Hop til indhold

DUM


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

Gæst Findus

Jo hun blev frikendt pga manglende beviser mod hende, ergo er man vel også fundet uskyldig...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jo hun blev frikendt pga manglende beviser mod hende, ergo er man vel også fundet uskyldig...

 

njah teknisk set kan man vel kun blive frikendt hvis det har været i retten, de har frafaldet sigtelsen pga manglende beviser. Jeg ved godt det er ordkløveri :genert: men imø er der er en ret væsentlig forskel. De siger jo netop ikke at de ved det ikke var stine, de siger bare at de ikke kan bevise at det var hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg tror ikke på at hun har gjort det.

 

Der må jo ha været vidner der har kunne fortælle at Stine ikke var hjemme da det skete ( Igår blev der sagt at hun var til fest, da kæresten ringer til hende omkring benjamin).

 

Jeg ved godt at der sagtens kan ha' været sket noget tidligere osv. osv.

 

Men jeg tror simpelthen ikke på at hun har gjort det.

 

Hvorfor ikke lade hende få børnene tilbage, evt. på et hjem hvor hun kan blive iagtaget sammen med dem over en længere periode...

 

Hvis hun ikke får muligheden for at få dem tilbage, vil hun aldrig kunne bevise at hun er en god mor for sine børn.

 

Ej, jeg synes det hele virker så underligt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Men retsplejenævnet mener at Benjamin blev rystet i april, og det var årsag til alle de senere episoder og blødninger i maj. Derfor er det jo ikke relevant at Benno var der da han fik det dårligt, men spørgsmålet er hvem der rystede det barn, som dengang var 3 mdr gammel?

 

Jeg tror at det er Benno eller Stine, men hvem af dem, aner jeg ikke.

 

Et barn rystes jo ikke for sjov, men i afmagt. Fordi noget er galt, og barnet ikke kan trøstes.

jeg har virkelig svært ved at forestille mig at det ikke skulle være en forælder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men retsplejenævnet mener at Benjamin blev rystet i april, og det var årsag til alle de senere episoder og blødninger i maj. Derfor er det jo ikke relevant at Benno var der da han fik det dårligt, men spørgsmålet er hvem der rystede det barn, som dengang var 3 mdr gammel?

 

Jeg tror at det er Benno eller Stine, men hvem af dem, aner jeg ikke.

 

Et barn rystes jo ikke for sjov, men i afmagt. Fordi noget er galt, og barnet ikke kan trøstes.

jeg har virkelig svært ved at forestille mig at det ikke skulle være en forælder.

 

nej og jeg kan faktisk godt forstå at benno holder lav profil. Altså det program viste jo tydeligt at de mener stine er uskyldig, selvom de ikke sagde noget så lå det da i luften at det er benno der er den skyldige.

Link til indlæg
Del på andre sites

nej og jeg kan faktisk godt forstå at benno holder lav profil. Altså det program viste jo tydeligt at de mener stine er uskyldig, selvom de ikke sagde noget så lå det da i luften at det er benno der er den skyldige.

 

Jeg ville helt sikkert også holde lav profil!..

 

Som seer synes jeg det kunne være interessant at høre Bennos side, men var jeg ham, holdt jeg også lav profil.

 

Ja, jeg er ikke klogere, og aner ikke hvem der peges på. Stine er ikke frifundet, mend Benjamin bor jo heller ikke hos Benno?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Men retsplejenævnet mener at Benjamin blev rystet i april, og det var årsag til alle de senere episoder og blødninger i maj. Derfor er det jo ikke relevant at Benno var der da han fik det dårligt, men spørgsmålet er hvem der rystede det barn, som dengang var 3 mdr gammel?

 

Jeg tror at det er Benno eller Stine, men hvem af dem, aner jeg ikke.

 

Et barn rystes jo ikke for sjov, men i afmagt. Fordi noget er galt, og barnet ikke kan trøstes.

jeg har virkelig svært ved at forestille mig at det ikke skulle være en forælder.

 

 

Ok, havde forstået det som om at det hele startede der, men det var så allerede i april at de mener han var blevet udsat for vold.

 

Det er sku ikke nogen let sag.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg havde egentlig troet at drengen var i plejefamilie fordi han var for skadet til at benno kunne passe ham. men det lød jo netop ikke til at han havde nogle nævneværdige mén. Jeg kan godt se at man skal beskytte den lille dreng, men der er mindst én helt uskyldig forælder her, der har mistet sit barn :(

 

Ja, der sagde til sidst at han ikke havde nogle skader som følge af det. Jeg troede også at han var dybt skadet, men det var helt forkert.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så det også.. og min opfattelse var at retsplejenævnet til slut kommer frem til at han måske ikke er blevet rystet overhovedet, men at blødningerne kan have en anden årsag?

 

Politiet må så løslade hende, fordi hvis barnet ikke er rystet, kan de ikke tilbageholde hende?

 

Men at nogen mister sine børn så længe at de ikke ved hvem der deres mor og far, på en uholdbar sag, er mig en gåde?

 

Forældrene er stemplet for livet - også selvom de MÅSKE aldrig har gjort deres børn noget?

 

og børnene - især Isabella - er skadet forevigt? men det er jo min holdning..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er forfærdeligt... Helt forfærdeligt.. Jeg har altid set hende som værende en god og ansvarlig mor... Det eneste der kunne give en snert af mistanke er at hun har haft den fødselsdepression, og måske i afmagt har rusket ham... Men en ting er helt sikkert... At holde børn fra deres mor i så lang tid, på så spinkelt et grundlag synes jeg er dybt forfærdeligt!

 

Selvfølgelig skal man have børnenes ve og vel som første priotet, men det må da også betyde at man tage deres forhold til forældrene som en priotet? Jeg synes så også det er dybt forkert hvad Isabella er blevet fortalt(At hendes mor har forladt hende), og at plejemoren ikke har sørget for at Isabella ved hvem der er hendes mor! Min lillebror kender ikke sin far men har da et billede ståene af ham, og han ved hvem det er, mere kræver det jo ikke, og det synes jeg altså at, uanset hvad forældrene har gjort, at barnet har RET til at vide!

 

Det er bare en tragisk sag netop fordi man ikke kan vide hvad der er sket, og derfor kan jeg som sådan også forstå hvorfor de vælger at sige hun ikke må få børnene hjem, men hvad med at tilbyde et opholdssted hvor hun kan blive lidt overvåget? Børnene er trods alt så store nu at det er svært at "ruske dem" så meget at de tager skade, og jo vist kan hun så måske gøre noget andet skadeligt, men ja.... Hvis hun har gjort det, så har det været gjort i afmagt og fordi hun har haft den fødselsdepression, og det ville måske være en minimal risiko at det skulle ske igen?

 

Ej jeg ved det ikke... Årh hvor er det hele bare tragisk, og hun er bare den sidste jeg ville have mistænkt for sådan noget... Men et eller andet sted må jeg indrømme jeg også bare sidder og får det vildt dårligt... Med tanken om at det at ruske en baby kan skade så meget, og det at ruske en baby jo faktisk er noget som er så let at gøre.. Altså jeg kan da huske min pædagog tage mig i armen og "ruske" da jeg var 5-6-7 år gammel, det er jo en naturlig ting at gøre i frustration, og ikke noget der bliver gjort for at "skade" (hvor f.eks. at putte en pude foran deres hovede og kvæle dem i mine øjne er unaturligt, men det sker jo faktisk lige så ofte!)..

 

Ej jeg ved ikke hvad jeg mener... Men uanset hvad skal der gribes ind så børnene kender deres mor og far!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

NU har jeg så meget forsinket fået set udsendelsen med Stine-sagen (dejligt at man lige kan optage det, og se det senere)...

 

Godt nok var der noget med, at hun havde en fødselsdepression, men jeg synes hun virker alt, alt for fornuftig og samarbejdende til at have gjort det.

 

Isabella lader jo til at have været velfungerende lige indtil alt det her sker, så noget har hun da bestemt gjort rigtigt...

Kan ikke lade være med at tænke på, hvor lidt Benno tænker når han som det første ringer til Stine når knægten har kramper, vender det hvide ud af øjnene og ikke trækker vejret....øhhhh, hvad med det der 112 fjols!!!:stupid: Kunne umiddelbart bedre se at han havde gjort det, men aner det ikke...

 

Udsendelsen er jo ikke ligefrem objektiv som jeg ser den....

 

Puha, men stakkels børn og stakkels Stine hvis hun ikke har gjort det...:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

Ja vi er så stadig nogen der omgås de kendte her. Da jeg sad i Grenå og spiste en sandwich i torsdag kom jeg til at sidde lige ved siden af en ung mor og et barn og hovsa, det var da Lianna og hende søn Simon og for det ikke skal være løgn, da jeg om fredagen skulle ned til toget, havde jeg virkelig meget bagage og tabte min kanin i hans transportboks, og hvem kommer så lige og samler ham op og hjælper mig ned til toget ? Det gør hende Pia, som er Liannas mor, sørme.

 

Min mor hun troede ikke på mig, men det er altså rigtig nok.

 

Men det er nu lang tid siden de var med i de unge mødre, det er vel 4-5 år siden efterhånden

 

Næ kom lige til at finde det her link http://roendeportalen.dk/01-enkeltnyhed2.php?id=8809 det er jo helt tilbage i 2005. Som tiden dog går, men hun ligner faktisk sig selv, kunne kende hende med det samme, ligesom hendes mor

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...