Hop til indhold

Legetøj? hvor meget har din hund?


Kipper
 Share

Recommended Posts

Hvor meget legetøj har din/dine hund/hunde ?

 

Var igang med at sotere Bella´s og syntes måske hun har rimeligt meget :hjerte: men kan ikke stå for det :oops: Så ville lige høre om jeg er den eneste der har det på den måde :genert: Hun har ihvertfald godt over de 30 stk, og så er aktivitets legetøjet ikke regnet med :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Puuuuhhhaaa. Chinook har da også lidt:

 

Et hunter flyveegern

Et running egg

En plysabe med piv og skramlelyd

En plys slaskeko med piv

En plys skildpadde med piv og skramlelyd

En stor plys krokodille

En plys fodbold fra IKEA

En bidering fra han var baby

En foam bold

En Kong wubba Friend

En rød og en sort kong

En orange flyde kong med reb

En Nobbly Wobbly bold

En Leo

En Mike

Og hvad han så ellers har skrabt sammen af sodavandsflasker og andre småting

 

Det kunne da være være? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dexter har ingen bamser, og stort set intet reb-legetøj... Det holder nemlig kun i ganske kort tid af gangen :lol:

 

Tilgengæld har han et hav af bolde og pivedyr... I starten havde han stort set intet legetøj simpelthen fordi han ikke gad det... Det gør han egentlig heller ikke specielt meget i dag, men engang imellem synes han at hans pivedyr lige skal have en pive-tur, og han elsker at lege med sine fodbolde :lol: Men jeg bryder mig ikke om stressen ved boldlege, han bliver altid så overgearet, så det er kun sjældent vi leger det...

 

Vi har en kurv stående, hvor alt hans lege tøj er i.. Så engang imellem graver vi lidt rundt i den og finder noget vi ikke har leget med længe :lol:

 

Han kunne aldrig finde på at æde sine pivedyr og ødelægge dem... Han har mistet en fordi den blev slidt :shock: den fik en lille flænge fordi han altid trykkede på den samme måde åbenbart, så den blev simpelthen slidt... Vi har stadig gemt den, fordi det var hans absolut favourit... :( En dag har jeg lovet at jeg nok skal finde den i ny og købe den til ham :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Puuuuhhhaaa. Chinook har da også lidt:

 

Et hunter flyveegern

Et running egg

En plysabe med piv og skramlelyd

En plys slaskeko med piv

En plys skildpadde med piv og skramlelyd

En stor plys krokodille

En plys fodbold fra IKEA

En bidering fra han var baby

En foam bold

En Kong wubba Friend

En rød og en sort kong

En orange flyde kong med reb

En Nobbly Wobbly bold

En Leo

En Mike

Og hvad han så ellers har skrabt sammen af sodavandsflasker og andre småting

 

Det kunne da være være? :engel:

 

Hehe det var da også en del :lun: men de bliver bare så glade når de får noget nyt :genert: Det sidste jeg lige har købt til Bella er grisen fra maxi zoo, og så en nina ottossen pyramid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dexter har ingen bamser, og stort set intet reb-legetøj... Det holder nemlig kun i ganske kort tid af gangen :lol:

 

Tilgengæld har han et hav af bolde og pivedyr... I starten havde han stort set intet legetøj simpelthen fordi han ikke gad det... Det gør han egentlig heller ikke specielt meget i dag, men engang imellem synes han at hans pivedyr lige skal have en pive-tur, og han elsker at lege med sine fodbolde :lol: Men jeg bryder mig ikke om stressen ved boldlege, han bliver altid så overgearet, så det er kun sjældent vi leger det...

 

Vi har en kurv stående, hvor alt hans lege tøj er i.. Så engang imellem graver vi lidt rundt i den og finder noget vi ikke har leget med længe :lol:

 

Han kunne aldrig finde på at æde sine pivedyr og ødelægge dem... Han har mistet en fordi den blev slidt :shock: den fik en lille flænge fordi han altid trykkede på den samme måde åbenbart, så den blev simpelthen slidt... Vi har stadig gemt den, fordi det var hans absolut favourit... :( En dag har jeg lovet at jeg nok skal finde den i ny og købe den til ham :lol:

 

Bella har en af de der store spande, og den er fyldt med legetøj. Bella har aldrig rigtigt ødelagt særligt mange, kun nogle få. Ynglingen er en kæmpe fun bamse som hun har fået af min søster, den er næsten lige så stor som hende så hun kan næsten ikke bære den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Elvis har nok omkring 15 forskellige stykker tror jeg, men det meste er spild! En bamse eller pivdyr får han splittet af i løbet af no time :roll: Noget man kan bruge som træktøj er stort det eneste, der dur. Det nyeste legetøj han har fået, er et par af mine aflagte leggins - de er super som et langt træktov :lol: Og så var det jo billigt :mrgreen:

 

Selvom han ikke leger med sine bamser (eller hvad der er tilbage af dem - uden fyld!), har jeg dog gemt de fleste af dem, for så ligger de som fyld i hans kurv, så jeg kan gemme godbidder deri.

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvom han ikke leger med sine bamser (eller hvad der er tilbage af dem - uden fyld!), har jeg dog gemt de fleste af dem, for så ligger de som fyld i hans kurv, så jeg kan gemme godbidder deri.

 

Det var da en supet ide, de få hun har ødelagt er bare blevet smidt ud, men skal da helt klart prøve det med godbidderne næste gang hun ødelægger en :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Fønix blev hurtigt glad for legetøj og det er efterhånden smittet af på de andre, så nu er det sjovt at købe noget, før havde de et par bamser, et par konger og et par forskelligt....nu har de mængder af alt :oops:

 

Hehe syntes ofte det går sådan, at hvis den ene syntes om det gør den anden det også, men de kan ikke deles om den samme så man har et par stykker af hver :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lux har nogle reb, bolde og en meget ødelagt bamse.

 

Han ødelægger alt sit legetøj, så vi gider ikke rigtigt invistere :mrgreen:..

Men ca. 10-15 stk tror jeg. Og en helvedsmasse ben.

 

Hehe er han ikke også i teenage alderen nu :-) eller har han altid gjordt det :blink:

 

 

Fantastisk billede du har som avatar :lun: det er bare totalt cute :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Ahem ... jeg har ikke tal på tingene. Men det her billede er fra lige før jeg fik Buster i november, hvor der blev udvidet med endnu en trådnetskasse, da det i forvejen jo ikke kunne være der, og de fik også reeeet meget til jul, de to vappedyr. Jeg kan ikke rigtigt styre mig, fordi de bliver så glade for nye ting. Og fordi de nede i onde Spanien aldrig havde nogle fine ting. Jowjow, undskyldninger har vi også mange af. :genert:

 

376095_10150401192374586_565689585_8297485_1640472969_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Det kender jeg alt for godt, med masser af undskyldninger, sådan en her har hun ikke lige osv... :D

 

Jah :-D. Og mine er skønne at shoppe til, fordi de passer godt på deres ting og virkelig har glæde af dem meget længe. Hvis de var sådan nogle, som smadremyrdede en bamse på fem minutter, så stoppede jeg nok også med den slags, da det ville være lidt spild. Har heller ikke rigtig stærk psyke til at overvære sådan nogle lynhurtige bamsemord, hvor kapok og plys flyver til alle sider :megaked:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhhhhh! Det er dog en frygtelig tråd! Bella har en kurv på ca. 40x50x30 cm der er fuld - med top på! Bl.a.:

 

Kong Wubba

Slange

10-15 bolde (nogle med piv, nogle med klokker, nogle helt almindelige)

Kæmpe tennisbold

Egern med piv

Gris med piv

Kegle (tror den hedder Leo i dag)

Doggy news med piv

Frisbee

3 reb

Rebbold

Peter Plys bamse

Kanin bamse

Tiger med piv

Løve med piv

And (nu uden piv)

Bold med snor

To bideringe

Udpelset plysgris

Kæmpe plysbold

Viskestykke med knuder på

 

Og så alt det andet.....

 

Udenfor har hun tomme plastflasler, diverse bolde og så pinde nok til et Sankt Hans bål....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg nægter, at tælle hvor meget legetøj Jacki har :genert: men en kurv nede, en kurv oppe og en pose eller flere, vasket og klar til blive leveret på et internat.

 

Jacki er nemlig sød med sit legetøj, har stadig alle plys- og pivdyrene fra hun flyttede ind :klap:

 

Nå, ja og så har hun sit aktivitetslegetøj, kong'er m.v.

 

Man skal ikke gå ned på udstyr, ej heller legetøj :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm.. Inca har lidt forskelligt:

 

- Et par bamser, alle nu uden piv, da det er blevet revet ud af hende og hendes "tante" Kenya når de leger vildt :engel:

- Aktiveringsbold

- Et par marv-ben

- En gummi bideben, som næsten er smadret, hun brugte det flittigt mens hun skiftede tænder ^^

- Et par reb

- En gris (som hun dog uheldigvis er bange for :hmm:)

- En af de der "bolde" med huller

 

Der er sikkert mere, men kan ikke huske det hele :b Må snart heller ikke købe mere for kæresten :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle mine har været frygtelige til at flå ting i stykker, så her i huset (og i haven) ligger kun et fåtal ting af hårdt gummi. Det er det eneste der overlever her. Og så selvfølgelig Iso's æg-bold, som dog er lagt til side lige nu, da hun går bananas på den. Bananas med vældig meget lyd på... ;-) Til gengæld har vi en hel del rusketing som vi bruger til træning, men de kommer jo kun frem til træning. Iso leger lidt med sine ting hver dag, især efter maden skal der afreageres lidt på dem. Men Iso's yndlingslegetøj er nok alligevel mig... :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...