Hop til indhold

Succes - Alene hjemme


Lonny
 Share

Recommended Posts

Vi har købt et videokamera og har for første gang filmet Baldur mens han var alene hjemme :(

 

Det viste sig at min kære hund er bange for at være alene hjemme, så 15-20 minutter efter vi er kørt hyler han og dette forsætter han så med hvert 20. minut. Desuden sover han overhovedet ikke mens vi ikke er hjemme, han ligger bare og kigger rundt, og traver ind i mellem hvileløst rundt :cry:

 

I dag lavede jeg fodersøg med ham i haven lige før vi gik (fordi at jeg har læst at for meget kontakt lige før man går ikke er godt), i mens baldur rendte rundt ude i haven lagde jeg min dyne ned i stuen (hvor han er i mens han er alene hjemme) og tændte for musikken.

Så gik jeg uden det helt store farvel (bare et enkelt strøg langs siden og så farvel) og det aller sidste jeg gjorde var at tænde kameraet.

 

Og sådan ser Baldur så ud når han kan sove på "mors" dyne i mens han er alene hjemme :mrgreen:

 

Han sov i hele den 1,5 time vi optog og han hylede ikke én eneste gang :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja og duften af hans "mor" :mrgreen:

 

Ulempen er så, at da han for en gangs skyld har sovet hele dagen, så er han altså lysvågen nu... :blink:

 

Vi har flere gange spurgt dyrlægen om det virkelig kan være rigtig at han sover så meget som han gør, da han kun er vågen ca. en time om aftenen når vi kommer hjem.

Men det er jo klart hvis han slet ikke har sovet hele dagen :(

Men her til aften er der bare gang i den, efter at han har sovet hele dagen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg syntes bare altid at man høre at der er så meget knald på en unghund (Baldur er 1,5 år), men hvis man har gået med ham i en time eller lavet noget spændende, så sover han bare resten af aftenen og natten...

Så det undrede mig bare at der skulle så lidt til at slå ham om kuld, men her til aften er han næsten ved at være en pestilens (man skal lige vænne sig til at han nu kræver noget af en) :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor dejligt :-D Han ser vældig afslappet ud :blink:

 

Pero har også vores brugte sengetøj liggende når han er alene - altså i stedet for at smide det direkte vask så får han det indtil vi skifter igen så han kan få noget "frisk" brugt sengetøj :mrgreen:

Redigeret af PPP-Pero
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...