Hop til indhold

Iso - en tøjte...


korvis
 Share

Recommended Posts

Har måttet sande at Iso er en tøjte, med hang til ungt kød... Det skulle nemlig gå ud over stakkels lille Kolo, der er kastreret og ikke fattede en hujende fis af Iso's nye, underlige "leg". :lol: Men hold da op, hvor var de sjove at se på, begge to! :sjov:

 

EDIT: klik den op på fuldskærm, så kan man også se teksten... :oops:

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må jeg da nok sige..... :shock:

Søde lille Iso opfører sig sådan - jeg er chokeret :fyfy::cool:

 

Og stakkels Kolo aaaaaner bare slet ikke hvad det går ud på :sjov:

 

Jeg gik også i chok da jeg indså at hun var ved at transformeres til tøjte af værste skuffe! :fyfy: Og det var virkelig synd for lille Kolo, man så ligefrem hvordan han bare ikke forstod hvorfor Iso lige pludselig legede så underligt? De plejer jo at lege så godt sammen, løbe og tygge i hinanden og sådan - nu vendte hun bare numsen til hele tiden... Den lugtede da godt nok lidt anderledes, men han kunne slet ikke se hvad sjovt det var ved den... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock::shock:Jeg er også i shock. Jeg troede helt seriøst at Iso var en pæn pige.:engel:

 

Måske er det de sexede trusser der gør hun føler sig ekstra lækker.:-) Gracie har nogen magen til, og min mors Baloo har fået samme numsedans af Gracie med magiske Buster-trusser på:mrsgreen:

 

Ja, jeg mente jo at jeg har opdraget hende til en pæn pige - men nej... Bukserne er godt nok sexede, men derfor kan man jo godt styre sig lidt!!! :fornaermet:

 

(f.ø. rigtigt gode løbetidsbukser :5up:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(ku' være man skulle prøve dem selv...? :slem:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia

for dælen da slutty Iso... Og hvor kan man bare se, at stakkels Kolo ikke aner hvad dælen han skal stille op med den stof indbudne numse der dufter mærkeligere end den plejer :lol:

Og takker for linket, det sker en gang i mellem, når man bruger ipad, at ikke alle youtube link herinde virker :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg mente jo at jeg har opdraget hende til en pæn pige - men nej... Bukserne er godt nok sexede, men derfor kan man jo godt styre sig lidt!!! :fornaermet:

 

(f.ø. rigtigt gode løbetidsbukser :5up:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(ku' være man skulle prøve dem selv...? :slem:)

 

Ja, lille pæne Iso med det søde uskyldige ansigt... Tsk, tsk, tsk.:fyfy:

 

Ja, de er rigtig gode de løbetidsbukser. Må prøves. Tror jeg kan gå hen og blive ret vild med at jeg kan indstille dem efter mitn livvidde nu jeg er på skrump.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Hahahahahaa - hvor er hun sød og tovlig. "Kom nu, se min numse, huhuuuuuu!!" :hjerte: :-D

Charlie og Buster vil gerne lege med Iso - de er jo kastrerede, så de gør ikke noget, men Charlie især synes, at tæver i løb dufter sååå godt, så han gider lege med dem. Det gider han næsten aldrig med andre hunde. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...