Hop til indhold

Ligger sig pludseligt


Gæst
 Share

Recommended Posts

Det håber jeg også. Som den dejlige dreng som han er så er han hammer glad fordi jeg er ked af det, han skal altid prøve at gøre mig glad hehe. Dyrlægen ville se ham i morgen også skulle der tages en beslutning. Det er for tidligt for mig at det skulle ske i morgen så får en tid i næste uge

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 252
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Har du overvejet en osteopat i stedet for kiropraktor?? Jeg ved ikke om de findes i nordjylland, men har hørt virkelig meget godt om Magtor i Århus.

 

Har selv brugt kiropraktor til min hund, i 2 år endda, men det viste sig blot at være symptombehandling, først da vi skiftede til en osteopat begyndte min hunds krop at fungere ordentligt igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, altså... Jeg har lige læst hele tråden igennem...

Du opgiver da ikke før Jack har været hos kiropraktor? Selv om det "kun" er 3 måneder siden, så er det da godt nok? Måske skal der en lidt længere serie af behandlinger til..

 

Jeg tænker også, at der var noget med at han fik en ny sele i samråd med kiropraktoren? Det kan være den, der driller.

Syns du skal snakke med med kiropraktoren før I opgiver...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver faktisk rigtig harm og ked af det, hvis folk herinde mener om mig at jeg bare giver op på mit kæreste livs glæde! Jeg har alle dage kæmpet for ham, gennem flere overfald af løse hunde, gennem angst og sygdom. Adfærds behandler, alternative behandler, hundetræner og lignende. Hver gang han springer ud efter en hund og nu mennesker, hver gang han har været syg med haltende, allergi, ryggen, manglende muskel masse, ødelagte negle, ørebetændelse, tørre og flækket trædepuder! Hvornår er det nok? Når han ikke vil lege mere med de hunde han kender, når han ikke løber mere, når han er så angst for dyrlægen at det tager ham dage for at stresse ned igen efter han har været der, når min lille hund ikke længere er sig selv? Hvis jeg har givet op så undskyld mig da, men at beskylde mig for det, det er på ingen fair. Han ville skulle leve et stille totalt beskyttet liv uden andre end mig på angst stillende medicin. Det her er ikke nemt eller fair og jeg er meget i tvivl for jeg bliver aldrig klar til at sige farvel til min bedste ven, som har givet mig alt i hele vejen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har taget beslutningen om at Jack skal over regnbue broen i næste uge. Hans psyke og fysisk kan ikke mere nu skal han have fred og vente på at jeg kommer tilbage til ham

 

Ej, altså... Jeg har lige læst hele tråden igennem...

Du opgiver da ikke før Jack har været hos kiropraktor? Selv om det "kun" er 3 måneder siden, så er det da godt nok? Måske skal der en lidt længere serie af behandlinger til..

 

Jeg tænker også, at der var noget med at han fik en ny sele i samråd med kiropraktoren? Det kan være den, der driller.

Syns du skal snakke med med kiropraktoren før I opgiver...

Åh nej..:megaked:

Selvfølgelig er det din egen beslutning, men hopper alligevel lige med på Birgittas indlæg her. Jeg ved godt, at I har været rigtig meget igennem sammen, men gør dig selv den tjeneste, at afprøv de muligheder der er, ellers vil du gå og tænke på det resten af livet.

 

Og måske som Buddha foreslår en osteopat, men som sagt er det helt din egen beslutning. Jeg er godt klar over, at der også er et økonomisk aspekt i det og hvor meget vi end holder af vores dyr, så er vi jo ikke millionære, men...puha...føler virkelig med dig :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver faktisk rigtig harm og ked af det, hvis folk herinde mener om mig at jeg bare giver op på mit kæreste livs glæde! Jeg har alle dage kæmpet for ham, gennem flere overfald af løse hunde, gennem angst og sygdom. Adfærds behandler, alternative behandler, hundetræner og lignende. Hver gang han springer ud efter en hund og nu mennesker, hver gang han har været syg med haltende, allergi, ryggen, manglende muskel masse, ødelagte negle, ørebetændelse, tørre og flækket trædepuder! Hvornår er det nok? Når han ikke vil lege mere med de hunde han kender, når han ikke løber mere, når han er så angst for dyrlægen at det tager ham dage for at stresse ned igen efter han har været der, når min lille hund ikke længere er sig selv? Hvis jeg har givet op så undskyld mig da, men at beskylde mig for det, det er på ingen fair. Han ville skulle leve et stille totalt beskyttet liv uden andre end mig på angst stillende medicin. Det her er ikke nemt eller fair og jeg er meget i tvivl for jeg bliver aldrig klar til at sige farvel til min bedste ven, som har givet mig alt i hele vejen.

 

Havde så ikke lige set dit indlæg #232, da vi havde postet næsten samtidig....jeg kan sagtens forstå dig og sådan var mit indlæg altså slet ikke ment, at du opgiver for let, for I har været mange ting igennem. Du og kun du alene kan vurdere, hvornår nok er nok.

 

Sender mange tanker og :bighug: og håber på et mirakel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg læste hele tråden igennem. Og det så ud som om problemet med træthed og at lægge sig pludseligt, det var der kommet styr på. Så fik han ny sele.........

 

Men hvis der er mange andre problemer med ham også, så er det da sikkert bedst at sige stop nu..

Det er bare ikke det, der står mest om i denne tråd.

Jeg læste den hele igennem. Alle 24 sider, før jeg svarede.

 

Prøv selv at læse din tråd. Måske forstår du så bedre hvad jeg mener.

 

Det er jo en af fordelene ved at dele sine kriser og bekymringer i en tråd på Nettet, uanset hvad de handler om. Man kan "bladre tilbage" og få genopfrisket forløbet. Og måske få et bedre overblik over hvad der er foregået.

NÅR det hele så engang er overstået, så kan det være god terapi at læse sin tråd endnu engang. Og få tudet færdig undervejs... Og blive bekræftet i, at beslutningen var rigtig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør mig ondt for jer. Det er dig der kender Jack bedst og hvis du mener livsglæden er væk og han har det så skidt at der kun er én vej tilbage, så er det din beslutning og den bliver aldrig nem at tage. Men forstår godt du ikke vil trække tingene i langdrag, hvis der ikke er mere at gøre. Sender jer begge et kæmpe :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Heey venner, jeg svarer lige alle senere eller i morgen :) Har fået en god snak med dyrlægen og Jack skal til kiropraktor den 5. august og skal ikke aflives på nuværende tidspunkt som udgangspunkt. Vi var dog begge enige om at Jack nok ikke bliver den ældste hund, men at han sagtens kan få det godt indtil den dag kommer. Ha en dejlig dag nu vil jeg nyde min vapsi og gøre klar til hans fødselsdag i morgen

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil igen virkelig, virkelig anbefale noget andet end kiropraktor. Du tror det er løgn hvor meget min hund fik rettet ved osteopaten og det har STOR indvirkning på ham til dagligt nu, på en positiv måde.

 

En osteopat retter også skæve ting i skellettet men de gør det ved at rette det som er skyld i at bækken/nakkehvirvel/hvad end sidder skævt, altså ledbånd og alt muligt som holder de forskellige knogler på plads.

Link til indlæg
Del på andre sites

HAPPY BIRTHSDAY TO YOU.. HAPPY BIRTHSDAY TO YOU..

 

HAPPY BIRTHSDAY DEAR JAACK...

 

HAPPY BIRTHSDAY TO YOU!!

:banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan:

:klovn::klovn::klovn::klovn::klovn::klovn::klovn::klovn:

 

Nårh Jack.. Jeg håber at du får din yndlingsmiddag i aften. Og at mor har sunget fødselsdagssang for dig.

Det er rart at høre, at hun er kommet over sit øjeblik af mismod... Du har sikkert tilgivet hende allerede. Vi kan jo alle have en dårlig dag.. :lol:

Rigtig god fødselsdag til dig og din familie..

Link til indlæg
Del på andre sites

HAPPY BIRTHSDAY TO YOU.. HAPPY BIRTHSDAY TO YOU..

 

HAPPY BIRTHSDAY DEAR JAACK...

 

HAPPY BIRTHSDAY TO YOU!!

:banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan:

:klovn::klovn::klovn::klovn::klovn::klovn::klovn::klovn:

 

Nårh Jack.. Jeg håber at du får din yndlingsmiddag i aften. Og at mor har sunget fødselsdagssang for dig.

Det er rart at høre, at hun er kommet over sit øjeblik af mismod... Du har sikkert tilgivet hende allerede. Vi kan jo alle have en dårlig dag.. :lol:

Rigtig god fødselsdag til dig og din familie..

 

Hvor er du bare god, Birgitta, sådan at huske!

 

Også stort, forsinket, tillykke til Jack herfra! Håber tingene snart er på ret køl :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil igen virkelig, virkelig anbefale noget andet end kiropraktor. Du tror det er løgn hvor meget min hund fik rettet ved osteopaten og det har STOR indvirkning på ham til dagligt nu, på en positiv måde.

 

En osteopat retter også skæve ting i skellettet men de gør det ved at rette det som er skyld i at bækken/nakkehvirvel/hvad end sidder skævt, altså ledbånd og alt muligt som holder de forskellige knogler på plads.

 

Jeg vil bestemt lige undersøge om der er en osteopat og snakke med dyrlægen om det :)!

Link til indlæg
Del på andre sites

Og tusind tak for de mange fødselsdag-hilsner til Jack! Vi har haft nogle fantastiske dage sammen med leg, søen, åen og hygge :)! Håber jeres hunde har det godt og at i nyder vejret med dem :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...