Hop til indhold

Rallycamp 2012


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Dét ved jeg ikke noget om.

 

Men jeg ved at tilmeldingen via hjemmesiden åbenbart ikke fungerer endnu, og at der arbejdes på det så det skulle blive klar i løbet af weekenden. :)

Jeg ved det sådan set også kun fordi de har skrevet det her i tråden;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chili Con Caia
Kom med, kom med!! :-D Vil SÅ gerne møde Caia - og dig!

 

Ilm :-) Det kunne være mægtig hyggeligt.

 

Altså hvis hun kan ligge i bur (har et stort dobbeltbur, med skillerum, i bilen ;-)), så kan I sagtens få kørelejlighed ;-)

 

Jamen vi vil rigtig gerne have kørelejlighed! Caia kan sagtens finde ud af at køre i bil+ være i bur, det er hun vant til fra vores egen bil. Jeg må lige se om der fortsat er plads :-) Og hvis kørekortet så er kommet i hus til den tid, kan vi selv køre hvis det endelig er... Og 1000 tak for tilbudet. Det er vældig sødt af dig.

 

Men har tænkt over det der telt noget... Vi har godt nok prøvet at ligge i telt med hende fra i sommers, og der gik det fint... men hvad så når der skal spises osv. Jeg tør ikke lade hende være alene i teltet, for 1,2,3 så har hun da brudt ud af det... :-) Men det kan så være at ligge i bilen imens er en mulighed.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ilm :-) Det kunne være mægtig hyggeligt.

 

 

 

Jamen vi vil rigtig gerne have kørelejlighed! Caia kan sagtens finde ud af at køre i bil+ være i bur, det er hun vant til fra vores egen bil. Jeg må lige se om der fortsat er plads :-) Og hvis kørekortet så er kommet i hus til den tid, kan vi selv køre hvis det endelig er... Og 1000 tak for tilbudet. Det er vældig sødt af dig.

 

Men har tænkt over det der telt noget... Vi har godt nok prøvet at ligge i telt med hende fra i sommers, og der gik det fint... men hvad så når der skal spises osv. Jeg tør ikke lade hende være alene i teltet, for 1,2,3 så har hun da brudt ud af det... :-) Men det kan så være at ligge i bilen imens er en mulighed.

 

Ja ja, hun kan sagtens ligge i buret undervejs på dagen også ;-) det er ikke noget problem, bilen holder der jo alligevel ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ja ja, hun kan sagtens ligge i buret undervejs på dagen også ;-) det er ikke noget problem, bilen holder der jo alligevel ;-)

 

Perfekt! Det ville være alletiders i hvert fald :-) Super, jeg mener at det allerede er sådan at man skal være der om fredagen? Har du tænkt dig at komme fredag eller når det starter "rigtigt" om lørdagen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...