Hop til indhold

Billedtråd april 2012


Amocca
 Share

Recommended Posts

Buzzer han er så søøøøød, han får altså puddeldamen op i mig, er spændt på hvad Anders siger når han møder ham engang, han blev jo rådet en puddel af folk herinde fra

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 297
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Joey-Salome
Ayo efter en tur i hundeskoven hvor hun legede med 3-årig Sankt Bernhard/Grand Danois-blanding - det var alligevel hårdt, men vildt sjovt. :-D

 

Nårhh, Ayo har samme halsbånd som det Charlie havde, lige da han flyttede hertil. Hvor er det fint til hende! Og hvor er hun bare en hyggetrold på billederne :lun:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårhh, Ayo har samme halsbånd som det Charlie havde, lige da han flyttede hertil. Hvor er det fint til hende! Og hvor er hun bare en hyggetrold på billederne :lun:.

Taak. Synes også det er rigtig fint til hende - det er helt nyt sammen med hendes lyserøde hundtegn med kødben på :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Taak. Synes også det er rigtig fint til hende - det er helt nyt sammen med hendes lyserøde hundtegn med kødben på :-)

 

Ja, syntes da heller ikke, jeg havde set det før. Det klæder hende. Charlies kunne man næsten aldrig se, fordi hans pels er så tyk og lang. Her kan man liiiiiige ane det, hvis man anstrenger sig meget, hehe. Nu går han med turkist, det står lidt tydeligere frem i pelsen :mrgreen:.

 

5093_95306849585_565689585_1847216_5960511_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, syntes da heller ikke, jeg havde set det før. Det klæder hende. Charlies kunne man næsten aldrig se, fordi hans pels er så tyk og lang. Her kan man liiiiiige ane det, hvis man anstrenger sig meget, hehe. Nu går han med turkist, det står lidt tydeligere frem i pelsen :mrgreen:.

 

5093_95306849585_565689585_1847216_5960511_n.jpg

Det er rigtigt, man kan ikke se det så tydeligt på Charlie pga. pelsen - men hvor er han fiiiin :hjerte:

Vi prøvede med et rundsyet læderhalsbånd til Ayo først, det fik hendes pels til at stritte som en krav på en virkelig sær måde - så så blev vi enige om et fladt nylonhalsbånd i stedet, og så synes vi det her er så fint - og passer også rigtig fint sammen med hendes nye hundetegn. Jojo, hun er blevet en smart lille hund! :cool::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Det er rigtigt, man kan ikke se det så tydeligt på Charlie pga. pelsen - men hvor er han fiiiin :hjerte:

Vi prøvede med et rundsyet læderhalsbånd til Ayo først, det fik hendes pels til at stritte som en krav på en virkelig sær måde - så så blev vi enige om et fladt nylonhalsbånd i stedet, og så synes vi det her er så fint - og passer også rigtig fint sammen med hendes nye hundetegn. Jojo, hun er blevet en smart lille hund! :cool::mrgreen:

 

Ja, de er rigtig fine, de tern - og duer både til drenge- og pigehunde. Ayo er bare så cute i det hele taget :hjerte: - kan godt følge det med det rundsyede.

Jeg var lidt irriteret over den klodsede, sorte plast-kliklås, dog. Jeg kan bedre lide gammeldags metallåse på halsbånd, de kan heller ikke gå op som en kliklås kan. Og tak :kys: - billedet er gammelt, fra da han lige kom herop. Der var hans snude også helt mørkebrun ... i dag er den jo blevet lys.

Nåmmen, Charlies gamle halsbånd og den tilhørende, ternede snor bliver stadig brugt, det blev nemlig sendt ned til Animal-in-need-internatet i en hjælpepakke sammen med en masse andet. Så det gør stadig lykke og nytte, selvom han har fået et andet. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er de så :lun:

13 mdr gammel og er skæg som dagen er lang!

[ATTACH=CONFIG]82428[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82429[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82430[/ATTACH]

 

Du fik lige inspireret mig til at få taget et par af Maggie. Det var nu ikke nemt - der løb et hysterisk barn rundt inde i naboens have, men det lykkedes nogenlunde til sidst

 

82436-019.JPG

 

Liva ville også være med

 

82437-023.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, de er rigtig fine, de tern - og duer både til drenge- og pigehunde. Ayo er bare så cute i det hele taget :hjerte: - kan godt følge det med det rundsyede.

Jeg var lidt irriteret over den klodsede, sorte plast-kliklås, dog. Jeg kan bedre lide gammeldags metallåse på halsbånd, de kan heller ikke gå op som en kliklås kan. Og tak :kys: - billedet er gammelt, fra da han lige kom herop. Der var hans snude også helt mørkebrun ... i dag er den jo blevet lys.

Nåmmen, Charlies gamle halsbånd og den tilhørende, ternede snor bliver stadig brugt, det blev nemlig sendt ned til Animal-in-need-internatet i en hjælpepakke sammen med en masse andet. Så det gør stadig lykke og nytte, selvom han har fået et andet. :-D

Tusinde tak for de søde ord om Ayo. :kys:

Tror dog ikke vi får problemer med kliklåsen går op, for halsbåndet er kun til at have et hundetegn på hende hele tiden - når hun har snor på, så har hun altid sin K9 sele på. Men vi har en hoveddør herhjemme som kan være lidt svær at lukke ordentligt, især for drengene, så skulle hun smutte ud engang, så har hun hundetegn på. Så det er såmænd det eneste formål der er med halsbåndet. :-)

 

Og sikke en god idé med at sende tingene ned til internatet, så de kan få glæde af dem! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86

Lidt tilfældigt Taiki-spam:

 

 

Taiki elsker små huller som næsen lige kan trutte ned i. Så stikker kun kinderne og ørerne frem. "Se mor, et hul som min næse liiiiige akkurat passer ned i! Yay!".

mms_img196454569.jpg

 

Taiki ser lige tingene an på græsplænen.

mms_img-236866282.jpg

 

Først ville Taiki ikke vide af sin nye sækkeseng. Så en morgen fangede jeg ham sådan her. Den bruges engang imellem. Jeg tror lige, den kræver lidt tilvænning med de krøyerkugler.

mms_img-475689724.jpg

 

Taiki ligger og sover i sofaen oven på mine ben, klods op af min kæreste som spiller computer. For det meste vil Taiki gerne sove selv, men så lige pludselig bliver han meget puttesyg, og det er han selvf. velkommen til. :hjerte:

mms_img-1634507439.jpg

 

Et gammelt billede af Taiki i sin kurv, man kan se at han er blevet mere spids i ansigtet, men stadig har sine folder, især i panden. Han er en hund med tusind ansigtsudtryk!

mms_img1721236362.jpg

 

Efter et bad bliver han som regel altid puttet i et tæppe, så han ikke bliver kold.

mms_img-1983427074.jpg

 

Dette billede er også fra sofaen hvor han sover på mine ben, mens min kæreste nusser ham. Han elsker at få opmærksomhed fra os begge to på én gang.

mms_img-2115671782.jpg

 

Hvis man ikke lige har et hul til at dutte sin næse ned i, kan en plastikspand også bruges til formålet. Desværre sad den fast og jeg havde så travlt med at grine af Taiki Spandhoved, at jeg hverken fik hjulpet ham eller taget billede af det. Til sidst blev han dog helt vild, så jeg skyndte mig at hjælpe ham fri, hvorefter han gravede spanden halvt ned for "så kunne den vist lære det".

 

Her inden spandhoved-momentet.

mms_img-1402915960.jpg

mms_img-73654483.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er de så :lun:

13 mdr gammel og er skæg som dagen er lang!

[ATTACH=CONFIG]82428[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82429[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82430[/ATTACH]

 

:lun: hende må jeg altså møde en dag! Hun er en af de få virkelig smukke labbetøser!

 

EDIT: altså i mine øjne, jeg er jo mest til de brede hanner og derfor er der ikke mange tæver der fanger mit øje :genert:

 

Du fik lige inspireret mig til at få taget et par af Maggie. Det var nu ikke nemt - der løb et hysterisk barn rundt inde i naboens have, men det lykkedes nogenlunde til sidst

 

82436-019.JPG

 

Liva ville også være med

 

82437-023.JPG

 

:hjerte: maggie er da ikke helt så højrøvet som hun har været?

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun: hende må jeg altså møde en dag! Hun er en af de få virkelig smukke labbetøser!

 

 

 

:hjerte: maggie er da ikke helt så højrøvet som hun har været?

 

Nej, det begynder at hjælpe på det, men hun står også lidt tilbage med det ene bagben.

 

Hun ligner meget sin mor, som hun så ud i den alder, så hun skal nok blive rigtig pæn, når hun først bliver voksen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sunrise
Lidt blandede billeder af hundenes aktiviter i dag.

 

Dejlige billeder:lun: Er vild med den med Bella i kurven og den hvor Obie i sofaen bare ligger og kigger ind i kameraet. Der kan man jo næsten se ind deres sjæl:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder:lun: Er vild med den med Bella i kurven og den hvor Obie i sofaen bare ligger og kigger ind i kameraet. Der kan man jo næsten se ind deres sjæl:lun:

 

Tak :-D...ja, jeg skal ellers være hurtig på aftrækkeren, for nogen gange når de, at kigge væk, inden mobilen har fået taget billedet. Synes den er ret langsom, fra jeg har trykket på knappen, til den tager billedet, men nu er det heller ikke en af de nyeste modeller jeg har.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Lidt blandede billeder af hundenes aktiviter i dag.

Rex i aktion på terassen

[ATTACH=CONFIG]82455[/ATTACH]

den rod skal altså op..

[ATTACH=CONFIG]82456[/ATTACH]

 

..om man så skal tage tænderne til hjælp

[ATTACH=CONFIG]82457[/ATTACH]

 

Bella på vej ud af hundekurven.

[ATTACH=CONFIG]82458[/ATTACH]

 

Tulsen

[ATTACH=CONFIG]82459[/ATTACH]

 

Obie i "sin" sofa

[ATTACH=CONFIG]82460[/ATTACH]

 

Bella og Tulle i leg på terassen.

[ATTACH=CONFIG]82461[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]82462[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]82463[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]82464[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]82465[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]82466[/ATTACH]

 

Iiiiiih, det firkløver altså. Charlie og Buster siger, at de vil på campingferie i Slagelse-området til sommer, så vi kan komme og lege med jeres vappere! :lun: :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Tusinde tak for de søde ord om Ayo. :kys:

Tror dog ikke vi får problemer med kliklåsen går op, for halsbåndet er kun til at have et hundetegn på hende hele tiden - når hun har snor på, så har hun altid sin K9 sele på. Men vi har en hoveddør herhjemme som kan være lidt svær at lukke ordentligt, især for drengene, så skulle hun smutte ud engang, så har hun hundetegn på. Så det er såmænd det eneste formål der er med halsbåndet. :-)

 

Og sikke en god idé med at sende tingene ned til internatet, så de kan få glæde af dem! :5up:

 

Næh, Charlie har heller ikke trukket i sin snor ever, dengang han overhovedet gik i snor, haha, så det var såmænd ikke så meget det for hans vedkommende. Er bare obs på den slags spænder (og så er de ikke de kønneste i verden). Det er de heldigvis også på internatet, så de bruger ikke sådan nogle til hunde, som kan finde på at hive. Jeg lavede nogle halsbånd og snore til dem på internatet selv også - og der var det de "gammeldags" metalspænder, så de fik begge slags.

Ja, ved godt Ayo går i sele (følger jo glad med i hendes bedrifter og voksen sig stor og fin her i billedtrådene :lun:), og jeg synes også, det er en god ide at hundetegnet altid sidder i et halsbånd, som de har på også når de ikke går tur. Bare sådan for at være mere sikker - livrem og seler er nu altid godt, når det kommer til hunde :mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...