Hop til indhold

Fransk buller og den far.


Gæst 1stkholm
 Share

Recommended Posts

Gæst 1stkholm

Jeg faldt over dette forum og har læst lidt herinde, så nu ville jeg da lige oprette en bruger.

 

Men jeg er en gut på 18 år fra en forstad til Odense, og jeg hedder Casper. Til hverdag går jeg på HTX 3.G og vil til at læse medicin eller til pharmaceut på uni, efter sommerferien. I min fritid arbejder jeg og træner bodybuilding på amatørplan og styrkeløft.

 

Jeg er den heldige ejer af en fransk bulldog tæve fra 21-9-2011. Hun fungere som familiehund med mulige planer om et kuld unger når hun engang bliver gammel nok, men intet sikkert.

 

Håber i vil tage godt imod mig :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst 1stkholm

IMAG0077.jpg

et billeder af cleo. Hun er ca. 3½ måned gammel her og, ca. en måned gammelt. lige det eneste jeg havde liggende på min computer. tager nogen billeder her i weekenden og ligger op. Hun har været lidt småsyg her i går, men har fået det bedre her i dag, så billeder kommer kun op hvis hun kommer på toppen. God weekend alle sammen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
[ATTACH=CONFIG]77268[/ATTACH]

et billeder af cleo. Hun er ca. 3½ måned gammel her og, ca. en måned gammelt. lige det eneste jeg havde liggende på min computer. tager nogen billeder her i weekenden og ligger op. Hun har været lidt småsyg her i går, men har fået det bedre her i dag, så billeder kommer kun op hvis hun kommer på toppen. God weekend alle sammen!

 

Ih hvor er hun lækker!!! Synd, hun er sløj! God bedring med hende :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...