Hop til indhold

DUM


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

Altså, jeg havde selvfølgelig ikke ringen oppe, da det var i de 7 dages pause. Men p-ring er jo ligesom p-piller. 21 dage med, 7 dage uden, og så skulle man stadig være dækket i de 7 dage.

Og det var oven i købet en "sikker periode".. så jeg vil da mene at jeg har brugt det korrekt?

 

Tja.. Kender flere der er blevet gravide under den såkaldte sikre periode og under menstruationen?

 

Og forhindrer p-ring ægløsning som p-piller gør?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tja.. Kender flere der er blevet gravide under den såkaldte sikre periode og under menstruationen?

 

Og forhindrer p-ring ægløsning som p-piller gør?

 

Ja, p-ring fungerer nøjagtig som p-piller. og ikke alle p-piller forhindrer ægløsning, nogle forhindrer blot ægget i at sætte sig fast. Jeg har altid kunne mærke min ÆL, på trods af hormonel prævention fra jeg var 16.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, p-ring fungerer nøjagtig som p-piller. og ikke alle p-piller forhindrer ægløsning, nogle forhindrer blot ægget i at sætte sig fast. Jeg har altid kunne mærke min ÆL, på trods af hormonel prævention fra jeg var 16.

 

Er det ikke kun minipiller der forhindrer at ægget sætter sig fast?

 

Jeg har prøvet begge dele og er en spade til det med piller så det var ikke en succes!

 

Dog var p-piller dog samtidig med t jeg var steriliseret pga kraftige blødninger, men så blødte jeg også kun i de tre uger jeg tog pillerne og ikke i den uge jeg ikke gjorde, også når jeg tog dobbelt og tribbel dosis!

 

Hmprff!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så I vil begge sværge at der absolut ikke er knaldet uden beskyttelse samt at beskyttelsen er anvendt korrekt?

 

Jeg har selv tabt en spiral, men det tæller jo så ikke rigtigt, for den var der jo ligesom ikke længere?

 

Og skyder også skylden på franske kondomer, men det har sku nok måske været et stop i Roskilde knald eller noget?

 

Og jo.. Man bør ikke have problemer med at få lov når man er over 25 ?

 

Jeg søgte inden jeg var 25 og skulle så til psykolog og forklare hvorfor jeg ville steriliseres (3 børn)...

 

Og nej.. Betalte ikke selv for refertilisering...

 

Jeg er ikke så dum, at jeg tror, det virker at "stå af i Roskilde". Man kan også blive gravid af det sekret, der udskilles i starten af ophidselsen fra mandens side. (sorry til dem, der tror, det er sikkert - men så skal man have seksualundervisningen forfra med en kompetent lærer)

 

Åh hvilket minder mig om, at en studiekammerat på 17 år fuldt og fast troede på sin kæreste, når han sagde, at det våde, der kom fra hende efter sex, var noget HUN lavede :stupid:

 

Men til det adspurgte. Ja, vi brugte kondom hver eneste gang uden undtagelse. Ingen af dem var gået i stykker efter hvad vi ved. Vi havde dem ikke hængende på en snor i flere mdr for at tjekke, da jeg så opdagede, jeg var gravid.

 

 

Altså, jeg havde selvfølgelig ikke ringen oppe, da det var i de 7 dages pause. Men p-ring er jo ligesom p-piller. 21 dage med, 7 dage uden, og så skulle man stadig være dækket i de 7 dage.

Og det var oven i købet en "sikker periode".. så jeg vil da mene at jeg har brugt det korrekt?

 

Der er ikke noget, der hedder sikker periode...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke så dum, at jeg tror, det virker at "stå af i Roskilde". Man kan også blive gravid af det sekret, der udskilles i starten af ophidselsen fra mandens side. (sorry til dem, der tror, det er sikkert - men så skal man have seksualundervisningen forfra med en kompetent lærer)

 

Åh hvilket minder mig om, at en studiekammerat på 17 år fuldt og fast troede på sin kæreste, når han sagde, at det våde, der kom fra hende efter sex, var noget HUN lavede :stupid:

 

Men til det adspurgte. Ja, vi brugte kondom hver eneste gang uden undtagelse. Ingen af dem var gået i stykker efter hvad vi ved. Vi havde dem ikke hængende på en snor i flere mdr for at tjekke, da jeg så opdagede, jeg var gravid.

 

 

 

 

Der er ikke noget, der hedder sikker periode...

 

Nej, det er jeg godt klar over, det er jo derfor det er sat i anførselstegn ;)

Sikre perioder findes ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Same shit here.

 

 

 

Og den regel dur jo i øvrigt slet ikke, hvis der er tale om lidt tunge mennesker, som har svært ved at huske at beskytte sig. hvis man dybest set ikke ønsker flere børn, og godt selv kan se at man ikke kan overskue at beskytte sig ordentligt, virker det jo helt gakket at man ikke kan få lov at blive steriliseret.

 

Men det er meget meget svært at blive steriliseret. Loven siger blot at man skal være over 25 år, men så enkelt er det desværre ikke.

Læste engang en klage om en 25 årig med downs der ikke kunne få lov at blive fixet...:shock: Det er jo bare helt hul i hovedet, når sådan noget sker...:stupid:

 

Overvejer stærkt om det ikke bare er nemmere at smutte forbi en privatklinik så, så må man jo ligge de penge det kræver, men på den anden side det er jo ikke samfundets problem at jeg vil fixes...:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der ved om det er for det bøssepar eller om det er en keeper?

Det ved jeg ikke noget om endnu - men ser snigpremieren på næste uges afsnit lige om lidt, måske det giver info om det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Heller ikke hvis det er et befrugtet æg der bliver sat op i en rugekrop??

 

Nope. Der "findes ikke" rugemødre i DK.

man må ikke befrugte en rugemor på dansk jord (hun skal til udlandet), og HUN er mor til barnet og har forældremyndigheden. Hun kan angive en far, som så deler forældremyndigheden med hende. Typisk vil man så kort efter fødslen vælge at mandens partner (som oftest er en kvinde, men her er en mand og så kender jeg ikke reglerne) adopterer barnet, som så ikke længere er kvindens.

 

Men barnet er kvindens. og så er det ligegyldigt om ægget og sæden kommer fra et andet par. Hende der er gravid er mor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nope. Der "findes ikke" rugemødre i DK.

man må ikke befrugte en rugemor på dansk jord (hun skal til udlandet), og HUN er mor til barnet og har forældremyndigheden. Hun kan angive en far, som så deler forældremyndigheden med hende. Typisk vil man så kort efter fødslen vælge at mandens partner (som oftest er en kvinde, men her er en mand og så kender jeg ikke reglerne) adopterer barnet, som så ikke længere er kvindens.

 

Men barnet er kvindens. og så er det ligegyldigt om ægget og sæden kommer fra et andet par. Hende der er gravid er mor.

Nå for den.. Ja så er det ligegodt smartere at smutte til udlandet og ordne det der, så får kvinden der ligger krop til også nogle skillinger ud af besværet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå for den.. Ja så er det ligegodt smartere at smutte til udlandet og ordne det der, så får kvinden der ligger krop til også nogle skillinger ud af besværet...

 

Så skal kvinden være udlænding, og gennemføre graviditeten der. og barnet skal have falske registreringspapirer, så det står som født af den kvinde der skal opfostre barnet. Man må ikke føre rugebørn ind i DK.

 

De fleste tager til Indien og får kvinden befrugtet.

Omkring fødselstidspunktet tager de så igen til Indien, og manden slår så et smut forbi den danske ambassede hvor han nævner at hans kone er gravid, og at de har været forbi en indisk læge som mistænker at hun kan gå i fødsel før tid.

Så fødes barnet, og de tager forbi ambasseden og fortæller at nu HAR hun altså født (og de har selvfølgelig betalt en læge til at lave alt papirarbejdet), og hvis ambassaden tror på det, udstedes et dansk pas. Tror de ikke på den, bliver barnet i Indien.

Man skal helst lave det som hedder en delvis rugemor, hvor ægget tilhører den danske kvinde. Er det en fuld rugemor, tilhører ægget den indiske kvinde, og man får så et problem i forhold til barnets udseende og etnicitet..

 

og så er der problematikken i forhold til at alt hvad man foretager sig er ulovligt og kvinderne er desperate. Så priserne kan nemt pludselig stige...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...