Hop til indhold

Fra træningen i dag


noerby
 Share

Recommended Posts

Vi tog lige et smut på marken i det gode vejr og jeg lavede et søg til Cooper. Det var hårdt skulle jeg hilse at sige fra bettemanden :lol: Meeeega billedespam, så er I advaret :engel:

 

Min fine rene hund inden søg, hvor han lige fik tisset af

Hundehus001.jpg

 

Er det nu eller hva´?

Hundehus016.jpg

 

Så er jeg altså klar til at løbe:

Hundehus014.jpg

 

Jeg kan også bare tage dem direkte fra tasken, hvis det er nemmere?

Hundehus015.jpg

 

Så er vi i gang og Cooper dyret flyver :mrgreen:

Hundehus008.jpg

Hundehus012.jpg

Hundehus009.jpg

Hundehus007.jpg

Hundehus006.jpg

Hundehus005.jpg

Hundehus004.jpg

Hundehus011.jpg

 

Skarp sving :shock:

Hundehus010.jpg

 

Pyyyyy det var hårdt: Hundehus003.jpg

 

Vel hjemme i haven igen: Så luk mig da ud herfra :genert::stupid:

Hundehus002.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak alle sammen, ja han er meget ivrig, og ville virkelig ønske, jeg havde fået bedre styr på hans lydighed, så jeg kunne udnytte det noget mere, men viljen er der bestemt hos ham, han elsker det!

 

bare undskyld det med at han er "så ung" :oops::rolleyes: Det prøver jeg stadig at gøre hver gang jeg mister herredømmet over Karla i en arbejdssituation, fordi hun bare så gerne VIL, så hun kammer over.... Jeg tror dog snart ikke den holder længere, eftersom hun fylder 4 til sommer :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

bare undskyld det med at han er "så ung" :oops::rolleyes: Det prøver jeg stadig at gøre hver gang jeg mister herredømmet over Karla i en arbejdssituation, fordi hun bare så gerne VIL, så hun kammer over.... Jeg tror dog snart ikke den holder længere, eftersom hun fylder 4 til sommer :lol:

 

Det er altid godt når fremmede møder ham, så siger de altid " bare vent, når han nærmer sig 2 år, så bliver han rolig" Han bliver så 3 her i marts :genert::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...