Hop til indhold

Billedtråd april 2012


Amocca
 Share

Recommended Posts

Sådan een skal vi da have - og for at starte den, har jeg lige skyndt mig at tage et par dugfriske billeder af kræene. Begge i deres "freeze" position, som de indtager når de bliver bedt om at "blive" udenfor en reel træningssituation :mrgreen:

 

DSC00612.jpg

DSC00614.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 297
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hold da op en stor flot GD Hopsa. (Har glemt hans navn :oops:)Men Wauw :hjerte: Damens hund i baggrunden vil vist også gerne være med i legen.:lol:

Karla og Johna. :bighug: - Johna sig til din mor, at du har lov til at behandle dit legetøj som du vil. Så længe du ikke tager din mors (..ting).

 

Smilla som ellers aldrig ødelægger noget, er efter hun er gået overpå Barf gået igang med at gnaske læderarmbånd. :roll:Er godt nok ked af, at hun bla. har ødelagt det jeg fik af min mor i julegave. (Men med lidt snille kan jeg måske gemme vedhænget og så lave et nyt selv..:x2:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op en stor flot GD Hopsa. (Har glemt hans navn :oops:)Men Wauw :hjerte: Damens hund i baggrunden vil vist også gerne være med i legen.:lol:

Karla og Johna. :bighug: - Johna sig til din mor, at du har lov til at behandle dit legetøj som du vil. Så længe du ikke tager din mors (..ting).

 

Smilla som ellers aldrig ødelægger noget, er efter hun er gået overpå Barf gået igang med at gnaske læderarmbånd. :roll:Er godt nok ked af, at hun bla. har ødelagt det jeg fik af min mor i julegave. (Men med lidt snille kan jeg måske gemme vedhænget og så lave et nyt selv..:x2:)

 

altså jeg har ingen problemer med at hun ødelægger - hvis de ikke ødelagde deres legetøj ville vi ikke kunne være i huset for det - for jeg køber ALT for tit nyt :lol: men hun æder det jo! i store stykker, så jeg kan genkende et bamsefjæs i hendes lorte :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op en stor flot GD Hopsa. (Har glemt hans navn :oops:)Men Wauw :hjerte: Damens hund i baggrunden vil vist også gerne være med i legen.:lol:

 

Tak skal du ha' :-D han hedder Duke ham jeg træner med her.

Haha ja, jeg tror hunden bag ved syntes at vores leg så sjovere ud end det den selv var igang med ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Jeg er så glad for, at vi var ude og lege med Buddhas lækre isbjørne i dag, at jeg ikke kan dy mig for at vise et par af billederne her, selvom jeg har postet dem jeg tog inde under doberfan-træf-tråden, hvor Bernerazuro også fik fanget nogle skønne billeder af hundevennerne. Se lige mine to små fesne pelsdyr på stranden sammen med samo-brødrene :klap::

 

530880_10150703286674586_565689585_9281357_353716252_n.jpg

 

529809_10150703288304586_565689585_9281362_543275918_n.jpg

 

Har bare lyst til at spamme dem alle igen her, men nu får I bare de to. Så kan man jo gå ind i den anden tråd, hvis man vil se mere. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Hahahaha - hallå. Du skal da ikke drille. Der er jo bare en, der har hørt, at det kan være usundt for hunde ikke at få luft nok til øregangene - så det gør man noget ved ved lejlighed. Smart. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt forskelligt herfra.

 

Smilla i Rote Strasse, Flensborg

 

P1020214a.jpg

 

Mens mor og far provianterer ved grænsen :mrgreen: betales Smilla for god ro og ordnung..

 

P1020218a.jpg

 

Hjemme i skoven. ''Se lige mig'' (En øvelse på eget initiativ, det plejer at inkassere en godbid) :mrgreen:

 

P1020207a.jpg

 

Snushane..

 

P1020257.jpg

 

P1020250a.jpg

 

P1020249a.jpg

 

 

Se alle de fine anemoner.:hjerte: Da vi fik Smilla for 3 år siden ved denne tid, var de lige begyndt at komme op af jorden... tænker på det hvert år. :lun:P1020233a.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...