Hop til indhold

Hår i ørerne, jeg tør ikke....


Charlotte1970
 Share

Recommended Posts

Hiv dem ud, de kan ikke klippes, de skal hives.. Hvis ikke i selv kan lide at gøre det, så få en anden til det som ikke har noget imod det. Dyrlægen, hundefrisør eller hvis i kender en der kan gøre det, eller som i hvert fald kan vise det

 

Det skal jo gøres, konsekvensen af at lade det være er værre end at få det gjort..

 

 

Tag fat med tommelfinger og pegefinger og hiv.. Det altid lidt bøvlet de første par gange, men så finder man fidusen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden

Du kan tage fat helt nede ved roden af håret, og så dreje det mens man piller det ud. Ellers kan man få sådan en "saks" til det, den holder fat om håret, og så kan man pille det ud med den. Ser lige, om jeg kan finde et link..

Link til indlæg
Del på andre sites

De SKAL ud og der er ingen nem vej.. Andet end at få en eller anden til at gøre det...

Hvis man klipper dem er de jo stadig nede i øregangen og man hiver dem ud for at give luft derned...

Charlotte1970 - tag ind og besøg minibillen.. Hun er veltrænet..

Marie - vi kan hive dem ud når vi kommer ned til dig, og vise dig hvordan det gøres nemmest..

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan tage fat helt nede ved roden af håret, og så dreje det mens man piller det ud. Ellers kan man få sådan en "saks" til det, den holder fat om håret, og så kan man pille det ud med den. Ser lige, om jeg kan finde et link..

 

Pean tang, ja..Dem anbefaler jeg aldrig medmindre det er til nogen jeg kan vise hvordan de skal bruges..Man niver rigtig nemt hunden nede i øregangen med den

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
Pean tang, ja..Dem anbefaler jeg aldrig medmindre det er til nogen jeg kan vise hvordan de skal bruges..Man niver rigtig nemt hunden nede i øregangen med den

Det er rigtigt, ja! Det skal man passe på med. Vi fik også lang vejledning i brug af den af opdrætter.

Link til indlæg
Del på andre sites

De SKAL ud og der er ingen nem vej.. Andet end at få en eller anden til at gøre det...

Hvis man klipper dem er de jo stadig nede i øregangen og man hiver dem ud for at give luft derned...

Charlotte1970 - tag ind og besøg minibillen.. Hun er veltrænet..

Marie - vi kan hive dem ud når vi kommer ned til dig, og vise dig hvordan det gøres nemmest..

 

Tak det ville være super. Altså jeg KAN godt, men er i tvivl om hvor tit, hvor meget, osv... men det er ikke sådan rigtigt gjort siden vi har fået ham... :genert: *dukker sig for mulige flyvende slag*

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak det ville være super. Altså jeg KAN godt, men er i tvivl om hvor tit, hvor meget, osv... men det er ikke sådan rigtigt gjort siden vi har fået ham... :genert: *dukker sig for mulige flyvende slag*

Hvor tit? når der er noget den kan hives ud

Hvor meget? Alt det der kommer nede fra øregangen...

 

Jeg er jo ikke voldelige,nej nej :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er slem til at lade der gå for lang tid i mellem, men heldigvis lader halfdan aldrig til at have besvær eller kløe. jeg gør det med en pincet, det er sikkert højst ureglementeret :genert: bittesmå totter ad gangen, og så er det faktisk både nemt og overraskende u-ubehageligt. halfdan er i DEN grad en skriger, han hyler som om han skal dø, når jeg klipper hans negle. men øreplukningen reagerer han faktisk ikke på, og jeg ordner dem ellers helt i bund på en gang. tror det er lidt som at plukke øjenbryn - når man først har gjort det én gang, kan det faktisk næsten ikke mærkes efterfølgende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Muligvis... men det hjælper jo stadig ikke på, at jeg synes det er hamrende ubehageligt at gøre :???:

 

Nej, det var ikke så meget det jeg mente, det var egentlig sådan lidt fordi jeg ville trøste lidt med, at det for ham ikke er så slemt, som det er for dig.

 

Det hjalp i hvert fald mig at få af vide dengang. Kan godt høre det faldt lidt til jorden :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååhhh jeg kan bare ikk lide det :megaked: det er jo klart det ikke er særligt rart for vovse og Ace krummer sig også når jeg har taget lidt...
Han tager røven på dig..Når nu vi komemr så skal du se Natascha gøre det og Ace vil ikke krumme sig en skid sammen..

 

Jeg tror mere Ace reagerer på dine følelser end "smerte" hehe..
Præcis

 

Tør næsten ikke skrive det, men jeg plukker aldrig Duffys ørehår :genert: Hun døjer aldrig med øreproblemer... Men ja burde nok forebygge :engel:
Duffy er fra den franske linje..Sjovt nok har de ingen eller meget få hår i ørerne
Link til indlæg
Del på andre sites

Han tager røven på dig..Når nu vi komemr så skal du se Natascha gøre det og Ace vil ikke krumme sig en skid sammen..

 

Præcis

 

Duffy er fra den franske linje..Sjovt nok har de ingen eller meget få hår i ørerne

 

Hvornår regner i med at komme på besøg...? :genert:

For det er lige op over han skal have det gjort...-det var bare om jeg skulle vente, eller få det overstået selv...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...