Hop til indhold

Paradise Hotel..


Shii
 Share

Recommended Posts

argh, gik glip af det i går pg.a. restaurantbesøg og i dag pga champions league. nu skal jeg altså ind i kampen!

 

Jeg kan ikke engang forklare det. Men mental breakdown er nok nogenlunde passende - det bliver vist genudsendt i morgen omkring kl. 16.

 

Anders så også bold, vi optog det, så smart.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 141
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Som en frygtede var at efter frederik havde fået muskler ville han være mere hård en sjov, og det synes ejg nu desværre stemmer ldit det slet ikke den sjove fyr jeg husker, men kan selvfølgelig være deres måde at klippe afsnittene sammen på...

 

jeanette og Julian som jeg elskede i deres sesson de passer slet ikke ind er så bange for folk bliver lede overfor især julian fordi han er de andre emget underlegen....

 

Drago er seriøst psyko han har da ingen respekt for folk!!! Virkelig en spøjs personlighed ...

 

ja julians eks fik da vidst lige et flip der hysterisk, det må vel bunde i jalousi hun skal nok komme med nogle mindre pæne udtalelser til kameraet er jeg sikker på...

Link til indlæg
Del på andre sites

Som en frygtede var at efter frederik havde fået muskler ville han være mere hård en sjov, og det synes ejg nu desværre stemmer ldit det slet ikke den sjove fyr jeg husker, men kan selvfølgelig være deres måde at klippe afsnittene sammen på...

 

jeanette og Julian som jeg elskede i deres sesson de passer slet ikke ind er så bange for folk bliver lede overfor især julian fordi han er de andre emget underlegen....

 

Drago er seriøst psyko han har da ingen respekt for folk!!! Virkelig en spøjs personlighed ...

 

ja julians eks fik da vidst lige et flip der hysterisk, det må vel bunde i jalousi hun skal nok komme med nogle mindre pæne udtalelser til kameraet er jeg sikker på...

Enig i det hele! :-D Dracos begrundelse for at stille sig ved ham der draghan fyren var da også helt fjollet... Hehe... "Jeg stiller mig her, fordi Frederik står derover..." Hmmmm ja? velkommen til 5a :stupid::lol: Og så det oppe i baren bagefter, hvor Frederik liige skal spille med musklerne... Arj men altså... :roll: Sådan en hulemand...

 

Og ja, Stinnas sammenbrud er ret voldsomt i betragtning af "forbrydelsen..." Selvfølgelig er det træls at man bliver bedt om at finde et andet sted at sove, men så er det vel heller ikke værre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Og ja, Stinnas sammenbrud er ret voldsomt i betragtning af "forbrydelsen..." Selvfølgelig er det træls at man bliver bedt om at finde et andet sted at sove, men så er det vel heller ikke værre?

Nååå... Var det dérfor hun gik bananas? Altså, Jeanette havde bedt hende om at sove et andet sted, eller hvad? Hahah, fattede ikke hvad der skete.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg ikke kan sove, skal jeg bare slå over på pardise hotel, så sover jeg hurtig. Gab :gab: det er bare så ligegyldigt et program med ligegyldig og intetsigende indhold at det er skræmmende.

 

Ps- måske er det mig der ikke fatter meningen og indholdet

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror faktisk det kommer til at gå bedre for jeanette på pradise uden julian, med mindre turker tænker for meget med anakondaen på et tidspunkt hehe.. folk ser hende ikke som en trussel, men hun virker dog noget ung i forhold til de andre sådasn mentalt også det virkelig nogle stærke deltageren nogle af dem...

 

årg ja daghan mums og bliver da så fedt hvis nick kommer ind igen, har hørt noget med pernille kommer ind også men er godtnok spændt på hvordan de andre vil ta hende og hendes bemærkninger hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror faktisk det kommer til at gå bedre for jeanette på pradise uden julian, med mindre turker tænker for meget med anakondaen på et tidspunkt hehe.. folk ser hende ikke som en trussel, men hun virker dog noget ung i forhold til de andre sådasn mentalt også det virkelig nogle stærke deltageren nogle af dem...

 

årg ja daghan mums og bliver da så fedt hvis nick kommer ind igen, har hørt noget med pernille kommer ind også men er godtnok spændt på hvordan de andre vil ta hende og hendes bemærkninger hehe...

 

det er den anden nick, kan du huske ham? nick med diana. megetmeget sødere end daghans nick. og ja, jeanette virker pludselig i det her selskab helt utroligt ung og dum og naiv. jeg håber ærligt talt, at hun snart ryger, hun er virkelig heller ikke en særligt sød person. pernille må tilgengæld helst blive derinde for evigt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er den anden nick, kan du huske ham? nick med diana. megetmeget sødere end daghans nick. og ja, jeanette virker pludselig i det her selskab helt utroligt ung og dum og naiv. jeg håber ærligt talt, at hun snart ryger, hun er virkelig heller ikke en særligt sød person. pernille må tilgengæld helst blive derinde for evigt :mrgreen:

 

Årh ham den mørke nick årh ja han var da for lækker en sag, har en kollega som har været på date med ham, det blev dog ikke til mere end daten men han sku vidst være rigtig sød i real life også.....

 

Noget jeg bare ikke forstår det er pernille siger ja til paradise når hun nu ikke kunne holde til det sidst med hjemve savnet til datter og sådan, men håber hun er blevet stækere i psyken så hun kan klare presset og ikke mindst de andre deltagere...

 

elsker forresten ronnis grin hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

det er den anden nick, kan du huske ham? nick med diana. megetmeget sødere end daghans nick. og ja, jeanette virker pludselig i det her selskab helt utroligt ung og dum og naiv. jeg håber ærligt talt, at hun snart ryger, hun er virkelig heller ikke en særligt sød person. pernille må tilgengæld helst blive derinde for evigt :mrgreen:

 

 

112859-se-listen-de-har-haft-sex-p-paradise-hotel--.jpg

Denne Nick ikk'?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...