv.

De har begge to et voldsomt temprement og det ender sjælden godt. Men at gøre så stor en sag ud af det, er det ikke lige i overkanten ?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Hvor er det forfærdeligt, hvis det ikke er hende, der har rusket Benjamin...

Ja helt sikkert. Men jeg læste en anden artikel (kan selvfølgeligt ikke finde den nu :roll: ), hvor hun insisterer på at hun er uskyldig og lister op hvem der kunne have rusket ham. At en 4 måneder gammel dreng er blevet efterladt alene med SÅ mange forskellige mennesker er mig fuldstændigt ubegribeligt, og jeg tror hende i øvrigt ikke over en dørtærskel :vedikke:

 

Men det ér da synd, at det er gået ud over børnene. Ingen tvivl om det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min veninde fortalte at hun havde set et klip hvor Stine fortæller.

 

Hun siger at hun ikke forstår hvorfor Benno aldrig blev mistænkt. At han var alene hjemme med Benjamin, da han ringer efter hende og fortæller at Benjamin er bevidstløs. hun kommer hjem og de ringer efter en ambulance.

 

At han har været passet (for) meget forklares nok ved at hun jo havde en fødselsdepression. Det har hun vist aldrig benægtet, men hun ville ikke tage imod hjælp for det.

 

Men nu er Benjamin vist kraftigt hjerneskadet. spørgsmålet er HVOR meget rysten der skal til før det sker?

 

Jeg er i total vildrede i hvert fald. Jeg aner ikke hvem man skal tro på. Om stine eller Benno rystede ham, eller hvad der dog er sket med den stakkels dreng.

Men jeg skal i hvert fald se programmet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto

Jeg skal i hvert fald også se programmet! Har ikke fulgt meget med i sagen efterfølgende, men har bare så svært ved at tro på at hverken Benno eller Stine skulle have gjort noget - synes de virkede så fornuftige, af det jeg har set til dem i DUM. Men igen, det er så også det eneste jeg har set omkring dem og sagen - har ikke fulgt med i det efterfølgende. Men uanset hvad, hvis Stine er uskyldig, så er det fandme synd for hende - og ikke mindste børnene - at de har mistet hinanden, det må være ganske forfærdeligt. :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Fuck hvor er det altså tragisk det hele, stakkels familie... Jeg er ret overbevist om at hun er uskyldig, hvilket hun jo så også er fundet... Totalt mareridt det der er sket, og synes godt nok det har trukket i langdrag...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...