Hop til indhold

Hej fra Helios & mor


Gæst Maria Uhr
 Share

Recommended Posts

Gæst Maria Uhr

Så har jeg fået en profil herinde, Helios er jo allerede lidt kendt herinde ( tak moster korvis:-D ).

Jeg er 45 år og er gift, har to sønner (Tobias og Christian som også er her inde, dog ikke så aktiv..endnu;-) ) Jeg er søster til Korvis , som jo er meget aktiv herinde:slem:

 

Vi har p.t to hunde ,Helios som er en 4 år gammel Border collie og Kolo, 1,5 år mini aussie som er Christians hund. Vi har haft border collies i 20 år og har dyrket lidt forskellig hundesport med dem. Lige nu er det jeg som er aktiv med Helios og det er kun agility der gælder:mrgreen:

Vi ses herinde!

Maria Uhr

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Velkommen hertil:mrgreen:

 

Dig har vi hørt en del om, og selvf. også Helios og din søns mini Aussie ( Han træner jo ude på amager, hvor jeg selv går med min Aussie).

 

Håber du bliver glad for at være her inde..

 

Nååå ja, hvor træner I så AG henne? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maria Uhr

Hej alle og tak for de dejlige velkomst hilsener, man føler sig virkelig velkommen her :hjerte:

 

 

 

Velkommen til :vinken:

 

Jeg ved ikke om du kan huske mig, men vi snakkede kort sammen i Vejen i sommers.

Jeg har forresten et billede af helios fra AG banen.

Tak for det flotte billede :-D Det felt var nok det eneste gode Helios fik med til det stævne...:lol: Kan godt huske vi snakkede sammen men kan ikke lige sætte et ansigt på.....Men det kommer vel:-D

 

Velkommen hertil:mrgreen:

 

Dig har vi hørt en del om, og selvf. også Helios og din søns mini Aussie ( Han træner jo ude på amager, hvor jeg selv går med min Aussie).

 

Håber du bliver glad for at være her inde..

 

Nååå ja, hvor træner I så AG henne? :-)

 

Jeg har hørt fra Korvis at du går der nede men vi har ikke spottet dig endnu! Der er jo ikke pladser og en meget lang venteliste på agility hos Amagerland. Vi træner i Border collieklubben,VAS, både Christian og jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle og tak for de dejlige velkomst hilsener, man føler sig virkelig velkommen her :hjerte:

 

 

 

 

Tak for det flotte billede :-D Det felt var nok det eneste gode Helios fik med til det stævne...:lol: Kan godt huske vi snakkede sammen men kan ikke lige sætte et ansigt på.....Men det kommer vel:-D

 

 

Jeg har hørt fra Korvis at du går der nede men vi har ikke spottet dig endnu! Der er jo ikke pladser og en meget lang venteliste på agility hos Amagerland. Vi træner i Border collieklubben,VAS, både Christian og jeg.

 

Hehe... Ja, kan godt huske det ikke gik alt for godt. håber det går bedre for jer i år :-D Ja, ansigtet skal nok komme på... Mon ikke vi ses en gang, når jeg snakker med Anna..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Velkommen til!!

 

Dejligt vi nu forhåbentlig kommer til både at se og høre mere til Helios og Kolo.

 

Det er jo ikke helt nok, det Korvis fortæller og flere billeder af bc, falder altid i god jord her :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hej alle og tak for de dejlige velkomst hilsener, man føler sig virkelig velkommen her :hjerte:

 

 

 

 

 

Jeg har hørt fra Korvis at du går der nede men vi har ikke spottet dig endnu! Der er jo ikke pladser og en meget lang venteliste på agility hos Amagerland. Vi træner i Border collieklubben,VAS, både Christian og jeg.

 

 

Jeg har set din søn, han har nemlig en rød jakke på, så mon ikke det var dig der gik ved hans side.. Træningen var slut i hvert fald, og kunne forestille mig at I var på vej ned til bilen. Vi træner der ved den lille grusvej.. Så vidt jeg ved så træner han på en helt anden plæne... Men jeg har set hans mini aussie :-)

Nååå ja, det er da også rigtigt at I træner der.. Det har Korvis da sagt for laaang tid siden:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...