Hop til indhold

Gal og ulykkelig


Ulla H
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Deeejlig læsning!

 

Godt han kom hjem igen :klap:

 

Så håber jeg du får mere held med den næste familie!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 118
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guffy og Laura opdate.

 

Laura har det rimeligt fint og kan da selv komme i seng og sofa uden hjælp.Nu må jeg til Dr dyr og betale, de kunne ikke finde ud af at udskrive regningen igår.Og på apotek efter penicillin, metacam og øredråber.

Guffy er her til morgen sit gamle jeg, fjollede rundt i haven med Freddy fra vi stod op.

Og jeg har sove som en sten inat.

Jeg ville nok ikke kunne opbygge sådan en stædighed uden hjælp. Da min usikkerhed kom, var jeg handlingslammet. Begyndte at ryge vildt igen og fik lidt rigelig rødvin.

Men da min veninde Kristina ,kennel Cockerright (ved Spilop kender hende)også kom ind over ,., så stod hende og manden klar.

Han skal bare hjem og så må der findes et andet hjem til ham. Da vi så i forgårs talte med naboen derude, så var vi 100 % sikre.Det er ikke et hundehjem med impati.

Kristina er fra Polen og har et fantastisk temperament,så indimellem var jeg nervøs for, de 2 kvinder skulle smække ud efter hinanden.Kristinas mand var ikke med inde.

Nå nu har denne køber så en del foder, hvalpepakker osv til næste hund, desværre.

Og jeg havde faktisk kontanter med , så jeg kunne overbyde hende med større tilbagebetaling, end hun havde selv betalt.

Sikke dog nogle frygtelige dag.

Jeg har været utryg hurtig efter hun hentede ham, for dagen efter på gåtur stak Snoopy og Nana af og tog en kæmpe rendetur på en forbudt mark, og tillige fes de over landevejen på den næste mark. Det er aldrig sket før. Jeg havde heldigvis min nabo med og de blev så fløjtet tilbage. Dårlig kontakt og lederskab, når sådan ting sker.

Sikke nogle groimme dage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har da godt nok også lige haft et par ting, at bekymre dig om her i de sidste par dage, så intet, at sige til, at du har været lidt ved siden af dig selv.

Det må så være det dine hunde har kunnet mærke og har udnyttet til en lille strejfetur på egen hånd. Men det betyder jo ikke, at du er en dårlig leder,Ulla .

Men godt, at alt løste sig til det bedste.

Godt, at det går fremad med Laura og fortsat god bedring til hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

ÅH, hvor er jeg glad! :yeah:

GODT, Guffy kom hjem og Laura er ok. Var ikke på i går aftes, så har først set det her nu. Sikke nogle forfærdelige dage, føler virkelig med dig, Ulla. :ae:

Men nu er det hele godt igen, og så må I jo bare se hvalpekøberne bedre efter i sømmene fremover. Der er nogle opdrættere, der tager på hjemmebesøg hos folk inden de godkender dem til at få en hvalp, det kunne I måske begynde på?

Mange, mange knus til dig, hundene og din familie. Bare så dejligt at Guffy blev reddet. :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia

Sikke dog en gyser, har fulgt med på sidelinjen og synes det er vildt forfærdeligt, når den slags mennesker har hund... Jeg synes det er FEDT og SEJT at du gik hele vejen og fik ham hjem :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har stadig en hård dag,. først dyrlægeklinikken der igår ikke kunne udskrive regninger, så nu er de betalt. Så skulle jeg lige give besked til min familiejurist, der vedledte mig i , hvornår jeg kunne anholdes. Så ringede min advokat som jeg ikke kunne få forbindelse med igår. ØVSA, han lå på et sygehusd med lungekræft, det dejlige menneske. hvis jeg var mindst 10 år yngre var han den ideelle mand for mig. Eller holder bareså meget af ham.

Så ringede veninder, og så en ven til køberen, der forklarede mig om hvor god en hundeejer hun var.At hun truede med en injuriesag?? og eller svar han sød at tale med. Hendes eller mandens firma var erklæret konkurs i weeeknden og i sø og handelsretten mandag.Så som hun sagde i går, uden jeg vidste dette, var jeg ikke i ste prioritet at ringe til. Forstod ligesom at de ikke levede sammen mere.

Jeg måtte forklare at jeg forstod hendes frustration over vort kommanderaid, men når man har en aftale om kontakt, så send i det mindste en mail.At alt går godt og jeg kontakter dig. Ja vi talte rigtig længe og jeg tror, han forstod os begge.Han ville gerne hente de ting også stambog og vi kunne hente det på hans adresse.

Har være tpå apoteket og vil spise morgenmad/frokost og sove med alle vufferne. Udetur blir nok først i morgen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har stadig en hård dag,. først dyrlægeklinikken der igår ikke kunne udskrive regninger, så nu er de betalt. Så skulle jeg lige give besked til min familiejurist, der vedledte mig i , hvornår jeg kunne anholdes. Så ringede min advokat som jeg ikke kunne få forbindelse med igår. ØVSA, han lå på et sygehusd med lungekræft, det dejlige menneske. hvis jeg var mindst 10 år yngre var han den ideelle mand for mig. Eller holder bareså meget af ham.

Så ringede veninder, og så en ven til køberen, der forklarede mig om hvor god en hundeejer hun var.At hun truede med en injuriesag?? og eller svar han sød at tale med. Hendes eller mandens firma var erklæret konkurs i weeeknden og i sø og handelsretten mandag.Så som hun sagde i går, uden jeg vidste dette, var jeg ikke i ste prioritet at ringe til. Forstod ligesom at de ikke levede sammen mere.

Jeg måtte forklare at jeg forstod hendes frustration over vort kommanderaid, men når man har en aftale om kontakt, så send i det mindste en mail.At alt går godt og jeg kontakter dig. Ja vi talte rigtig længe og jeg tror, han forstod os begge.Han ville gerne hente de ting også stambog og vi kunne hente det på hans adresse.

Har være tpå apoteket og vil spise morgenmad/frokost og sove med alle vufferne. Udetur blir nok først i morgen.

 

Øv, hvor trist med din ven :ae:

Hvis hun var sådan en god hundeejer, som han påstod, hvorfor havde hun så formidlet 2 hunde videre siden August ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Laura her det OK, lidt stille dog, men fuld ud så madelskende som altid. Kommer jo kun i haven for at gøre sig ren. Hun bevæger sin fint kan hoppe i seng og sofa, så metacammen virker nok godt. Hun får så også penicillin.

Og Guffy er som altid, mærker ikke, at han har været væk herfra.

Idag er det fejret med oksefilet , den gamle gemte fra naboens fryser. Så skær lige 800 grams stykke ud og optøede. Ikke meget efter optøning til hver af 7 hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...